Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676006 razy)

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3300 dnia: Lipiec 16, 2012, 09:14:01 »
Z tym 30 dmg to oczywiście pomyłka. Miało być 70dmg (8B+K, BT B+K, 33BB) nie wiem czemu napisałem 30, chyba myslalem o czym innym. Di, iWS B BE nie jest gwarantowane po BT B+K przynajmniej na Ivy, bo zawsze moge uciekac w jedna strone. Przed patchem to był chyba gwarant to WS B BE lepiej trackowało. Teraz to wygląda na zgadywanke: po BT B+K, 2B+K jest techtrapem na wszystkie strony i siedzi po tym AA BE combo za ponad 100, wiec calosc rosnie do ok 150dmg jak się na to zlapiemy. Ogólnie to nie opłaca sie robic juz iWSB BE po BT B+K bo damage sie skaluje okropnie i to tylko marnowanie paska imo. Po GB jest chyba około 25 klatek.

PePe, dalej uważam, że A:6 jest cudowne nawet jeśli pierwszy cios na high ma nieco mniejszy zasieg niż ten drugi :P cały czas mi chodziło o karanie ciosów, które nie mają pushbaka. Wczoraj grałem z FleshMasherem, który karał mi przy pomocy A:6 nawet 66A Ziemniaka =s

Tak swoja drogą, po EVO dostałem motywacji ale po zagraniu paru walk z Włochami ostatnio (Redihokuto i Asodimazze, który swoja droga bedzie na EBO) jakos mi wszystko opadło. Już nie wiem co gorsze, Asta czy Algol. Chyba już z Alfą wol grac <_< Z Algolem sie nie da wygrac jesli ma pasek i jest 2:2 w rundach, chyba, że mamy szczescie. Raz nas trafi i koniec, 80% paska znika.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3301 dnia: Lipiec 16, 2012, 14:46:41 »
80% to jeszcze nie 100, jeszcze nie jest tak najgorzej:d.

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3302 dnia: Lipiec 16, 2012, 15:03:21 »
Hehe dokładnie, do tego wpierw musi trafić a on do najbezpieczniejszych postaci nie należy ;].
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3303 dnia: Lipiec 16, 2012, 15:29:42 »
Wystarczy, że trafi 66B, które ma TC i chyba -4 na bloku. Za około 100% ma chyba po tej kontrze na backdasha, na pewno 200dmg+.

Przestaje się dziwic dlaczego ta gra umiera nawet we Francji.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3304 dnia: Lipiec 16, 2012, 15:44:46 »
nawet we Francji? To znaczy gdzie jeszcze umiera?

Co, ludzie masowo przestają w nią grać?

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3305 dnia: Lipiec 16, 2012, 16:14:47 »
nawet we Francji? To znaczy gdzie jeszcze umiera?

Co, ludzie masowo przestają w nią grać?

+1 do pytania O_o

Ringu, jak dasz radę to zarzuć replaya z walk z FleshMasherem :)

Poza obejrzeniem EVO ktoś mi poleci jakiegoś zajebistego Mitsu playera do podpatrzenia?
"Sua Sponte"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3306 dnia: Lipiec 16, 2012, 17:30:19 »
^Belial, RTD, Mateo.

Gra powoli umiera w Europie. O dziwo, bo zawsze mieliśmy najwieksza scene. Pantocrator pisal pare dni temu, ze we Francji obecnie na turnieje SCV przychodzi mniej osob, niż pod koniec SC4. Docvizzo mowil, ze od czasu kwalifikacji do Impacta nie mieli w Niemczech zadnego turnieju. W Hiszpanii to samo z tego co wiem (Polska wypada o nadzwyczaj dobrze na tle EU teraz xD) W USA jest na razie OK (chociaz tez wiele znanych graczy przestało w to grac, nawet Omega) bo MLG trzyma gre przy zyciu, ale zobaczymy na jak dlugo.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3307 dnia: Lipiec 16, 2012, 19:38:16 »
ja tylko wtrące, że ilość klatek po GC zależy od ciosu którym GC spowodowaliśmy: np. Viola jak zrobi GC 4B lub 66B to może wsadzić SET 6B+K 6B_3K i jak ma pasek to instakillować

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3308 dnia: Lipiec 16, 2012, 20:23:13 »
no to akurat zawsze tak było przy tego typu mechanizmach, matematyka


z tymi turniejami w euro to widać że trzymamy standard ;

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3309 dnia: Lipiec 16, 2012, 22:34:38 »
Heh z tym 200+ to chyba przesadziłeś ... wydaje mi się ze tam z max 140-160 wchodzi ^^ (d0bra dobra wiem ocb ;]), a że ludzie przestają w to grac ... hym może maja zbyt małego skila ^^ , bo wydaje mi się ze Francuzi dość słabo teraz wypadają na świecie, bodajże Kayane dostała w dupę na evo od Fudo, który gra ponoć beznadziejną Netsu (Hi PePe),a ona śmigała tą OP Violką ( ps była jakas violka w top 8?). Do tego ten cały Pantocrator narzekający jak to słaby jest Siego i że nie da się nic nim ugrać (coś jak PePe i natsu), a widzieliście walki bodaj że Shen Yuan (czy jakos tak ) świetny Sieg, tak zbił Whoza (jak to sie pisze) ze nie wiedział co robić biedaczek w 3-ciej walce a przecież on gra Topowym aPatroklosem. Do tego masa graczy z 2D w to teraz gra. Jeśli zaś chodzi o to że w ostatecznej rundzie z takim algolem na 200% paska to mamy 90% na instant killa ^^ no cóż ta gra sie teraz opiera na szacowaniu paska ... tak samo jak na tym czy dać sobie rozbić garde czy próbować urwać tą daną rundę.
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3310 dnia: Lipiec 16, 2012, 22:43:24 »
no cóż ta gra sie teraz opiera na szacowaniu paska ... tak samo jak na tym czy dać sobie rozbić garde czy próbować urwać tą daną rundę.

Ja tam nadal będę się upierał przy tym, że ta gra polega na nauczeniu się wszystkich ważnych dla danego matchupu JG i tym samym sukcesywnym zamykaniu przeciwnikowi wszystkich opcji poza baitowaniem movementem ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3311 dnia: Lipiec 16, 2012, 22:54:40 »
Z ciekawostek - po GI najmocniejsze co Natsu może posadzić to 66B za 47 DMG... ;/ Niby można zrobić wersję 66B BE, ale da się tam tech'ować więc efekt końcowy nie będzie wiele lepszy jeśli chodzi o damage, tylko pasek się zmarnuje... Jest jeszcze opcja za półtora paska czyli GI+CE, no ale tutaj już timing jest w miarę ciężki (CE Natsu jest uber wolne). Jak się robi w practice to nawet spoko, ale nie wiem jak w walce w czasie stresu - moim zdaniem ciężko będzie posadzić chyba że GI faktycznie robimy "na pewniaka", przynajmniej dla mnie. Dla pros'ów może być ok. To dosyć dobrze obrazuje jak ubogie są jej możliwości. Ta postać na serio nie ma niczego zaczepnego poza tym 66B. Jej 3B i inne tego typu ciosy to po prostu bieda. Zero bezpiecznych (czy nawet niebezpiecznych) i szybkich ciosów na mid dających jakiś większy damage. Z pozytywnych elementów to chyba po Guard Burst w wyniku PO B można posadzić 4A+B :) Ogólnie dosyć ciężko do tego GB doprowadzić, więc mała z tego korzyść, ale warto wiedzieć, żeby nie zmarnować okazji :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2012, 23:25:32 wysłana przez PePe »

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3312 dnia: Lipiec 17, 2012, 00:16:58 »
Z innej paki, wchodzę sobie na 8wayrun od święta poczytać newsy. Widzę news o zmianach zasad turnieju i czytam odnośnie infinitów i że tylko infi violki jest zbanowane. Więc sprawdzam komentarze czy są jakieś infi o których nie wiem i znajduję takie coś:

http://www.youtube.com/watch?v=jAhPIuODC6M&feature=player_embedded

I szczęke zbieram z piwnicy (pod moim pokojem jest)...

Jakby tego było mało, znalazłem info jakoby rzekomo 1.04 patch miałby być patchem finalnym.

Czy ktoś kto więcej przesiaduje na 8wr (Tak Ringu, przedewszystkim ty) może w potwierdzić/zaprzeczyć/wyjaśnić jak to będzie z patchem?
"Sua Sponte"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3313 dnia: Lipiec 17, 2012, 00:59:14 »
grabczas plz, nie gram w te grę a nawet ja to znam...

http://backdash.pl/forum/index.php?topic=1327.msg68904#msg68904

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #3314 dnia: Lipiec 17, 2012, 01:04:13 »
Ale bym sobie zagrał. Ostatnio ćwiczę ostro, Legendary Souls już mi nie sprawia problemu (grając uczciwie i nie exploitując AI). Znacznie lepiej rozumiem framedatę dzięki sugestii Ringa, a stream FahrosaTTT dużo mnie nauczył na temat spacingu. Warszawiacy, może byśmy się ustawili na jakieś casual granie?
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "