Mocne juggle?
Versusowy standard:
hopkick, f+1+2, B! d/f+1, 1+2, 2, f+1+4 - 63.
"pr0" standard:
hopkick, 1+2, 2, d+2 B! d/f+1, GS - 65dmg. A bufforowanie GS z d/f+1 moim zdaniem do najłatwiejszych nie należy. I air-GS nie wbija na ścianę.
Niezłą ścianę? Splatując na ścianie z ff+3 które samo w sobie zadaje 30 wciskasz... 68. W! B! d/f+1; d+1; ws+4 - Pewniak który wchodzi na postaci wszystkich rozmiarów.
Bez B! na ścianie jedynym pewniakiem który wchodzi z każdego dystansu jest d+4,4,4
Nazywasz to dobrymi obrażeniami?
Jeżeli jeszcze tego nie wiesz, to "rzut za 60" czyli GS można wytechować i zadaje tylko skromne 45.
Każda jego seria poza 1,2,1 kończy się na high i nie jailuje na bloku.
Czekam na listę tych przegiętych ciosów których nie da się ukarać.
Di, akurat jeżeli chodzi o karanie to AK ma się całkiem dobrze.
-10: 2,1 - 26 dmg, +6 na trafieniu.
-11: 2,1
-12: b+1,2 - Też +6, 32dmg
-13: Nadal b+1,2. Bo karanie d/f+1 jest raczej mało opłacalne.
-14: f+1+4 - 33 i splatuje
-15: DU (cd+2) - juggle