Qjon: chodziło mi o to, że musi przeciwnik zgadnąć czy przerwałeś stringa i może cię ukarać punchami, czy przypadkiem nie poleci ostatni cios launcher?
Nevan:
1. Zgadza się, masz tymi postaciami dużo dobrych bezpiecznych ciosów, gra nimi to wykorzystywanie błędów przeciwnika i polowanie na CH etc. Inna sprawa jest taka, że ciężko nimi zmusić kogoś do zgadywania, poza PKB Steva i setupami pod ścianą Bryana.
2. Ja nie starałem się nigdzie porównywać tych postaci, jest dla mnie oczywistą sprawą, że zafina jest słabsza ale nie jest niegrywalna i nawet na najwyższym poziomie można nią przeciwnika śmiało zmęczyć - właśnie dzięki zgadywankom i nieczytelnym animacjom. Vide walki ze strongstyle (usa) gdzie gościu bił doświadczonych koreańczyków zafiną. Kto jak kto ale oni byli ograni i przygotowani a problem z zafiną i tak mieli bo gościu nią dobrze grał. To samo Tokis jak walczył z ryanem, słyszałem że mocno namieszał a przecież ryan od was grał w to znacznie dłużej. Co do juggli najsilniejsze akcje steva mają na CH ok. 80 bez ściany po normalnych wybitkach, bryana około 75. To dobry wynik, więc wydaje mi się, że zafina w tej kategorii jest solidna. Jeśli ze ścianą średni juggle zafiny to ok 95 to jest to wynik bardzo dobry. Typowy pełny juggle bryana po df3 + ściana to 91. Mocniejsze akcje ma tylko kilka postaci.
3. Nie gram zafiną niestety, mogę jedynie zgadywać że ma ciosy których się nadużywa jak każda postać. Pewnie mniej ale ma. Co do bezużytecznych ciosów to Bryan tak jak każda inna postać w grze ma ich oczywiście sporo. Przejrzyj pobieżnie command liste, naprawdę sporej ilości pełnych stringów i kombinacji nie używa się wcale, nie mówiąc już o pojedynczych ciosach. Ale to chyba jest normalne, dla mnie powinni z tekkena wyrzucić te wszystkie bezużyteczne zagrania. 10 hitowe combo, ki charge i całą masę ciosów, których nie używamy bo są inne lepsze. Zrobiło by się przejrzyściej i nie odnosiło by się wrażenia, że część rzeczy wrzucono sztuka dla sztuki.