Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 42874 razy)

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
*Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 17:30:11 »
Paulo was in the S1TB Show chat and here's what he shared

CSZ: Nothing

Jade: It's a secret - big surprise

sub zero: ex slide gets armor

Rain: Nothing

Skarlet: 2 more frames in daggers in between as well as throw fixed (damage)

kl: Spin even more unsafe and less push back, kl low hat gains like 6-10 frames and slow recovers

Cyrax: resets GONE - reset bomb loop will not hit

baraka: corner loop gone

Raiden: 2 more frames added in frame vicinity blast trap

Quan Chi: Armor on ex drop

scorp : low tackle less frames

mileena : d4 UNCHANGED

**RUMORED: Other rumors from what I have heard.

- Freddy Krueger: damage reduction added to combos and projectile immunity glitch removed

- Noob: 6 frame d+1 and armor on EX shadow upknee via m2dave





http://testyourmight.com/forum/content.php?1738-*Incoming-Patch-Notes-*-Mortal-Kombat-9


Porozmawiajmy więc!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2011, 14:41:50 wysłana przez Dae »

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:39:45 »
Patch pod tytulem "zrobmy z Kung Lao defensywna postac".
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:47:28 »

kl: Spin even more unsafe and less push back, kl low hat gains like 6-10 frames and slow recovers



nareszcie nerfia!

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:48:10 »
Nerf lowhata zabiera Lao wszystkie możliwości mixupowania z bliska. Pora się za nowym mainem obejrzeć, bo jakoś wciskanie ludziom wariantów 1121 (jedyny pressure string który będzie miał sens) i spina nie wydaje mi się specjalnie porywające... no ale zobaczymy.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:49:36 »
Mala korekta. To jest patch pt. "zniszczmy KL".
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:51:24 »
Ja nie do końca kumam, to znaczy, że to jest w porządku, że low hat z bliska na bloku, można tylko ukarać poke za (2%), a na hicie trzeba blokować? Nie wiem czym tak potężny nerf low hata to dobry pomysł, ale bez żartów, kung lao to nie 24~low hat.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:54:50 »
Nie chodzi o to, ze to bylo w porzadku ale to, ze zamiast zrobic dajmy na trafieniu 0 a na bloku jakies -5 (calkowita strata inicjatywy), to oni niszcza mu calkowicie tego mixa. Gdyby KL mial jeszcze inne mozliwosci na mixup to by bylo fajnie, ale teraz jezeli chcemy cokolwiek zamieszac to WSZEDZIE narazamy sie na jakiegos startera.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:58:28 »
0 na trafieniu dało by zasadniczo gówno, bo by to nic nie zmieniło, bo najszybszy normal to d1, tak samo jak spin. Musiało by być -4/5. Pozatym znajdź inny projectal, który na bloku z bliska nie można ukarać inaczej niż d1.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:00:29 »
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:25:57 »
Ja nie do końca kumam, to znaczy, że to jest w porządku, że low hat z bliska na bloku, można tylko ukarać poke za (2%), a na hicie trzeba blokować? Nie wiem czym tak potężny nerf low hata to dobry pomysł, ale bez żartów, kung lao to nie 24~low hat.

Nie? Ok. To powiedz jak twoim zdaniem wygląda pressure game KL, podaj dostępne opcje... albo kij, szybciej będzie jak ja to zrobię:

Przed patchem
- throw
- 1121_112~spin - możliwość przerwania stringa na którymś ciosie i przejścia w innego stringa/powtórzenia (jak przeciwnik źle zgadnie z pokiem łyka spina, jak źle przeciągnie trzymanie bloku i nic nie zrobi łyka dalszy pressure); zamiast spina można spróbować lowhata co daje o zgrozo 5% dmg i dalszy pressing)
- 24~lowhat, 24~oh - tutaj jest już bardziej ryzykownie, jak przeciwnik zablokuje lowhata tracimy możliwość pressingu (-6 frames, można wypkować), overhead to 8% dmg ale przeciwnik wypada z pressingu
- f+2 - 23 klatki startupu, full combo on block - jak ktoś tego używa/łyka ten cios, to sam jest sobie winny
- b+33~spin - low starter, 11 klatek startupu, nie ma mixupu (jedyny overhead którego można użyć na tym etapie to f+2 którego de facto użyć nie można)
- d+4~lowhat - low na 12 klatek startupu, na trafieniu więcej pressingu, z ww. przyczyn nie ma mixupu, lowhat można zablokować nawet jeśli d+4 trafi
- 21212~lowhat, 21212~OH, 21212 - wersja z OH i normalnym hitem karalna na full combo, wersja z lowhatem albo więcej pressingu albo koniec pressingu

Po patchu:
- throw
- 1121_112~spin - bez zmian, nie ma sensu cancelować w lowhata (równie karalny co spin, brak mixupa z OH - robiąc lowhata zyskujemy 10% i jesteśmy dalej w neutralnej pozycji zamiast w vortexie, robiąc spina zyskujemy 26%-37% i też jesteśmy w neutralnej pozycji)
- 24~lowhat, 24~oh - bezużyteczne z podobnych powodów co lowhat po 112, daje 50/50 które jeżeli my zgadniemy dobrze daje 10% dmg, a jeżeli przeciwnik zgadnie dobrze daje 35% dmg. Jak ktoś gra choć trochę w pokera to porównałbym to do wchodzenia z 22 preflop na allina.
- f+2 - nadal bezużyteczne
- b+33 - nadal bezużyteczne/dyskusyjne
- d+4~lowhat - jeszcze mniej przydatne niż wcześniej, nie ma vortexu więc lowhat nic nie daje, karalne na full combo - de facto bezużyteczne
- 21212 i warianty - nie mamy na tych stringach hitconfirma, na bloku daje 8-10% chipa i dużo paska + 50/50 na koniec dające 7 lub 10% dmg, na hicie 17%-19% dmg - jedynie jeśli chcemy kogoś zachipować na śmierć albo desperacko potrzebujemy paska, bo jest karalne w każdym wariancie na full combo i nawet jeśli 50/50 na koniec wejdzie kończymy pressing

Podsumowując, przydatne stringi, lista:
Przed patchem:
- 1121 i warianty
- 24 i warianty
- 21212
- d+4~lowhat - dyskusyjnie, ale przedłuża vortex
- b+33 - dyskusyjnie

Po patchu:
- 1121 w jednym wariancie
- b+33 - dyskusyjnie
- 21212 - bardzo sytuacyjnie


Teraz mam pytanie do hejterów - czy sprowadzanie gry "topowymi" postaciami do jednego dającego się używać stringa was cieszy? Czy takie pozbawianie gry głębi sprawia wam radość i czy warto było pozbawić postać 3/4 jej wachlarza ruchów biorąc pod uwagę wyniki jakie ta postać miała/poziom trudności jej matchupów (vs. tournament viable postacie 4-6, 5-5 i 6-4)? Część z was narzekała że Lao grało się za prosto, a z tego zestawienia widać wyraźnie że teraz będzie nie prosto, a prostacko. Ale poleci pewnie o te 4-5 miejsc na tier liście, a przecież tylko to się liczy :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2011, 18:29:53 wysłana przez Wombat »

Speardalaj

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bohater outsiderów
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Speardalaj
  • Skąd: Złocieniec
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:35:46 »
Jade: It's a secret - big surprise

Jestem ciekawy co to będzie :) Dobrze, ze znerfili KL ale zle, ze za duzo.

U Suba malo, ale zawsze cos. Btw. dzieki za info

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:39:40 »
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?

na bloku. N A B L O K U. :)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:40:17 »
0 na trafieniu dało by zasadniczo gówno, bo by to nic nie zmieniło, bo najszybszy normal to d1, tak samo jak spin. Musiało by być -4/5. Pozatym znajdź inny projectal, który na bloku z bliska nie można ukarać inaczej niż d1.
gdzies czytałem UFG jak pisał ze własnie onlinie jest explolit na ps3 ktory daje 0 na low hat
low hat był imba nie był OP to było zwykłe pure imba, łamał reguly systemu tej gry.

Cytuj
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?
nie trafił ciosem - trafił pociskiem, to nie GG ze prodzektow uzywa sie nie do trafienia ale osłony ataku czy trapow na okizame. mysle ze nie byłoby problemu jakby low hat dawał po prostu knockdown jak piły.

co do Quan to uwazam ze ten armor buff nie jest potrzebny skoro ma tele jeszcze nie wiem czym sie to skonczy ale Quan Scorp i Sub to postacie zwiekszonego ryzyka na buffach i łatwo dac im cos co zrobi z nich OP czy imba

Scarlet ma dalej kunai cancel?

Kitana ma ponoc nerfa na scalingu EX fana

Cyraxa nie do konca trybie jakie teraz bedzie tam skalowanie jego comb ale uwazam ze za ten nerf powinien cos dostac w zamian

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:45:01 »
Cytuj
How about the part that sub isnt going to be able to slide under porjectiles?
paulo said they tested that, and it was too good, so they got rid of it and just stuck with armor on ex slide.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:54:09 »
oj tam too good ;p no ale lepsze to niż nic