nie no śmiech na sali..... panowie...
Hate me...ja w życiu posadziłem więcej elektrików niż mam włosów na głowie i wcale nie twierdze żeby to był ciężki cios,to że ty tak uważasz to inna sprawa ale nie wkręcaj że ja tak pisałem...trudny to jest omen a i tak znam dziewczynę co się nauczyła na jakieś 70-80% skuteczności w parę godzin(bez jaj!!) ...
Mimo że cenie innych graczy to nie obchodzi mnie co piszą bo wystarczy popatrzeć jak grają i odrazu widać że stoją czekając na możliwość kontry, max defensyna gra... jak by mieli czym i by się im opłacało to by atakowali...
WALL CARRY TO ON MA SŁABE taka leo,lars.law,steave,nina,bruce,hwoarang, czy nawet xiajka i 70% pozostałych postaci ma leprze W-C....
Liber pisał:
"Jako ciekawostkę podam że w T6 w podobnej liście MYK'a stworzonej przez TZ Kaz dostał 27/27 i miał najwięcej punktów. Nikt oczywiście nie neguje tego że w T6 był topem. Ale co w takim razie Kaz stracił że obniża mu się teraz to wszystko aż o 10 punktów kiedy Kara i whiff punishing pozostał bez zmian?"
Kary i wiffy to ja mu dałem praktycznie na maxa, a tu już nie chodzi co stracił bo już względem DR stracił bardzo wiele....ale względem innych postaci poprostu jest teraz słabszy bo każde pierdnięcie niemądrym elektrikiem powoduje że fruwasz bo albo zwiffujesz albo łykniesz jakiegoś crasha a kazek dobrych crashy nie ma tak jak większość.
Praktycznie nie ma seri z lowami poza 1,2,4,3, i b+3,1,4,3 a to drugie to samogwałt jest bo to każdy prawie parruje...
W zwarciu na małym dystansie jest stanowczo za wolny bo nie można już walić na pałe 1+2 bo kara to teraz 14!! a nie 12 klatek, prawie każdy Low zostawia nas albo w niedogodnej sytuacji do ataku albo dla 15 dmg ryzykujemy nawet 50% energi....
Ludzie nie oceniajmy postaci za to że to niegdyś potężni Mishima tylko za to co mają w arsenale a Kaz to kiler ale tylko kiedy potrafi się prowokować do ataku innych i wykożystywać ich błedy bo samemu atakując często bardziej się narażamy niż zyskujemy..
A wspomniałem że nie mamy już nic bezpiecznego po d/f+1 bo dwie kontynuacje to high a trzecia na mid już nie odsuwa i mamy w dodatku 12 klateek kary!!(jak nie 13 bo nie sprawdziłem 13stek)
d/f+2 też kara...żadnego bezpiecznego Low'a, wszędzie kary...aaaa no i jest jeszcze niekaralne b+2,4 ale nie dość że dużo wolniejsze to drugi to high pod którym można
się schylić na bloku!!
d/b+4 jest teraz karalne a z +9 na hicie zrobiło się +2...
d/b+3 karane wybitką przez część postaci daje wprawdzie teraz równowage na trafieniu a my zostajemy w FC ale już nie przewraca na ch.....
1,1,2 już nie rzuca na ścianę
f+4 ma +3 a nie + 5 jak w dr a co gorsza nie ma już gwaranta za pół krechy na kucających przeciwników...
Czy mam pisać dalej czy to wystarczy aby was przekonać?