Autor Wątek: [Sentinel] Dyskusja ogólna  (Przeczytany 12024 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 22, 2011, 20:51:59 »
Ile energii przed patchem miał Sentinel?

Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 22, 2011, 20:58:41 »
1.300.000 -> 905.000

Co do Phoenix to jakoś na turniejach w USA nie widzę jej za dużo u najlepszych graczy. Tak jak sami powiedzieliście jest zbyt randomowa żeby można nią grać bezpiecznie o najwyższe miejsca. Teraz sytuacja będzie dobra, bo jak Sentinel już nie będzie miał tyle HP, to może teamy będą jeszcze bardziej różnorodne, jakoś jedyna postać która powtarzała się najwięcej był Sentinel i temu faktowi nikt nie zaprzeczy.
Ta druga szansa o której piszesz to jest to co odróżniało go od reszty postaci, może nie ma overheada ale ma super armor na kilku ciosach co daje mu wielokrotnie przewagę. 2 szanse na szybkie zabijanie to bardzo dużo moim zdaniem, teraz jest w sam raz. Phoenix zanim zdobędzie taką szanse musi trochę pozbierać i pouciekać w większości przypadków i wciąż jest na 1 cios.
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 21:00:24 wysłana przez Slide »

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 22, 2011, 21:41:00 »
nieeeeeee !!!!!!!!!!!!! :P

Slide tu masz wyniki z Kanady

1. EG.Justin Wong (She-Hulk, Amaterasu, Tron Bonne)
2. Marn (Magneto, Zero, Sentinel | Zero, Sentinel, Phoenix)
3. Detrimantix (Spencer, Sentinel, Wesker)
4. Hai (Sentinel, Doctor Doom, Phoenix)


3 Sentinele i 2 Phoenix

Juz jakis czas temu stworzylem sobie 2 team z Phoenix i stwierdzam, ze jest ona przejebana na rowni z Sentinelem. Po znerfowaniu Senta IMO bedzie ona najbardziej przegieta postacia.



ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 22, 2011, 21:41:50 »
Cały dzień trenowałem z Frizenem przed jutrzejszym turniejem i właściwie mi umknęło co daje nowy patch, a tu proszę, taka miła informacja :) Inna sprawa że na ponad 150 walk, nikt nie wybrał dziś Sentinela, ja sam go całkowicie porzuciłem ;]  Z tak małą ilością Hp to teraz nie będzie stanowił większego problemu ;)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2011, 02:06:22 »
Faktycznie obrażenia na S i Human Catapult są zbuffowane przez co ogólnie Sent zadaje teraz nieco więcej obrażeń (tak na boku to widzę, że advanced fly comba gówno dają - trudność rośnie a obrażenia ledwo ledwo, albo w ogóle jak zaczniemy c.M).
Największą zmianą po energii jest prędkość latania - teraz Sent zapieprza jak po fecie. Aż ciężko to kontrolować.
Mimo wszystko teraz będzie zastraszonym robotem bojącym się wysunąć jakiś cios bez asysty i umierającym po jednym overheadzie, czy crossupie.

Kejim

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 212
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Kejim
  • Skąd: Krak�w
  • Steam ID: Kejim
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 23, 2011, 02:54:09 »
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2011, 04:45:24 wysłana przez Kejim »
:kejim:

Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 23, 2011, 07:45:43 »
Pieprzycie od rzeczy Sentinel z dużą ilością hp = bezmyślna gra na pałę, bezpieczne asysty i rush bez obawy że zginiecie. Teraz Wasze asysty staną się bardziej przemyślane, nie będzie takiego spamu asysty która była jedną z najlepszych w grze. W ataku nic nie zmieniło się, a nawet jest ciut lepiej jak zaznaczacie.

Cytuj
Sentinel isn't overpowered anymore so theres no reason for me to use him now.

Ten cytat z Shoryukena idealnie opisuje obecny stan rzeczy.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 23, 2011, 10:34:50 »
Problem w tym, że w tej grze wybiera się tylko przegięte postacie i Sentinel nie był wyjątkiem. Jedyne co go wyróżniało to prostota obsługi, której nie zniwelujemy nerfem staminy.
Pamiętaj też, że dzięki olbrzymiemu hitboxowi jest dużo łatwiej wsadzić pierwszy hit i działają na niego specyficzne comba (a podstawowe trudniej popsuć). Do tego ma wiele złych matchupów, a niezby wiele na korzyść.

Nie rozumiem tych zmian. Zrobienie z Sentinela glass cannona z hitboxem wielkości połowy planszy? Do tego te buffy wyglądają tak jakby nie chcieli się go pozbyć tylko jego hp było prawdziwym problemem.

Pogram jeszcze kilka dni, zobaczę jak to będzie wyglądać.

Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 23, 2011, 10:44:31 »
Problem w tym, że w tej grze wybiera się tylko przegięte postacie i Sentinel nie był wyjątkiem.

Tutaj niech każdy mówi za siebie.

Z ciekawości, bo nie gram Sentkiem jakie ma słabe matchupy?

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 23, 2011, 10:58:10 »
Cytuj
Z ciekawości, bo nie gram Sentkiem jakie ma słabe matchupy?

She-Hulk, Spencer, Taskmaster, Amaterasu i niektórzy mówią, że Arthur, ale on ogólnie ma ciężkie życie, więc mu dam spokój :P imo można dodać jeszcze kilka świetnie zonujących postaci jak Doom, Wesker czy Magneto.

Rozumiem, że wybrałeś swój team z innych względów niż tiery, ale jak dla mnie to raczej ciężkie do przełknięcia. To nie syf, gdzie ciężką pracą możesz nadrobić braki postaci i wykorzystać fakt, że nikt nie zna matchupu. Tutaj odchodzą tak tanie rzeczy, że grając słabą postacią po pewnym czasie dostaniesz w głowę, a już tym bardziej teamem, w którym synergia jest wymuszona, a nie zaplanowana z góry. Czy w świecie chorych resetów, unblocków, 100% combosów i szalonych mixupów można sobie pozwolić na granie słabymi postaciami?
Swoją drogą twój team nie jest jakiś słaby :P Skrull plejerzy może jeszcze nic nie pokazali, ale Dormammu i Phoenix? Przecież to elita.


Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 23, 2011, 11:08:02 »
Ja jeszcze raz zaznaczę, że to co piszę jest jedynie subiektywną oceną. Jak na online wyskakiwał mi Sentek zabijał mi 2 osoby w teamie, a ja go nie zabijałem po mocnym combosie to musiała wkraczać do akcji Dark Phoenix żeby to dziadostwo ubić. Zbyt łatwo dla mnie było nim wygrać, bez obawy o utratę tej postaci. Nie mówię, że akurat 905.000 to w porządku, bo rzeczywiście mogli to inaczej to rozwiązać, ale cieszy mnie fakt, że teraz wszyscy 2 razy zastanowią się nad niektórymi sytuacjami (które wcześniej były bardzo bezpieczne) tak jak to mają inne postacie.
Co do Dormammu to uważam, że to najlepiej zbalansowana postać z dodatkiem mega zooningu ;) jeżeli chodzi o Phoenix to odebrałbym jej ten cheap damage na Dark Phoenix i mogłaby zostać :] co do Skrulla to dobry mid :]

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 23, 2011, 11:15:30 »
Tylko przegięte postaci, czyli kogo? Doom, Magneto, Iron Man, Wesker, Dante, Wolverine, Tron, Amaterasu, Akuma, She-Hulk, Hulk, Dormammu, Chun, Morrigan, Spencer, Zero, Storm, Phoenix... To tylko postaci o których już wiadomo, że warto nimi grać. Każda z nich może posadzić solidne comba, albo ma bardzo przydatną asystę, czy inne zalety. Być może na następnym Wednesday night JWong pokaże świetnego Chrisa albo Deadpoola i jeszcze więcej "przegiętych" postaci będzie można wymienić obok siebie.

Mając 1.3mil hp Sentinel był w ścisłej czołówce najlepszych postaci w grze. Teraz spadł na dół listy "dobrych" postaci, ale tylko przez to, że trzeba zacząć myśleć grając nim. Jasne, tyle hp + taki hitbox będą go boleć, ale nie warto płakać, że go zepsuli.
Mnie bardziej ciekawi, czy za miesiąc wyjdzie łatka zwiększająca jego hp do ~1.1 mil.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 23, 2011, 11:30:45 »
Nigdzie nie pisałem, że jest mało topów w tej grze. Jak na taki szalony system jest całkiem zbalansowana i daje szanse wielu różnym teamom. No czekam na dobrego Chrisa, Thora, Poola, Ryu itd. ale to nie zmienia faktu, że jeśli nikt nimi na razie nie pokazał nic ciekawego, to nie są przegięte -> nie warto ich wybierać do teamów, które mają wygrać.
Przecież nie zniechęcam do rozpracowywania nowych postaci. Sam staram się zdziałać coś Hulkiem, który też super łatwego życia nie ma, ale np. przy Chrisie czy Deadpoolu straciłem cierpliwość.

W sumie aż tak nie boli mnie sam fakt osłabienia Sentinela, jak samo to, że Capcom bawi się balansem gry tak krótko po premierze i to bez żadnych zapowiedzi.
Faktycznie Sentinel był dość easy mode dla początkujących/średnich graczy, ale czy naprawdę nie dało się grać w mvc3 bez tego patcha? Chodzi mi o to, że zmiany w bijatykach powinny dotyczyć tylko rzeczy, które niszczą grę. Bardzo fajnie, że mamy technologię do wyeliminowania glitchy, ale zabawy ze statystykami w krótkich odstępach mogą przynieść tylko problemy.
Pamiętajmy, że ludzie spędzali czas opracowując taktyki przeciwko Sentowi, całe teamy budowali pod to. Inni ćwiczyli loopy Spencera i set upy do infinita Akumy. Włożyli w to czas i wysiłek tylko po to, żeby Capcom stwierdził, że im się to nie podoba?

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 23, 2011, 12:40:36 »
Aleście się tym Hp przejęli, masakra ;] Przecież to dalej kozacka postać, taki Floe na pewno wykorzysta szybsze latanie u niego i wyjdzie że jest jeszcze lepszy, bo i tak amerykańce głównie nim latali, bardzo mało czasu przebywali na ziemi. Hiryu dobrze napisał, teraz trzeba zacząć myśleć jak się nim gra, pro gamerzy i fani robota powinni się ucieszyć z tego faktu, bo oni już grali nim ambitniej. Dla mnie największym plusem tego patcha jest to że pojawia się dużo mniej robotów online, teamy są bardziej różnorodne, wszystkim to wyjdzie na dobre ;]

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 23, 2011, 13:39:51 »
Rowniez nie podoba mi sie kierunek w ktorym to wszystko idzie (pacze, pacze, pacze). I za chwile sie okaze ze takim Sentem w ogole nie bedzie mozna grac. Jak mozna robota na pol ekranu oslabic do poziomu Spidermana ... WTF!? Jakim cudem taki Chris czy Joe maja wiecej energii. Komus sie we łbie pojebalo. Nooby ponarzekaly na Senta, Capcom sie przestraszyl i zamiast pomyslec troche zrobili najprostrzy manewr jaki mozna zrobic... obetnijmy mu zycie tak o ok 1/3. LOL

Jeszcze nie gralem na nowym paczu,
ale jestem pewien, ze i tak ta zasada wciaż obowiazuje

"DO NOT f**k with Sentinel when he uses X Factor" :D :D