No masz 600h super, Di też chyba miał już 600h w SC IV kiedy jechał po mnie, że zaliczyłem Ivy i Kilika do high tier'ów czy tam top'ów w SC IV. Czas pokazał, że chyba jednak miałem więcej racji. Ale mniejsza o to, wiadomo że więcej grasz i to jest sprawa bezsporna. Zresztą miejscami sam sobie zaprzeczasz - wpierw piszesz, że pushback mają kombinacje, a nie pojedyncze ciosy, a potem mówisz o tym że 66B Natsu ma duży pushback... Czyli wychodzi na to, że pojedyncze ciosy też mają pushback. Takie 214B Ivy czy jej 6[ B ]2_8 też ma pushback. Poza tym nawet jeśli by 80% ciosów nie miało pushback'a to zawsze przeciwnik może grać używając tylko tych które mają. Nie gra się przecież na "większość" ciosów, tylko na tych parę(naście) najlepszych. Co to 66B to faktycznie jest to bardzo dobry cios, szczególnie przez szybkość i TC. Zasięg wcale nie jest taki dobry jak się ludziom wydaje, nie ma w ogóle startu (pod kątem zasięgu) do takiego 3B Leixia, które jest dużo bezpieczniejsze przy okazji i trafia leżących. Zresztą 66B jest jednym z nielicznych cokolwiek wartych ciosów Natsu, a i tak przeciwko niektórym postacią praktycznie nie da się go używać (Ziemniaki, Mitsu chyba też to mógł skutecznie karać). Mówisz o tym, że Leixia nie ma gwarantów na 50-60 bez paska - tylko zapominasz że Natsu jest chyba najbardziej karalną postacią w tej grze (albo jedną z najbardziej karalnych), a Leixia może sobie spamować ciosy do woli - są super szybkie, bezpieczne, o kosmicznym zasięgu, ma różne mixup'y i takie tam. Do tego doprowadza do Guard Burst'a w zastraszającym tempie i równie szybko sobie nabija pasek. Zresztą tłumaczenie tego to jakiś idotyzm - wystarczy popatrzeć na filmiki z Kayane z okresu przed patch'em, żeby sobie zdanie wyrobić. Jakby jej nie osłabili to chyba sam bym nią zaczął grać... Śmiejesz się z mojego zachwytu nad 6KK, a wskaż mi jakiś cios Natsu mający podobny zasięg i szybkość jak to 6KK ?? Więc o czym my tutaj w ogóle rozmawiamy. A co do spóźniania kary to moim zdaniem nie ma wątpliwości, że w czasie turnieju człowiek jest pod wpływem stresu i nerwów i dobrze jest mieć cios który zawsze wchodzi i łatwo się go inputuje (jak to niesławne 6KK) niż cios z kategori JF czy z długim inputem w stylu 236B. Mimo wszystko ludzie nie są robotami, przynajmniej moim zdaniem.
Odnośnie A:6 to jeszcze dziś posprawdzam, ale zdziwię się bardzo jeśli się okaże, że ma zasięg wystarczający do karania 214B Ivy...
EDIT: Sprawdziłem i albo ja jestem jakiś lewy (w sumie to też prawda) albo to co pisałeś to "G" prawda - a:6 niby ma zasięg bo "przyciąga", ale przyciągają dopiero te midowe ciosy, a pierwszy high ma normalnie taki sam zasięg jak zwykłe A. Innymi słowy pierwszy cios nie trafia, dwa kolejne trafiają juz na blok i NAtsu dostaje karę. Następnym razem zanim coś napisz chwaląc się jak to masz 600h ogrania sprawdź to dwa razy...