Wydaje mi sie ze nie zgubiłeś tam klatek, nie ma tam wyraźnego przeskoku, jedynie miedzy 14 a 15 klatka no ale tam akurat taki jest, jak juz cos to zginęła pierwsza klatka. Nie jestem pewien (nie chce mi się sprawdzać) czy przy wszystkich ale przy części ciosów bez kontynuacji wygląda jakby postać zaciemniała się dopiero od drugiej klatki. Przynajmniej tak to wygląda kiedy wciśnie się takie d/f+2 lub jakieś 4 i "klatkę później" start. Gra zostaje spauzowana, postać dalej jest biała, command history pokazuje wpisaną komendę, a po od pauzowaniu gry ją wykona.
Można by było przyjąć tezę że input lag dla startu jest klatkę mniejszy i że nawet pomimo późniejszego wciśnięcia, załapie w tej samej klatce co wpisana komenda ale to oczywiście niemożliwe bo input lag to nie jest coś co jest ustawiane zmiennie dla różnych guziczków.
Więc wychodzi na to że przy takim wciśnięciu w momencie gdy start załapie, komenda jest już w pierwszej klatce animacji, a skoro postać jest jeszcze wtedy świecąca to oznacza to że nie można brać za pewnik hit analysis jeżeli chodzi o temat kiedy się co zaczyna.
Oczywiście to tylko teoria, nic nie stoi na przeszkodzie żeby ta pierwsza klatka była czymś w stylu pseudo neutrala kiedy to już postać ma wpisaną komendę (pojawia się w command history) i nic nie spowoduje jej nie wykonania ale mimo tego postać nie łapie jeszcze CH i cios jest w 0 klatce animacji. Taka "pseudo neutral" klatka mogła by być także między recovery ciosu a exe wbufforowanego następnego ciosu (np mimo szybkiego mashowania d/f+2 d/f+2 d/f+2 postać zawsze przynajmniej na 1 klatkę się zaświeci pomiędzy kolejnymi d/f+2, to akurat można byłoby sprawdzić licząc kolejne klatki czy lawowe d/f+2 ma 15 klatek od pierwszej zaciemnionej klatki czy od "pseudo neutral" klatki).
Taka teoria też może mieć sprzeczność bo pseudo neutral klatka oznaczałaby to że realny input lag dla głównej gry wynosi 5 klatek skoro ciosy są opóźnione o 1 klatkę od strzałek a strzałki mają realnego input laga gry czyli 4 klatki przynajmniej z moich testów oraz testów jednego z serwisów growych tak wynika.