Spróbuję w wolnej chwili po testować ten barek, aczkolwiek do tej pory zawsze wychodziło mi tam -14, nawet pod dziwnymi kątami, pod ścianą itd.
Jakiś czas temu była podobna sytuacja z f+1+2 Leo, Cambion prosił mnie żebym dokładnie to sprawdził bo w mojej FD ten cios figuruje jako i18 a parę razy użył tego z pozytywnym skutkiem do karania ostatniego ciosu z demo paula (-17)
Ostatecznie wyszło na to że f+1+2 jest i18, a wina leżała po stronie przeciwnika który nie trzymał b.
Co do zapalania się postaci na frame analisis to dobrym przykładem nieścisłości jest generic d+4, postać zapala się dopiero w trzeciej klatce od wprowadzenia inputu, jest też bug z normal hitami o którym pisał noodalls, przy niektórych ciosach przeciwnik zapala się dużo wcześniej niż powinien, prawdziwe recovery można odczytać po pasku życia (dotyczy to wersji na PSP, nie wiem jak jest na dużych konsolach) który regeneruje się na practice dokładnie klatkę po rzeczywistym recovery.