Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 42929 razy)

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 01, 2011, 22:47:56 »
Ten slide może uratować dupę w krytycznej sytuacji :) To taki shadow kick Johnnego Cage czy ex. uprasing Kitany. Nawet nie wiecie jak ten cios ratuje mi tyłek :)) W sytuacji kiedy ty masz ciutkę więcej energii, a przeciwnik może zaraz zginąć taki zbrojony slide może przechylić szalę zwycięstwa na twoją korzyść :)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 10, 2011, 00:11:17 »
Freddy Krueger
- damage output has been toned down dramatically; staple combos involving EX ground spikes do 40% damage
- the gloss toss has more recovery frames (not 100% confirmed)
- projectile immunity glitch is still in the game but will be fixed

Johnny Cage
- f+3,2 is no longer special cancelable but f+3,3 still is
- damage reduction on nut punch (not 100% confirmed)

Kung Lao
- the spin (d,f+1) has no pushback on block any more
- the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

Skarlet
- 17% of damage reduced to 11% of damage on throw

Sub Zero
+ EX slide has armor

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 10, 2011, 00:20:36 »
Johnny Cage
- f+3,2 is no longer special cancelable but f+3,3 still is
- damage reduction on nut punch (not 100% confirmed)

Smutek... Powinienem teraz napisac trzy strony postu o pogrzebie tej postaci, ale nie jest to cos bez czego sie nie da grac ;D.

Kung Lao
- the spin (d,f+1) has no pushback on block any more
- the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Ulatwianie kary na spin to juz ulatwianie karania ciosu, ktory juz teraz w miare dobrze sie karze. Z low hatem predzej czy pozniej i tak zrobiliby porzadek.

Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

Tutaj kara na barce to ewidentne pojscie na reke noobom. No, ale ja tam nie bede narzekac ;p.

Sub Zero
+ EX slide has armor

Lepiej miec armor, niz go nie miec, ale to moje zdanie.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 10, 2011, 00:22:52 »
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.

Cytuj
the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Ciekawe ile więcej ma teraz opóźnienia. Może w końcu będzie można robić coś poza wyskakiwaniem z frame trapów, typu przebić jakimś szybkim ciosem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 10, 2011, 09:51:15 »
Reptila dash miał 15f on block? na praktisie kolano 9f ciezko wsadzic. Ja to karałem rzutem podobnie jak EX tele Sektora, dosyc dobrze działało, rzadko sie wyrywali problemem tutaj jest animacja tego ciosu trudno wyłapac jego koniec i recvovery, powinni tutaj to zmienic zanim wzieli sie za krojenie klatek. powinien na bloku sie odbic lekko machnac do tyłu łapami itp  i dac sygnał wyrazniejszy na kare.  jak mu dali armora na slide to specialnie ten nerf go nie ruszy w rankingu.








Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 10, 2011, 11:39:51 »
Nerf damedżu Reptaja to lol, bo bogiem obrażeń to on nigdy nie był (po jp ponad 40% w ogóle da się zrobić?). Nerf recovery łokcia to ;[ bo po raz kolejny zmarnowałem czas na naukę obrony na practice czegoś, co będzie jeszcze gorsze.
Brak odepchnięcia na bloku po spinie to imo lepszy wybór niż zwiększanie recovery - teraz będzie najsprawiedliwiej.
Dżonego trzeba pogrzebać, nie ma to tamto : (

A u Skarlet nie ruszają Reddash 4:df+2, może o tym zapomnieli, good ;D

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 10, 2011, 12:54:51 »
Fakt Scarlet powinni trochę bardziej ruszyć, no a u JC widzę, że nie będzie już takiego frywolnego trzaskania f+3,2 i hit confirm w nut puncha :)

PS. ja jakoś problemów z karanie elbow dasha nie miałem, 1,2~lift Ermaca fajnie wchodziło, a teraz bedzie jeszcze łatwiej ;)

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 10, 2011, 15:34:54 »
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.
Mi to tam akurat nie robi roznicy, bo i tak nawet jak zrobie to raz na ruski rok to mi to karacie na juggla   :(
Swoja droga, dobrze ze nie zwiekszyli startupu low hata, bo mogloby to pogrzebac KL w walce z niektorymi zonerami.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2011, 15:37:05 wysłana przez Frizen »
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 11, 2011, 00:35:34 »
Ale że co... Niema nic napisanego o zabraniu tych resetów Subowi. Od tak po prostu dodają mu nową zabawkę?

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 11, 2011, 02:09:35 »
To nie jest kompletna lista, ot kilka przecieków...

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 12, 2011, 15:20:24 »
Oj teraz zmieni się nieco matchup Reptilowy.

Hmm... Lubie tą grę :)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 12, 2011, 16:34:46 »
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.
Mi to tam akurat nie robi roznicy, bo i tak nawet jak zrobie to raz na ruski rok to mi to karacie na juggla   :(
Swoja droga, dobrze ze nie zwiekszyli startupu low hata, bo mogloby to pogrzebac KL w walce z niektorymi zonerami.
postaci z tele albo divekickiem nie da sie outzonowac na tyle skutecznie aby na tym bazowac. Pało ma obie te rzeczy i zamiata nimi w tym aspekcie.

Reptail scrub i sredni bedzie miał zdecydowanie gorzej ale dobry moze miec jeszcze lepiej bo własnie armora mu brakowała a dobrzy i tak uzywaja dasha podobnie jak Kabal do skracania dystansu a nie walenia na pałe. Ciachna mu pewnie scaling antyair albo kornery niektore to nie bedzie nerf dmg po całosci czy w BnB. Jego gameplay bedzie bardziej nieprzewidywalny i powinien dalej spokojnie dalej byc topem.

Patrzac na ogole zmiany a zwłaszcza za chwycili sie Reptila to na 100% i za Kabala sie wezma :/

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 12, 2011, 16:49:19 »
Nie rozumiem czemu nie moga sie zabrac za wszystko raz a porzadnie zamiast robic patche co 3 tyg.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 12, 2011, 17:12:16 »
za duzo w tej grze zalezy od meczapu. łatwo komus cos obciac lub zbufowac po czym sie okazuje ze robi sie przegiety albo tragiczny z jakimis 3 lolami. wina NRS jest ewidentna
ale tez sami gracze zawinili zwłaszcza czołowka usa kazdy brał sie za najłatwiejsze postacie a teraz wychodzi ze nawet taka sheva mozna cos ugrac. nie sa w stanie tego ogarnac i miec od razu całosci not tylko biora na talez rzeczy co sa naduzywane a to czy sa imba czy nie ma dla nich drugorzedne znaczenie.

jakby ta gra wyszła na arcade i była testowana to stan rzeczy by sie z tego powodu nie zmienił znacznie
bo zołtki dalej by w to nie grały a tylko oni sa w stanie wyłapac w tydzien to co reszcie zajmuje miesiace.

daliby tego cancela z paska i by sie mecze wyrownały bo kazdym wtedy mozna by było cos ugrac wykorzystujac nawet kulawe podstawy.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 12, 2011, 17:13:56 »
Furb: Żeby było ciekawie ;) Jak coś zmieniają cały czas to widać że o tą grę dbają i im na niej zależy. Taki model ulepszania Blizzardowski. Nie da się jednorazowo zbalansować wszystkiego w grze z taką ilością postaci i specjali. Zawsze największe przegięcia wychodzą w praniu.