Snake przy słowie techowanie miałem na myśli wyrywanie się z rzutu, ogólnie z rzutami mam online bardzo duży problem. Napisałem że raz wychodzi a raz nie. Mam przed sobą gościa, podchodzę do niego, wskakuję przed/za niego, klepie sam rzut a moja postać mi się pod pachy łapie jakby się ze mnie śmiała. Już wielokrotnie miałem taką sytuację, pomyślałem przez chwilę - aha jest jak w tekkenie - kucającego nie rzucę (no chyba że jakimś command grabem), włażę do treningu i jednak pomyłka - mogę łapać kucających, więc OCB ? Zwalę to na netcode, bo tylko przy bardzo dobrym połączeniu jako tako się gra, reszta czysty random. Co do bijatyki w której zawsze wychodzą to podam dwie - Tekken i SF. Zawsze mi wychodzą, potem albo robią co powinny albo są kontrowane/nietrafiają bo nie zauważę że przeciwnik kuca (tekken ale tą grę traktuje jako imprezowa), innej opcji nie ma, a tutaj mam czasami wspomniany chwyt pod pachy.
Zaciekawiłeś mnie jeszcze z lagującymi tłami, nie wiedziałem że wpływa to na grę ?
Charge specjali - np widzę masę ryu w połączeniu z kenem czy tam kazuyą. Gość odskakuje na koniec i wali firebale, na chwilę obecną (2 dzień online i ~50BP) ciężko mi na takie zagrywki grać, jak widać że się nie ruszam ładuje dalej, jak podchodzę puszcza i wali albo następnego albo AA. Gdy jest przewaga życia to runda z dużym prawdopodobieństwem zakończy się Time Outem na który już marudziłem, starczyło by go spowolnić 2x (w końcu gramy nie jedną ale dwiema postaciami z pełnym życiem) . Sam zacząłem to stosować w jednej walce bo akurat się trafił kolejny zabijaka z 11k BP i ciekaw byłem jak to on rozegra, o dziwo rundę ugrałem, niemal perfect, potem przegrałem ale musiał się namęczyć. Za proste to jest do wykonania i naprawdę trudne do obejścia niektórymi postaciami jeśli się dobrze rozgrywa taką formę walki.
Przepraszam za dygresję ale jakoś coraz bardziej źle odbieram taki stan ewolucji człowieka, zamiast do przodu zwiększać poprzeczkę to ją obniżamy bo tak jest prościej. Jak to forum tak długo przetrwa to wspomnę sobie moje słowa gdy prezydentem zostanie gwiazda porno, choć.... spawacza już mieliśmy ;p
Chainy, target comba, uproszczone sterowania - wiara chyba robi się coraz głupsza, leniwsza, darmowe MMO wiodą prym a że mordobicia to materiał niszowy więc chcąc zarobić zubażają poziom trudności w ten sposób imo psując zabawę. Nie wiem dlaczego ale większe wrażenie robi na mnie streetfajterowskie 5 hitowe combo lub zwykły FADC ultra, niż SFxT chain, wybitka, 2 ciosy, zmiana, cios, super idt - pomimo iż na ekranie wygląda mega wypas kolorowo i pi e r dząco (czemu to filtruje ?).
PS
a jednak widzę na SRK że coś w temacie "poprawionego netcode" jest na tapecie