Autor Wątek: Testowanie FrameDaty - Zamówienia  (Przeczytany 52752 razy)

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 10, 2010, 04:31:38 »
Odpowiem Ci nawet bez tego :P Bo Panda jest chu..owa :P

A tak na poważnie, to też bardzo chciał bym wiedzieć. Może to zależy od tego czy postać się schyla lub coś, bo powiem szczerze że to fatalna sprawa z tym hbs2, 1+2 pod ścianą

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 10, 2010, 13:05:27 »
Zawsze chciałem zapytać się ludzi którzy naprawdę czają tą grę od strony klatek jak np. Liber, ale nie wiedziałem czy nie zostanę wyśmiany i potraktowany jako totalny noooooob.
Mianowicie...
Jak to jest że takie: CH d/f+2, EWGF czy taunt~JU jest tak ciężkie, a np. karanie -10 za pomocą punchy czy -15 wybitką już takie hardowe nie jest?? Przecież i tu i tu musimy zmieścić się co do klatki.
Nie bić... 8)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 10, 2010, 13:30:57 »
Przy recovery masz kikuklatkowy bufor, w trakcie którego możesz wklepać kierunek+przycisk(i). To coś zupełnie innego.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 10, 2010, 13:57:17 »
myślałem że tylko kierunki da się buforować na recovery jak np. przy GS

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 10, 2010, 14:53:22 »
Niekiedy da, niekiedy nie. Zależy od ciosu i postaci... Nie spodziewałem się Łukasz po tobie takiego pytania

Spróbuj ukarać np. f+2,1,4 bryana za pomocą 13 klatkowego elektryka. Coś takiego jest gorsze niż ch df2 gdyż nie dość że musisz zareagować na cios (znaczy na f+2,1,4 ciężko jest nie zareagować i ukarać ale podałem dla przykładu) to musisz jeszcze z bloku walnąć 13 klatkowego elektrona. Masakra.

U bryana z karaniem fb2 jest dużo lepiej gdyż na bloku można zbufforować a na tauncie nie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2010, 14:58:24 wysłana przez SłońTrombalski »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 10, 2010, 15:00:07 »
Ty to sie noobie nie odzywaj, bo sam nie wiesz co piszesz.
Czekam na wyczerpującą wypowiedź Libera

U bryana z karaniem fb2 jest dużo lepiej gdyż na bloku można zbufforować a na tauncie nie.
Dlaczego na Tauncie nie da się buforować?? Wynika to z tego że ten cios tak ma czy z jakichś odgórnych założeń tej gry??

Jeśli przy karaniu mamy pewną tolerancję klatek tak jak pisze Di to ile ona wynosi??
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2010, 15:14:13 wysłana przez Cambion »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 10, 2010, 15:08:13 »
lololol po pracy

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 10, 2010, 15:42:46 »
Z karaniem jest tak jak napisał Di. Gdybym był złośliwy to bym się zapytał, jak można pytać o takie rzeczy grając w tą grę tyle czasu (no ale nie jestem złośliwy) ;p

Na tauncie nie da się buforować z tego prostego powodu, że przód (tak samo jak chyba jakikolwiek inny input) go canceluje, więc jeśli będziesz próbował coś podczas niego wpisać przed momentem uderzenia, to Brysiek go po prostu przerwie.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 10, 2010, 15:48:09 »
No a CH d/f+2 elektryk?? Tam nic nie scancelujesz "przodem"

No, a jak jest z tolerancją klatek na buforze po recovery, Salomonie??

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 10, 2010, 15:59:27 »
A jak jest z Błyszczącym Czarodziejem po boundzie? W trakcie animacji boundującego ciosu naciskasz f, a potem po skończeniu animacji f~f+2+4.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #175 dnia: Wrzesień 10, 2010, 17:09:14 »
A co ma piernik do wiatraka?? Pisałem że wiem o buforowaniu kierunków

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 10, 2010, 17:18:17 »
A co ma piernik do wiatraka??
To, że też jest rzeczownikiem.

Nie możesz wbuforować f w trakcie animacji, bo jak zrobisz elektryka? Neutral wskoczy Ci automatycznie w trakcie okienka bufferingu po strzałce w przód, a jak chcesz zrobić f~d/f+2 (tak można robić u Kaza? nie pamiętam ;) ), to w buforze falka Ci po prostu nie wyjdzie.

jeśli się mylę, to Liber mnie poprawi po kolacji

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 10, 2010, 17:41:49 »
a jak chcesz zrobić f~d/f+2 (tak można robić u Kaza? nie pamiętam ;)
Robić tak można, ale nie wyjdzie wtedy elektryk :p

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 10, 2010, 17:43:37 »
Tak też myślałem ;) f,n,d/f+2 albo f,d,d/f+2, tak?

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 10, 2010, 17:57:06 »
Nie można buforować ciosów w trakcie animacji ciosu bo najszybsze ciosy mają kilkunasto klatkowe recovery, taki punch zwykły u większości normalnych postaci ma ich około 16-18. A skoro okienko na bufrering nie trwa aż tyle to i tym samym nie da się buforować ciosów w trakcie trwania ciosu tylko w trakcie recovery, innych powodów nie ma.

Cytuj
No a CH d/f+2 elektryk?? Tam nic nie scancelujesz "przodem"

No, a jak jest z tolerancją klatek na buforze po recovery, Salomonie??
w d/f2 nic się nie canceluje.

Okienko na buffering jest różne, jest inne dla ciosów i jest inne dla kierunków. Generalnie dla ciosów jest mniejsze okienko niż dla kierunków, dla kierunków jest ono na tyle spore (kilkanaście klatek) że można wcisnąć "d,n" chwilkę przed/w trakcie trafienia ciosu o małym recovery i postać po recovery nam zrobi SS. Z ciosami nie da się tak zrobić.
Można to bardzo łatwo sprawdzić w kilka sekund, wystarczy wcisnąć np "1" jakąś postacią i w momencie trafienia bądź chwilkę przed zrobić "d+1,n". Gdyby okienka na buffering były takie same to postać wykonałaby "d+1", w tym przypadku zrobi tylko SS bo timing na "1" był jeszcze za wczesny a na "d" okienko już się pojawiło.

Następna sprawa.
Zawsze można bufforować, tylko czasami można więcej czasami mniej. Zawsze można wbufforować jakikolwiek przycisk, jakikolwiek kierunek i jakikolwiek przycisk+kierunek.
Czasem można bufforować wszystko jak np rzuty z kręconkiem.
W ciosach o motionach typu 236 nie można buffforować wszystkiego. Tak samo w motionach jak w ewgf'ach.
W motionach ff, bb można bufforować tylko kierunek z neutralem.
Za to w motionach jak f,b i b,f mimo że na drugi kierunek jest stosunkowo mniej czasu tak można bufforować całość. Dlatego np karanie poprzez f,b+2 bryanem może być 100% skuteczne bo wszystko robimy w recovery, a karanie ewgf'em mimo że praktycznie to samo (2 różne kierunki + neutral) należy już do tych trudniejszych bo bufforujemy tylko pierwszy kierunek.

no i to chyba wszystko. choć nie mam możliwości sprawdzenia części z tego na 100% tak jestem niemal pewien że tak jest.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2010, 17:59:05 wysłana przez CheeseOfTheDay »