Autor Wątek: Testowanie FrameDaty - Zamówienia  (Przeczytany 52760 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #120 dnia: Kwiecień 14, 2010, 23:31:14 »
Ale chłam, a wydawała się lepsza xD

//EDIT: To poproszę jeszcze o WS+4 :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2010, 23:39:29 wysłana przez Qjon »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 14, 2010, 23:48:37 »
Qjon

Zafina

WS 4, i11, -9 na bloku, +2 na NH i CH

Z tym standing 4 też byłem zdziwiony, kilka razy sprawdzałem czy sie nie mylę i zawsze wychodziło -1 na trafieniu...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 06, 2010, 01:14:41 »
Jest szansa na sprawdzenie straty na bloku 1+2 boba? W FD tego nie ma.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 06, 2010, 12:56:09 »
bez problemu, wieczorem będzie :D

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 07, 2010, 04:13:40 »
moge sie dowiedziec ile ma ws+2,1 do bruca,bo na ina jest 13~14 klatek
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 07, 2010, 11:15:06 »
Furb

Bob

1+2, -13 na bloku

Radical_Spike

Bruce

WS 2 i13~14

Wszystko zgadza się z info z ina, z bliska cios trafia w F13, jeśli jesteśmy nieco dalej w F14

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #126 dnia: Maj 09, 2010, 21:15:16 »
Zafina
WS+3?

Dziękuję.

EDYTA: Oraz ile dokładnie straty ma d/f2 na bloku? Ina mówi 11-12, a to przecież żyć albo nie żyć...
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 15:41:25 wysłana przez Qjon »

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #127 dnia: Maj 11, 2010, 20:53:51 »
Dwa pytania odnośnie lawa :

1.
Cytuj
Prawdopodobnie to co piszą na ZAJbatsu jest prawdą i d/f+2 ma z najbliższej odległości  14 klatek . Nevan może potwierdzić że da się tym ukarać barek Anny(-14 straty) jak nie ma pushbacka . W najbliższym czasie postaramy się to na practisie sprawdzić . Daedraug , mógłbyś zbadać tą sprawę ?


2. Ile straty na bloku ma SS+3+4 ?

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #128 dnia: Maj 11, 2010, 20:59:51 »
SS+3+4 ma na bloku -12.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #129 dnia: Maj 12, 2010, 16:52:41 »
Qjon

WS 3 i16, -7 na bloku

d/f+2 hmmm mi wychodzi -12


ZajmaN

Marshall LAAAAW!

MAJOR EDIT:

d/f+2 trafia w F15
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2010, 21:26:21 wysłana przez DaeDraug »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #130 dnia: Maj 12, 2010, 17:57:42 »
Cytuj
d/f+2 hmmm mi wychodzi -12
Trzeba było mi to wysłać na PW, bo teraz wszyscy będą mi podstawową wybitkę karać :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #131 dnia: Maj 12, 2010, 19:34:37 »

ZajmaN

Marshall LAAAAW!



d/f+2 z bardzo bliska trafia w F14

Serio nie podoba mi się to, nie wiem czy to ty liczyłeś od złej klatki czyli od drugiej, czy to ja miałem super pecha.

Ta klatka oznaczona u ciebie jako czternasta u mnie w tekkenie jest jako 15. Nie przesadzając zrobiłem jakieś 50 stop klatek na tej klatce i to była 15, z każdego zasięgu hit box aktywował się właśnie w niej.
Kolejna sprawa, gdyby ta klatka u ciebie była czternastą klatką to dało by się zrobić tak żeby ze średniego zasięgu hit box w tej klatce nie aktywował się, czyli byłaby taka sama sytuacja jak u ciebie w 14 klatce tyle że postacie byłby od siebie trochę bardziej oddalone + nie było by jeszcze kolizji. Próbowałem tak zrobić ale przy kilkudziesięciu próbach stop klatki albo wyskakiwała mi klatka wyświetlona u ciebie jako 13 albo ta w której jest już hit box czyli 15, więc gdzie jest ta klatka 14 wyglądająca jak 15 tyle że bez kolizji?

Nie wiem, jak dla mnie tam jest 15 i chyba po prostu nie policzyłeś pierwszej klatki w której postać nie robi się jeszcze ciemna.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2010, 19:37:16 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #132 dnia: Maj 12, 2010, 21:24:15 »
Damn, już wiem w czym rzecz, z jakiegoś powodu brakuje 1 klatki. Być może to wina karty graficznej, jak pisałem wcześniej poprzednia karta mi się usmażyła a te kilka testów robiłem na karcie zintegrowanej która najwyraźniej nie dawała rady... Na starej karcie nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło, sporadycznie dublowało klatki a wtedy miałem jasny znak żeby powtórzyć testy, nigdy nie było sytuacji żeby jakiejś klatki po prostu brakowało.

Wymieniłem kartę, mam nadzieję że nie będę miał z tą nową problemów...

Istnieje też możliwość że źle policzyłem klatki w VirtualDubie, mogłem nieumyślnie nacisnąć strzałkę w prawo 2 razy a policzyłem to za raz.

W każdym razie nie udało mi się ani razu nagrać d/f+2 trafiającego w F14 na nowej karcie...
Dzięki za czujność, bo kolejna tekkenowa bzdura by się pojawiła w obiegu, i to za moją sprawą.

 
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2010, 21:33:32 wysłana przez DaeDraug »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 12, 2010, 22:39:35 »
Wydaje mi sie ze nie zgubiłeś tam klatek, nie ma tam wyraźnego przeskoku, jedynie miedzy 14 a 15 klatka no ale tam akurat taki jest, jak juz cos to zginęła pierwsza klatka. Nie jestem pewien (nie chce mi się sprawdzać) czy przy wszystkich ale przy części ciosów bez kontynuacji wygląda jakby postać zaciemniała się dopiero od drugiej klatki. Przynajmniej tak to wygląda kiedy wciśnie się takie d/f+2 lub jakieś 4 i "klatkę później" start. Gra zostaje spauzowana, postać dalej jest biała, command history pokazuje wpisaną komendę, a po od pauzowaniu gry ją wykona.
Można by było przyjąć tezę że input lag dla startu jest klatkę mniejszy i że nawet pomimo późniejszego wciśnięcia, załapie w tej samej klatce co wpisana komenda ale to oczywiście niemożliwe bo input lag to nie jest coś co jest ustawiane zmiennie dla różnych guziczków.
Więc wychodzi na to że przy takim wciśnięciu w momencie gdy start załapie, komenda jest już w pierwszej klatce animacji, a skoro postać jest jeszcze wtedy świecąca to oznacza to że nie można brać za pewnik hit analysis jeżeli chodzi o temat kiedy się co zaczyna.
Oczywiście to tylko teoria, nic nie stoi na przeszkodzie żeby ta pierwsza klatka była czymś w stylu pseudo neutrala kiedy to już postać ma wpisaną komendę (pojawia się w command history) i nic nie spowoduje jej nie wykonania ale mimo tego postać nie łapie jeszcze CH i cios jest w 0 klatce animacji. Taka "pseudo neutral" klatka mogła by być także między recovery ciosu a exe wbufforowanego następnego ciosu (np mimo szybkiego mashowania d/f+2 d/f+2 d/f+2 postać zawsze przynajmniej na 1 klatkę się zaświeci pomiędzy kolejnymi d/f+2, to akurat można byłoby sprawdzić licząc kolejne klatki czy lawowe d/f+2 ma 15 klatek od pierwszej zaciemnionej klatki czy od "pseudo neutral" klatki).
Taka teoria też może mieć sprzeczność bo pseudo neutral klatka oznaczałaby to że realny input lag dla głównej gry wynosi 5 klatek skoro ciosy są opóźnione o 1 klatkę od strzałek a strzałki mają realnego input laga gry czyli 4 klatki przynajmniej z moich testów oraz testów jednego z serwisów growych tak wynika.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 12, 2010, 22:44:54 »
No to teraz ostatnie pytanie, jakim cudem Zajman ukaral barke anny z bliska ktora ma -14?
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"