Nie można buforować ciosów w trakcie animacji ciosu bo najszybsze ciosy mają kilkunasto klatkowe recovery, taki punch zwykły u większości normalnych postaci ma ich około 16-18. A skoro okienko na bufrering nie trwa aż tyle to i tym samym nie da się buforować ciosów w trakcie trwania ciosu tylko w trakcie recovery, innych powodów nie ma.
No a CH d/f+2 elektryk?? Tam nic nie scancelujesz "przodem"
No, a jak jest z tolerancją klatek na buforze po recovery, Salomonie??
w d/f2 nic się nie canceluje.
Okienko na buffering jest różne, jest inne dla ciosów i jest inne dla kierunków. Generalnie dla ciosów jest mniejsze okienko niż dla kierunków, dla kierunków jest ono na tyle spore (kilkanaście klatek) że można wcisnąć "d,n" chwilkę przed/w trakcie trafienia ciosu o małym recovery i postać po recovery nam zrobi SS. Z ciosami nie da się tak zrobić.
Można to bardzo łatwo sprawdzić w kilka sekund, wystarczy wcisnąć np "1" jakąś postacią i w momencie trafienia bądź chwilkę przed zrobić "d+1,n". Gdyby okienka na buffering były takie same to postać wykonałaby "d+1", w tym przypadku zrobi tylko SS bo timing na "1" był jeszcze za wczesny a na "d" okienko już się pojawiło.
Następna sprawa.
Zawsze można bufforować, tylko czasami można więcej czasami mniej. Zawsze można wbufforować jakikolwiek przycisk, jakikolwiek kierunek i jakikolwiek przycisk+kierunek.
Czasem można bufforować wszystko jak np rzuty z kręconkiem.
W ciosach o motionach typu 236 nie można buffforować wszystkiego. Tak samo w motionach jak w ewgf'ach.
W motionach ff, bb można bufforować tylko kierunek z neutralem.
Za to w motionach jak f,b i b,f mimo że na drugi kierunek jest stosunkowo mniej czasu tak można bufforować całość. Dlatego np karanie poprzez f,b+2 bryanem może być 100% skuteczne bo wszystko robimy w recovery, a karanie ewgf'em mimo że praktycznie to samo (2 różne kierunki + neutral) należy już do tych trudniejszych bo bufforujemy tylko pierwszy kierunek.
no i to chyba wszystko. choć nie mam możliwości sprawdzenia części z tego na 100% tak jestem niemal pewien że tak jest.