Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 42925 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #105 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:04:55 »
jakby ta gra wyszła na arcade i była testowana to stan rzeczy by sie z tego powodu nie zmienił znacznie
bo zołtki dalej by w to nie grały a tylko oni sa w stanie wyłapac w tydzien to co reszcie zajmuje miesiace.
Święte Słowa! 8)

daliby tego cancela z paska i by sie mecze wyrownały
Co masz na myśli?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #106 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:32:35 »
Roman cancel, bo kazda porządna bitka go ma.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #107 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:35:35 »
Roman cancel, bo kazda porządna bitka go ma.
No teraz to żeś mi wyjaśnił... Tekken tego nie ma... :)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #108 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:38:03 »
Sam sobie odpowiedziałes :D W Gilti gir można cancelować recovery ciosów używając paska (tak w megalaickim skrócie).

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #109 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:42:58 »
Nie każda porządna bitka ma coś takiego tak btw. :f I nie do każdej gry coś takiego pasuje. No ale w tym MK rzeczywiście by się przydał taki mechanizm.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #110 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:49:21 »
W Gilti gir można cancelować recovery ciosów używając paska (tak w megalaickim skrócie).
Czyli taki FADC z SF4?
W sumie pasowałoby do MK, tylko ciekawe ile mogłoby to być warte. Jeden pasek czy może pół?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #111 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:56:15 »
W MK nigdy czegos takiego nie będzie bo designerski umysł Boona tego by nie ogarnął.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #112 dnia: Wrzesień 12, 2011, 20:03:38 »
wystarczyłoby dac na 2 bloczki na cancela, mortal jest sztywny zmiekłby dzieki temu. albo za 1 bloczek cancela tylko na speciale z 1 hita i prorotacje ostra po cancelu mozna by zlikwidowac wtedy całkiem "potrzebe istnienia" niekaralnych speciali ktore wnerwiaja naduzywane. EX tez zrobic tak samo karalne jak zwykłe wersje ale dac im dodatkowo mozliwosc startera do komb tak jak teraz działa ex tp sektora a nie knockdowny czy stuny
nawet cancel tylko z speciala na 1 hita dały full opcji nowych 50/50 np special na overhead scancelowany w combo ze starterem na low.

łoj ilosc zagrywek by sie conajmniej potroiła

nawet zołtki zaczeliby w to grac graja w kazdego pascia jak ma RC :D
RC sam w sobie stanowi balans GG meczapy ma wg mnie jeszcze ostrzej zarysowane niz MK ale full opcji z paska i cancele to balansuja ostatecznie. balans nie jest w przemyslaniu meczy i postaci ale w tym ze zawsze cos sie da jakos zrobic na kuku i mase opcji blokowania i wyrywania z comb

oskar

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: >_<
  • Skąd: wroclaw
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #113 dnia: Wrzesień 13, 2011, 13:15:00 »
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wkurw...iac brak armora na ex tp sektora.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #114 dnia: Wrzesień 13, 2011, 13:20:55 »
Cytuj
Well at least its getting saf(er) on wakeup. Paulo confirmed via twitter, an increase of 3 frames on the window we can execute during wakeup.

Mowa właśnie o TP Sektora

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #115 dnia: Wrzesień 13, 2011, 13:58:24 »
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wk**w...iac brak armora na ex tp sektora.

Oj tam, oj tam.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #116 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:00:56 »
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wk**w...iac brak armora na ex tp sektora.

oj tam oj tam mnie scorpionem to wcale nie boli ; D



not

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #117 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:19:42 »
Dla mnie ta gra bardzo dużo by zyskała gdyby każdy miał za pasek cios o właściwościach zbliżonych do EX Roundhouse'a Raina - niezawodny armor i możliwość przebicia wake upów - bo obecnie rozstrzał pomiędzy postaciami jeśli chodzi o wakeup game jest bardzo duży... Z jednej strony mamy mega wakeup EX Barkę NW a z drugiej Postacie jak Quan Chi które nie mogą wstać nawet z paskiem... Do tego dochodzi randomowość w przebijaniu wakeupów - po takim KND przebijemy się pokiem, po innym nie, tu mamy armor od początku, tam od jakiejś klatki bo przeciwnik nas inaczej wywrócił...

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #118 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:22:14 »
Niekaralny jugle starter na całą planszę, na dodatek zgarniający z powietrza i jeszcze armora się zachciało? A może niech jeszcze bedzie overhedem?

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #119 dnia: Wrzesień 14, 2011, 19:18:56 »
Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

This is ridiculous. Combo z n.jp zabiera chyba prawie 40%, może nawet nie, od tygodni nie grałem i nie pamiętam, ale nawet Reo i Sabin to potrafią upuścić, a online nawet nie próbuję tego robić (nie tylko ja, nigdy nie widziałem nikogo online, kto by chociaż próbował to robić), nawet offline bez sensu, bo tylko się zdenerwować idzie. Reptile'm z paskiem od j.p można maks 37% wyciągnąć, a zwykłe bnb zabiera koło 27%, czyli normalnie.

Armor na EX Slide niewiele zmieni, żeby nie powiedzieć nic, bo tego używa się raczej jako przejazd pod projectile'ami mający dłuższy zasięg, albo wykorzystuje element zaskoczenia. 

Co do dasha, to zrobili z ciosu początkowo -9 cios -21. ??? Dash służy głównie poruszaniu się po planszy, tak jak Kowal pisze. Mimo wszystko przy złej ocenie dystansu można zatrzymać się przy próbie skrócenia go na bloku przeciwnika i każdy bolek to teraz ukarze. W ten sposób zmienia się sposób gry tą postacią. Śmiech na sali.

Taki model ulepszania Blizzardowski.

Ulepszanie? Chyba tylko dla tych, którzy co miesiąc chcą uczyć się inaczej grać swoją postacią.   
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2011, 19:26:36 wysłana przez Manior »
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O