Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 307310 razy)

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1155 dnia: Kwiecień 13, 2012, 19:35:58 »
Snake przy słowie techowanie miałem na myśli wyrywanie się z rzutu, ogólnie z rzutami mam online bardzo duży problem. Napisałem że raz wychodzi a raz nie. Mam przed sobą gościa, podchodzę do niego, wskakuję przed/za niego, klepie sam rzut a moja postać mi się pod pachy łapie jakby się ze mnie śmiała. Już wielokrotnie miałem taką sytuację, pomyślałem przez chwilę - aha jest jak w tekkenie - kucającego nie rzucę (no chyba że jakimś command grabem), włażę do treningu i jednak pomyłka - mogę łapać kucających, więc OCB ? Zwalę to na netcode, bo tylko przy bardzo dobrym połączeniu jako tako się gra, reszta czysty random. Co do bijatyki w której zawsze wychodzą to podam dwie - Tekken i SF. Zawsze mi wychodzą, potem albo robią co powinny albo są kontrowane/nietrafiają bo nie zauważę że przeciwnik kuca (tekken ale tą grę traktuje jako imprezowa), innej opcji nie ma, a tutaj mam czasami wspomniany chwyt pod pachy.

Zaciekawiłeś mnie jeszcze z lagującymi tłami, nie wiedziałem że wpływa to na grę ?

Charge specjali - np widzę masę ryu w połączeniu z kenem czy tam kazuyą. Gość odskakuje na koniec i wali firebale, na chwilę obecną (2 dzień online i ~50BP) ciężko mi na takie zagrywki grać, jak widać że się nie ruszam ładuje dalej, jak podchodzę puszcza i wali albo następnego albo AA. Gdy jest przewaga życia to runda z dużym prawdopodobieństwem zakończy się Time Outem na który już marudziłem, starczyło by go spowolnić 2x (w końcu gramy nie jedną ale dwiema postaciami z pełnym życiem) . Sam zacząłem to stosować w jednej walce bo akurat się trafił kolejny zabijaka z 11k BP i ciekaw byłem jak to on rozegra, o dziwo rundę ugrałem, niemal perfect, potem przegrałem ale musiał się namęczyć. Za proste to jest do wykonania i naprawdę trudne do obejścia niektórymi postaciami jeśli się dobrze rozgrywa taką formę walki.

Przepraszam za dygresję ale jakoś coraz bardziej źle odbieram taki stan ewolucji człowieka, zamiast do przodu zwiększać poprzeczkę to ją obniżamy bo tak jest prościej. Jak to forum tak długo przetrwa to wspomnę sobie moje słowa gdy prezydentem zostanie gwiazda porno, choć.... spawacza już mieliśmy ;p
Chainy, target comba, uproszczone sterowania - wiara chyba robi się coraz głupsza, leniwsza, darmowe MMO wiodą prym a że mordobicia to materiał niszowy więc chcąc zarobić zubażają poziom trudności w ten sposób imo psując zabawę. Nie wiem dlaczego ale większe wrażenie robi na mnie streetfajterowskie 5 hitowe combo lub zwykły FADC ultra, niż SFxT chain, wybitka, 2 ciosy, zmiana, cios, super idt - pomimo iż na ekranie wygląda mega wypas kolorowo i pi e r dząco (czemu to filtruje ?).

PS
a jednak widzę na SRK że coś w temacie "poprawionego netcode" jest na tapecie
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2012, 01:32:37 wysłana przez wilku »
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1156 dnia: Kwiecień 14, 2012, 00:43:49 »
Toż to widać że z odsłony na odsłonę każda bijatyka jest uproszczana do granic możliwości...

Po prostu nastała era Gumbasów  XD

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1157 dnia: Kwiecień 14, 2012, 10:46:18 »
hehe zgadzam się z Wilkiem :)

jak zacząłem w to grać próbowałem robić linki i mówię WTF nie ma lekko.  Po chwili jednak wklepałem sobie combo chainem i było LOL :D

ale i tak gra jest zajebista :D

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1158 dnia: Kwiecień 14, 2012, 12:14:44 »
Charge specjali - np widzę masę ryu w połączeniu z kenem czy tam kazuyą. Gość odskakuje na koniec i wali firebale, na chwilę obecną (2 dzień online i ~50BP) ciężko mi na takie zagrywki grać, jak widać że się nie ruszam ładuje dalej, jak podchodzę puszcza i wali albo następnego albo AA. Gdy jest przewaga życia to runda z dużym prawdopodobieństwem zakończy się Time Outem na który już marudziłem, starczyło by go spowolnić 2x (w końcu gramy nie jedną ale dwiema postaciami z pełnym życiem) . Sam zacząłem to stosować w jednej walce bo akurat się trafił kolejny zabijaka z 11k BP i ciekaw byłem jak to on rozegra, o dziwo rundę ugrałem, niemal perfect, potem przegrałem ale musiał się namęczyć. Za proste to jest do wykonania i naprawdę trudne do obejścia niektórymi postaciami jeśli się dobrze rozgrywa taką formę walki.
Wilku odkrywa zoning.

Chainy, target comba, uproszczone sterowania - wiara chyba robi się coraz głupsza, leniwsza, darmowe MMO wiodą prym a że mordobicia to materiał niszowy więc chcąc zarobić zubażają poziom trudności w ten sposób imo psując zabawę.
Ale zonera dopaść trudno, tak?

Nie wiem dlaczego ale większe wrażenie robi na mnie streetfajterowskie 5 hitowe combo lub zwykły FADC ultra, niż SFxT chain, wybitka, 2 ciosy, zmiana, cios, super idt - pomimo iż na ekranie wygląda mega wypas kolorowo i pi e r dząco (czemu to filtruje ?).
Nie wiem czemu przywołując zwykłego FADCa nie przywołałeś zwykłego CADCa, nie wiem czemu istnienie chainów ma przysłaniać istnienie linkowanych kombosów.

Jeżeli ktoś potrzebuje większych wyzwań manualnych to zawsze jest np. KOF, ale tak po prawdzie to mam wrażenie, że mało kto z krytykujacych rzekome upraszczanie gier w pełni wykorzystuje manualnie możliwości dawane przez te gry. Jeżeli SFxT jest tak prosty to proszę: rozpykajcie go i na następnej Bursie autowin.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1159 dnia: Kwiecień 14, 2012, 19:44:33 »
Nie no Szostak zoner z Ryu ? on w tej grze może przerwać Firebala w każdym momencie bez jakiejkolwiek straty imo taki brzydki Guile się z niego robi. Widzę że puszcza firebala, no to co przeskakuję nad nim, a gość wykonuje ten wspomniany przez ciebie CADC i wali kolejnego. Chun Li też mnie zaskoczyła. Gram z jednym niemcem, mówię sobie - kurde ale ten gość ma zajebiście wyczuty timing, tak szybko ładuje te piardy a tu taki zonk... HCF i pozamiatane, ma firebale na zawołanie, piarduje jak szalona.

Oglądam na YT Maxymiliana i coś mówił na ten temat że w początkowych fazach ludzie właśnie będą w taki sposób grać, no więc muszę się przyzwyczaić i coś na takie rozgrywki wyczaić, ale na chwilę obecną nie wiem czym je obejść albo przeskoczyć.
Rozumiem Super charge - niech będzie bo fajna sprawa, ale możliwości przerwania go niszczy moją konstrukcję.

Dlaczego FADC wypisałem a tego CADC nie - bo ten drugi jest za darmo a na FADC trzeba coś uzbierać.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1160 dnia: Kwiecień 15, 2012, 13:38:03 »
jak zacząłem w to grać próbowałem robić linki i mówię WTF nie ma lekko.  Po chwili jednak wklepałem sobie combo chainem i było LOL :D
Hmm? Przecież linki w tej grze są na podobnym poziomie trudności co w sf4, jest trochę 1-frejmowych ale większość to takie z okienkiem 2, 3, 4-klatkowym.

No ale właśnie takie podejście sprawia że ludzie grają w tą gre nieprawidłowo, opieranie swojego gameplayu głównie na chainach naprawdę nie jest optymalne.

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1161 dnia: Kwiecień 15, 2012, 16:23:42 »
ja swoja gre w sfxt opieram na +5ciu piwkach. + psychobilly puszczone w tle - naprawde polecam
gralem z Wilkiem i bylo pysznie
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1162 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:13:58 »
Cytuj
Hmm? Przecież linki w tej grze są na podobnym poziomie trudności co w sf4, jest trochę 1-frejmowych ale większość to takie z okienkiem 2, 3, 4-klatkowym.

No ale właśnie takie podejście sprawia że ludzie grają w tą gre nieprawidłowo, opieranie swojego gameplayu głównie na chainach naprawdę nie jest optymalne.

pi***olisz, co drugi trial opiera się na chainie, gdzie w AE chainy można policzyć na palcach jednej ręki

chyba jedynym linkiem w tej grze jest 2x cMP, gdyż combosy gdzie należy wcisnąć różne przyciski najzwyczajniej są chainem.

gra jest tak uboga, że zamiast linków są chainy więc nie rozumiem jak to sprawia że ktoś przez to gra nie prawidłowo
Cytuj
opieranie swojego gameplayu głównie na chainach naprawdę nie jest optymalne.
a to o już w ogóle... to tak jakbyś powiedział że w AE ktoś źle gra bo linkuje bez przerwy w combosach.

come on


Kejim

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 212
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Kejim
  • Skąd: Krak�w
  • Steam ID: Kejim
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1163 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:19:27 »
zabawne ta gra jest według was tak bardzo oparta na chainach a ja ich praktycznie nie używam  ot od czasu walne  c mk w s hk  guilem i tyle.
:kejim:

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1164 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:28:54 »
zabawne ta gra jest według was tak bardzo oparta na chainach a ja ich praktycznie nie używam  ot od czasu walne  c mk w s hk  guilem i tyle.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1165 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:30:37 »
Lol triale.

W AE w ogóle nie ma chainów (target combosy to co innego), są najwyżej cancele lekkich ciosów. Tego ostatniego zdania też nie rozumiem, nie można powiedzieć że ktoś "źle gra bo linkuje bez przerwy w combosach", bo ta gra nie posiada innego sposobu łączenia średnich i mocnych ciosów niż linkowanie.

Dżizas Krajst. Chainy są słabe bo:
1. można je cancelować tylko w exy (z wyjątkiem postaci które mogą z chaina przechodzić do stringa, jak Hwo).
2. mają większe recovery (w wielu przypadkach kończąc stringa nawet na mp/mk jesteśmy wystawieni na karę).
3. skalują damage jak sam c**j, bo nie dość że żeby być totalnie safe często trzeba robić hit-confirma z double light ciosem, to jeszcze chainowane średnie i mocne ataki mają same w sobie niższy base damage.

Chainy są dobre tylko w footsies (przy odpowiednim zastosowaniu) i kiedy chcemy zmienić postać, a nie chcemy tracić przy tym paska. No i nie mówię o cancelowaniu ciosów manualnym launcherem, bo to jest świetna rzecz.

Vipe, nie mów mi że pierdolę, kiedy wyrażam tylko swoją opinię na temat tej gry i nikomu się nie każę z nią zgadzać. Niech każdy sobie gra jak uważa, tylko naprawdę nie chce mi się czytać narzekania na grę od ludzi którzy w ogóle nie wykorzystują narzędzi które ta gra oferuje, tak samo jak śmieszą mnie wypowiedzi w stylu "gra jest uboga bo ma chainy zamiast linków" (w ogóle co to ma do rzeczy :psyduck:).

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1166 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:39:07 »
Nie ma co LoLować triali bo większość combosów które wykonujemy bierze się właśnie z Triali więc nie wiem co w nich jest śmiesznego.
Ja akurat uważam ze triale to zaj**ista rzecz.


generalnie nie chce mi się wdawać w dyskusję

Snake powiedz mi jeszcze tylko, że np
- LP,MP,HP,HP
- cMP,HP,HP
- cLK,cMK,HK,HK

powiedz mi jeszcze że to są linki i nie mamy o czym rozmawiać (przykładów są setki w zależności od postaci)

ok może Ty wszystko linkujesz widocznie lubisz utrudniać sobie życie :P

Cytuj
gra jest uboga bo ma chainy zamiast linków
bo taka jest prawda

edit:
teraz dopiero na to wpadłem, chyba nie pomyślałeś że gadamy o napierdzielaniu chainów jako block stringów... come on rly?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 18:44:47 wysłana przez Vipe »

Kejim

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 212
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Kejim
  • Skąd: Krak�w
  • Steam ID: Kejim
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1167 dnia: Kwiecień 15, 2012, 19:11:21 »
wniosek:  Marvel vs Capcom 3 jest ubogie  bo ma chainy zamiast linków
:kejim:

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1168 dnia: Kwiecień 15, 2012, 19:21:53 »
Podpiszę się pod Wenrzem - w versusie (bo chyba o tym trybie defaultowo rozmawiamy) chainy mają swoje zastosowanie a linki swoje i nie można powiedzieć, że "ooo chainy są takie ę ą to na stos z linkami!!". A jakie zastosowanie mają to już dywagacja na cały artykuł albo  2.

EDIT:
Też przydało by się napisać kiedy mówimy o jakich chainach - tych z command listy, czy tych generic l m h h
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 19:30:38 wysłana przez TasTer »

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1169 dnia: Kwiecień 15, 2012, 19:47:27 »
Cytuj
Podpiszę się pod Wenrzem - w versusie (bo chyba o tym trybie defaultowo rozmawiamy) chainy mają swoje zastosowanie a linki swoje i nie można powiedzieć, że "ooo chainy są takie ę ą to na stos z linkami!!". A jakie zastosowanie mają to już dywagacja na cały artykuł albo  2.

no ale wonż napisał ze chainy są ujowe, podczas gdy KAŻDY ich używa

Cytuj
wniosek:  Marvel vs Capcom 3 jest ubogie  bo ma chainy zamiast linków

Marvel nigdy nie miał nic wspólnego ze street fighterem więc nie wiem o co kaman, ale jeśli już to wtrąciłeś to tak Marvel jest ubogi i upośledzony pod tym względem. Chyba że gra się postacią jak np Magneto, Doom. Wolverine, Wesker, Hulk to śmiech na sali.  Jednak szczerze to nie wyobrażam sobie w Marvelu comba trzeba napierdzielac w odpowiednich klatkach więc Kejim na prawdę to bardzo kiepskie porównanie było.