Autor Wątek: Testowanie FrameDaty - Zamówienia  (Przeczytany 52745 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 25, 2010, 22:00:25 »
Ja z początków DR bo zdziwiło mnie czemu po d+1 można bufforowac EOD dj'em a po d+2 już nie:x.

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 28, 2010, 13:32:49 »
Moglbys mi sprawdzic u Dragunov'a (f+2) CH 4 ile jest przewagi i ew. jakie ma recovery ta 4, bo nie jestem pewien czy tam d/f+2 nie wejdzie na gwarancie -_- niestety nie mam z kim/jak sprawdzic...

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 28, 2010, 14:23:50 »
CH (f+2),4? A co to za problem odsunąć się na tyle, żeby pierwszy cios nie trafił?

d/f+2 tam wejdzie, ale nie pozwoli na zrobienie juggle'a.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 28, 2010, 15:09:48 »
Jeżeli dobrze pamiętam tam albo boundujesz od razu ff+2, albo robisz po prostu f+4,4,3, ewentualnie po sidestepie, albo podnosisz iws+4 z dasha. Pamięć zawodzi. :F

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 28, 2010, 15:18:57 »
Po CH (f+2),4 najsensowniejszą opcją jest -> 4,3 B! f+3,3 [63]

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 30, 2010, 17:13:43 »
Przez moje roztargnienie napisalem nie to co trzeba :o Chodzilo mi o (d+3) Ch 4 i czy jakas wybitka, gwarant tam siedzi ?

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 30, 2010, 18:22:39 »
Siedzi d/f+2, bo jest +20, ale można techrollować
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2010, 18:25:51 wysłana przez Cambion »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 09, 2010, 20:38:43 »
Dae mam prośbę gorącą do ciebie ziam, możesz mi sprawdzić dokładnie klatka w klatkę input Taunt~Jet Upper?
Próbuje krok po kroku to jakoś rozbić w celach treningowych ale nie wiem czy gdzieś nie ma jakiegoś haczyka.
Parę razy mi wyszło ale mam problem z powtórzeniem, sprawdź czy dobrze myślę:

Robimy taunta, w 28 klatce trafia;
w tej samej klatce w momencie trafienia cancelujemy taunta inputem ~f;
klepiemy szybko b+2?

czy gdzieś może ten f trzeba jakoś buferować? no nie wiem sam już, weź obczaj dae jakimi metodami inputu to wchodzi, plx

dzięki
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 09, 2010, 20:41:54 »
Sunchip nie wie?

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 09, 2010, 21:13:54 »
1f - taunt trafia
2f - wciskasz f
3f - n
15f - b+2 JU trafia

Poprostu trzeba to zrobic najszybciej jak sie da.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 09, 2010, 22:04:02 »
sunchip niezbyt dobry jest w tłumaczeniu a ja chcę obczaić czy nie ma jakiegoś innego myku na to. Sunchip poprostu bierze stika i łup taunt jetupper - "proste zobacz jak robię" :/
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 09, 2010, 22:10:20 »
Cytuj
Poprostu trzeba to zrobic najszybciej jak sie da.
no właśnie nie, trzeba się trochę kontrolować bo jak zrobisz za szybko to neutral nie wejdzie i kicha:P.

A jak wciśniesz b+2 w 15 klatce to na pewno to nie wyjdzie:P.


A tak w ogóle to przez input laga to bardziej wygląda to tak

robimy taunta

25f - f
26f - n
27f - b+2
28f - taunt trafia i zaraz po tym, a na lcd nawet trochę po tym, ekran zaczyna rejestrować wcześniej wpisane kierunki:P.


co do trików myków czy buferingu, to nie ma żadnych, na pewno pomaga robienie tego ze strzałkami żeby sprawdzać czy na pewno trafiamy b i 2 w tej samej klatce.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 09, 2010, 22:11:24 »
Niestety nie ma na to 'myku'. Bierzesz sticka/pada, 8h dziennie w practice przez miesiąc i powinno zacząć wychodzić ;)

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

SAMEWISE

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: 52°44′0″N,23°34′0″E
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 09, 2010, 22:11:47 »
Nie wiem o ile łatwiej jest na sticku ale na padzie jakiejś super, giga ultra tragedii nie ma... trza próbować, zostaw praktis mołda i ucz się w czasie walki to wcisnąć  ;)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 09, 2010, 22:15:14 »
Ja mam inne pytanie:
Ile przewagi daje HBS 2 i w ile wychodzi HBS 2 Pandy? Na niektóre postaci pod ścianą HBS 2, HBS 1+2 jest gwarantem pod ścianą bez CH, a na inne nawet z CH nie siedzi...