Szkoda że nie zobaczyłam tych Anakinowych bzdur, zapisałabym sobie w notatniku ku potomności. Pamiętasz coś Nevan?
Słów Spike'a nie skomentuję z paru powodów.
Też mam swoje zdanie na temat topów, postać musi spełniać parę warunków, aby była "Tap madl"
.
Zastanawiam się wciąż, jaki jest priorytet tych cech, ale patrząc na ostatnie walki, zaczynam myśleć, że:
- na 1 miejscu chodzi tu o dobre, zasięgowe punche i dobre serie (midowe, high-midowe), które można opóźniać i mieszać, no i oczywiście o dobre, niewidoczne, szybkie, gryzące (i w miarę bezpieczne) lowy. Często spotkać też można jakiś mid dający + na bloku, jakby im mało było narzędzi do pressingu.
- Na drugim miejscu przychodzi dobry punishing i whiff punishing, szczególnie punishing między 12 a 15 klatek (nieważne za ile, ważne żeby dosięgnąć, norma u topów to KND za 12 klatek) oraz whiff-punish długiego dystansu. Te dwie cechy są już wystarczająco dobre, ale nie zapominajmy o ...
- punkcie nr 3, czyli bardzo dobry wall carry i dobry damage, i wiążący się z tym jakiś normal hit launcher lub bardzo priorytetowy CH launcher (oczywiście przynajmniej jeden bezpieczny na bloku, a jakże).
- Czwarta cecha to wszelkie użyteczne crushe, "suprise moves", "oh shit moves", czyli ogólnie ciosy, które mają jakąś bardzo dobrą właściwość (Brzuchy Boba, u/f+3 Larsa, wślizg Lawa) i które dobry gracz od czasu do czasu używa.
- A jak postać w dodatku ma dobre okizeme, to już w ogóle wypas.
Jeśli postać ma niedorozwiniętą jedną z cech, jest high-midem. Im więcej, tym jest niżej.
PS. Jin ma jedną zarąbistą rzecz: parry. Zostawią mu takie parry i trochę go podrasują: będzie uber-topem w TTT2.