Autor Wątek: Tier lista  (Przeczytany 244099 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #705 dnia: Marzec 28, 2010, 20:24:14 »
Opóźniać można więcej, ale wtedy to już nie będzie natural.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #706 dnia: Marzec 28, 2010, 20:25:05 »
di jest robotem, dwie klatki to już pewno spore okno żeby opóźnić cios i zaplanować dalszą ofensywę :P
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #707 dnia: Marzec 28, 2010, 22:09:43 »
Ja w dwie klatki zdarze zaparzyc herbate - znaczy sie zdarze o tym pomyslec, ale nie zareaguje ;o bo wolalbym miec Nc, niz bezpodstawnie tracic dmg i mozliwosc dalszego nekania... Ja jakos nie specjalnie zauwazalem, zeby jacys pr0 gracze uzywali (jesli postac posiada) reversale, wiedzac, ze tam idzie jakis string, ktorego ukarac nie za bardzo da sie wybitka, ale np. reversalem juz  tak. Moze po prostu mam pecha, ale nie jest to w ich stylu... w sumie mozna chickeowac, ale...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #708 dnia: Kwiecień 06, 2010, 03:16:45 »
Alisa

Z nudów postanowiłem napisać małą ocenę dla Alisy. Od razu ostrzegam że zapewne mam jeszcze za małe doświadczenie w Tekkenie aby pisać takie rzeczy. Mimo to jednak postanowiłem spróbować. Liczę na solidną korektę ze strony osób mających pojęcie w temacie i zrozumienie dla noobka ;D.

Karanie: 4/5


10f: 1,1 - [30 dmg], +9 przewagi na trafieniu.
12f: d/f+4 - [15 dmg], +4 przewagi.
13f: 4 - [28 dmg], KND i wall splat.
14f: f+1+2 - [26 dmg], +7 przewagi, kara na ciosy z pushbackiem.
14f: f+3,2 - [32 dmg], +11 przewagi + piłki.
15f: u/f+4,4 b! - [24 dmg] + juggle.
16f: d/f+2 - [19 dmg] + juggle.
19f: b+3+4, 3+4 B! - [42 dmg] + juggle.

FC_WS:

11f: WS+4 - [18 dmg], okolo +6 przewagi (?).
14f: WS+1,2 - [24 dmg] +6 przewagi.
15f: u/f+4,4 B! - [24 dmg] + juggle.
17f: WS+2,3+4 - [28 dmg] + juggle.

Myslałem pomiędzy 3,5 a 4. Ostatecznie naciągnałem ocene do 4 ze względu na duzy dmg 1,1 jak na 10f kare oraz duze przewagi
(1,1 - +9; f+3,2 - +11). Wybitka od 15 klatek (dmg do 60 punktow) i d/f+2 od 16 klatek (dmg 70-73). Ogólnie Alisa posiada wszystko czego jej trzeba
do karania, a magiczne jedynki już nie jedną rundę wygrały ;d.

Ofensywa: 3/5

Ofensywa Alisy nie jest jakas niesamowita, ale ma swoje atuty. Niestety tylko 3 użyteczne ciosy z przewagą (db+1~1, 3+4,2 i WR+2, wszystkie +4). Lepiej sprawa wygląda z poke'ami. Obowiązkowe b+1 (mid, i15, dobry zasięg, -5 na bloku i +8 na trafieniu), d/f+4 (mid i12, -7 na bloku, +4 na hicie), d/b+3 (wspaniałe narzędzie, low z myląca animacja, w niektórych sytuacjach niewidoczny, i17, -11 na bloku, fajne setupy) oraz d/f+1 z kontynuacjami
(d/f+1,1,2 mid high high wymieniane z d/f+1,4 mid mid). Hit confirnowalne b+2,4 (mid high) wymieniane z b+2,1 (2x mid). Zagadki po f+3+4 są dużym atutem (2 to high z przewagą, 3 to low wybijający na CH z -15 straty, 4 to silna midowa wybitka karalna na wybitke. Moim zdaniem warto sie tym troche pobawic). Kilka ciekawych NC. Są jeszcze ciosy z DES-a (2 ciosy z niewielka przewaga, reszta karalna do -12 z dwoma wyjątkami). Miało być 3,5, ale pół punkta odejmuję za zbyt częste przebywanie tej postaci w powietrzu, co naraża nas juggle z jedynek.

Whiff Punishment: 4,5/5

Przede wszystkim b+3+4,3+4!! Nie jestem alfą i omegą tekkena i nie znam każdego ciosu 40 postaci i miliona mokujina, ale jak gram to chyba lepszego Whiff punishera nie widziałem. Wybitka z akcjami w przedziale 70-77 dmg. Można jugglować też po pierwszym hicie, ale tutaj mamy -17 straty. Drugi hit ma -2, lecz wystepuje to kazde koreanskie niemowle z porażeniem mózgowym. Siłą tego ciosu jest przede wszystkim jego kolosalny zasięg. Na wszystkie miśki i marduki wręcz niezastąpiony. Ponad to mamy dla alternatywy f,f+2,3 (2x mid, NC, KND, Wallsplat, lekko hit confirmowalne) oraz launchery f,f+1+2 oraz 1+2. Na bliższe odległości d/f+2. W każdym bądź razie, w większości przypadków latamy.

Keep Out / Panic: 4/5

Do dyspozycji mamy bezpieczne, midowe wybitki d/f+2 oraz 1+2 bez tego byloby bardzo srednio u aliski. u/f+3,2_BOOT_DUAL - bardzo fajny, lecz nie do konca bezpieczny low crush.Po wejsciu u/f+3 najlepiej odpalic 2 (NC) która w zależności od zachowania przeciwnika daje wall splata badz floor break'a. W przypadku bloku mozemy wykorzystac boosta z zgadywankami. Ponad to u/f+4,4 (JS) oraz 1+2(tez JS, ale uwaga na punche lapiące postacie w powietrzu). Z low crush'ami mamy troche gorzej. d/b+3, d/b+4, ewentualnie BOOT+3 jako wybitka.
Do tego wszystkiego mozemy dorzucic rewersala na punche oraz rzuty. b+1 gdy nie wiemy co robic ;d.

Okizeme: 2/3

f,f+2,3 (rowniez backrolle) lub f,f,f+3,4 po rzutach. d/f+1 zgarnia z backrolli. Ogólnie d/b+3, d/b+4, d+3+4. Pod sciana d+3,3,3, mozna tez probowac u/f+4,4 i akcji pod sciana.
Generalizując, jest poprawnie.

Obrażenia: 4/5

Jest solidnie. Z juggli d/f+2 71-73 dmg (ogolnie dziwna wybitka, nie zawsze wybija, sam nie wiem od czego to zalezy), 1+2 ok 77, BOOT4 troche ponad 80dmg. Standardowe akcje przy scianie to ok 70 dmg. Najmocniejsza akcja pod sciana : d/b+2,2, 4 W! b+3,4 3,2 [103dmg] pewnie da sie tu spokojnie wiecej wyciagnac, ale poki co nie bawilem sie alisa w wyciaganiu dmg.Ogolnie wszystkie standardy są dosyć proste co w zestawieniu z dmg daje alisce plusa.

Overall Rating: 22,5

Normalnie wychodziłoby 21,5, ale ja dodaję jeden punkt za najlepszy movement w grze. Backdash Aliski jest znacznie szybszy niż u reszty stawki. SS-y omijaja zaskakujaco wiele ciosow. Nieraz podczas walki zdziwisz sie ze nie wyrwales z pozoru niestepowalnego ciosu. Po stepie d/f+2 i latamy ;3. Podsumowując, pani Boskonovitch mimo troche glupkowatego designu (mnie tam sie z kolei bardzo podoba ;D) wydaje się być solidną postacią, która z powodzeniem może walczyć z wszystkimi topami. Bezpieczne wybitki i dobre karanie whiffow to klucz do sukcesu. Dla lubiacych znecac sie nad noobkami mamy tez zestaw zupelnie zbednych Tauntów (moze poza 2+3+4 ktory ma blok na high i mid!), ktore tylko podkreslaja słitaśny, rodem z anime design tej postaci. Mimo tego że wiele osób wolałoby jej nie widzieć w następnej części to ja jednak licze że namco nie zawiedzie jej fanów ^^.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2010, 10:42:39 wysłana przez Furb »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #709 dnia: Kwiecień 06, 2010, 03:24:07 »
Przede wszystkim b+3+4,3+4!! Nie jestem alfą i omegą tekkena i nie znam każdego ciosu 40 postaci i miliona mokujina, ale jak gram to chyba lepszego Whiff punishera nie widziałem.

f+3,4 Fenga, czuj się doedukowany. :D

Dobry opis, muszę do niej przysiąśc na practice w końcu.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #710 dnia: Kwiecień 06, 2010, 04:07:39 »
I approve this 8)
Cytuj
Whiff Punishment: 4,5/5

Przede wszystkim b+3+4,3+4!! Nie jestem alfą i omegą tekkena i nie znam każdego ciosu 40 postaci i miliona mokujina, ale jak gram to chyba lepszego Whiff punishera nie widziałem. Wybitka z akcjami w przedziale 70-77 dmg. Można jugglować też po pierwszym hicie, ale tutaj mamy -17 straty. Drugi hit ma -2, lecz wystepuje to kazde koreanskie niemowle z porażeniem mózgowym. Siłą tego ciosu jest przede wszystkim jego kolosalny zasięg. Na wszystkie miśki i marduki wręcz niezastąpiony. Ponad to mamy dla alternatywy f,f+2,3 (2x mid, NC, KND, Wallsplat, lekko hit confirmowalne) oraz launchery f,f+1+2 oraz 1+2. Na bliższe odległości d/f+2. W każdym bądź razie, w większości przypadków latamy.
Dopisałbym tutaj jeszcze WR+2.
Cytuj
Niestety tylko 2 użyteczne ciosy z przewagą (db+1~1 oraz 3+4,2 oba +4)
Znowu WR+2.
Cytuj
Z juggli d/f+2 71-73 dmg (ogolnie dziwna wybitka, nie zawsze wybija, sam nie wiem od czego to zalezy)
Od tego czy przeciwnik stoi czy kuca?

Ogólnie dobry i kompletny opisik. Dzięki, już myślałem że sam będe musiał to robić.

Aha, "latamy" nie oznacza, że jugglujemy, tylko że jesteśmy jugglowani ;]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2010, 04:09:32 wysłana przez Snake »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #711 dnia: Kwiecień 06, 2010, 07:55:24 »
Karanie Alisy na 4/5? Chyba za dużo... po tym opisie można wywnioskować, że tak naprawdę ona ma bardzo słabe kary. Owszem, u/f+4,4 juggle'uje przy -15, ale ile zadaje? 60? Dobry damage z FC to ona ma dopiero przy -17.

Cytuj
Z juggli d/f+2 71-73 dmg (ogolnie dziwna wybitka, nie zawsze wybija, sam nie wiem od czego to zalezy)
Od tego czy przeciwnik stoi czy kuca?
Nie. Wiele razy zdarzyło się nam, że Alisa nie wybiła stojącej postaci.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #712 dnia: Kwiecień 06, 2010, 10:39:31 »
@Di
Bez przesady. Bardzo slabe kary to u wanga widac. FC moze nie jest jakies niesamowite, ale 1,1 dla mnie jest tego warte.

Co do d/f+2 to na practice faktycznie kucajacych tylko nie wybija, wiec te wszystkie kwiatki musialy wynikac z trafienia podczas backdash cancelu jak nawet nie widac kucniecia. Innej teorii nie mam ;p.

@snejk
Ktory to juz raz zapominam o istnieniu WR+2 @_@. Poprawione.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2010, 10:43:41 wysłana przez Furb »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #713 dnia: Kwiecień 06, 2010, 10:44:07 »
Tekken magic! :P
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #714 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:14:37 »
Cytuj
Nie. Wiele razy zdarzyło się nam, że Alisa nie wybiła stojącej postaci.

Mnie się nigdy nic takiego nie zdarzyło. Pewnie ktoś trafił w trakcie kiedy druga osoba wstawała po jakimś ciosie fc/schylającym się. Mogło nawet trafić w trakcie czyjegoś bdc jako że nie problem tam o chwilowe schylenie się a Alisowe d/f+2 jest dość zasięgowe.

Też ciężko mi powiedzieć czy Alisa zasługuje na 4 za karanie. Byłbym na nie, z takiego  uf+44 nie idzie nawet 60 dmg?a. Ali ma też b,f+2 które przydaje się do karanie ciosów odrzucających z większą stratą. Nie jest to jakiś znaczący plus bo takich ciosów za wiele nie ma.

Do ofensywy, whiff punishingu i keep out można spokojnie dodać wr+2. Tak jak napisał Sneju. To jest zbyt dobre, trwa 13 klatek, low crushuje, daje przewagę i gwaranta za 55 trzeba o tym pamiętać.

B+3+4 3+4 nie jest w żadnym wypadku najlepszym whiff punisherem. Każdy ewgf zjada go na śniadanie, zjadają go też pondowe pistony o ile się nie mylę. To jest trochę za wolne i raczej nie zobaczysz ukaranego na whiffie puncha na reakcje. No i jest to zbyt ryzykowne, jeżeli nie będziesz pewien czy zdążysz, to zazwyczaj nie zdążysz i lecisz:P.

Ofensywe Alisy dałbym na 4.
Cytuj
Niestety tylko 2 użyteczne ciosy z przewagą (db+1~1 oraz 3+4,2 oba +4)
Jest przynajmniej 6 użytecznych ciosów z przewagą:
boot 2
wr+2
1
DES f+1+2
DES f+1
dual boot 1

Ali nie ma czegoś takiego jak 3+4,2 pewnie chodziło ci o boot 2 właśnie.
d/b+1~1 nie daje przewagi. Jest tam -4 na bloku.

Kontynuacje po d/f+1 nie są jakimś jej atutem, nawet mixując z d/f+1,4 można przeczekać zobaczyć czy idzie drugi cios na high, pod trzecim się schylić i wybić ws?em. Nie jest to żaden mix?up bo sobie stoimy i patrzymy jaki będzie drugi cios.
Cytuj
Hit confirnowalne b+2,4 (mid high) wymieniane z b+2,1 (2x mid)
To też nie przejdzie, pierwsze się hit confirmuje czyli tutaj opóźnia, drugiego nie da się opóźniać. Czyli widzisz że Alisa robi przerwę po b+2 to wiesz już że na pewno nie pójdzie kontynuacja na mid:).

Zagadki po f+3+4 jak już pisałem w temacie Alisy też nie są zbyt specjalne. Wszystko da się obejść w obie strony.

Ponad to jest jeszcze uf+3,2 które można hit konfirmować jest podane wcześniej wr+2, jest wr+3,4 bezpieczne koszące ładnie, trafiające na mid i potrafiące zebrać ze stepa, jest dobre d/b+4. Jest mnóstwo przejść do DES?a po wielu ciosach a tam jest sporo 50/50 auto blok świetny step. Jest dobry rzut uf+1+2 który dzięki U/F,1+2 zmienia się w świetny rzut ciężki do wyrwania. Dodatkowo ten rzut dodaje +1 dmg?a do rzutów od boku oraz od tyłu. No i ma rozpraszającego koliberka;>. Ogólnie ma tego sporo jak dla mnie 4 do ofensa to mus.

Do whiff punishingu wypada jeszcze dodać fff+2 jak i b,f+2 które mają większy zasięg od ff+2 (b,f+2 trochę wolniejsze ale szybsze do wystukania, niż wr+2 no i chyba ma ciutkę lepszy zasięg więc mimo że nie daje gwaranta to też warto o tym pamiętać). Ogólnie ocena imo ok.

W Keep Out/panic ocena imo też ok. Ale nie można napisać że z low crushami jest gorzej. Jest hit confirmowalne uf+3,2 jest wr+2 jest wr+3,4. Kiedy już się nauczy człowiek wykonywać te dwa ostatnie z miejsca to nawet w zwarciu można sobie tego użyć jako zwykłego low krasza. Ona nawet ma low krasza z BT który daje łatwe 75 i trudniejsze 79 dmg?a. Jest jeszcze dobre na takie okazje d/b+1,1.

Jeżeli chodzi o Oki i obrażenia to się zgodzę z oceną. Tyle że:
Cytuj
Najmocniejsza akcja pod sciana : d/b+2,2, 4 W! b+3,4 3,2 [103dmg]
Ta akcja zabiera tylko 35 dmg?a.

Czyli według mnie powinno być
Kara ? 3,5
Of ? 4
Wp ? 4,5
Keep - 4
Oki ? 2
Dmg ? 4
+1 za movement = 23 tak akurat dla postaci z top 10:P.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #715 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:19:01 »
@Di
Bez przesady. Bardzo slabe kary to u wanga widac. FC moze nie jest jakies niesamowite, ale 1,1 dla mnie jest tego warte.
Powiem tak: IMO nie zasługuje na 4 punkty, bo w wielu przypadkach aż do -14 włącznie karze się tylko punchami (bo nie zawsze chcemy być w DES, a chyba po 3,2 zawsze tam przechodzimy, tak?). No i jeszcze słabe karanie z FC. "Czwórka" powinna dotyczyć naprawdę solidnych kar, więc brak: standardowej wybitki i15 z FC, mały damage ze stania aż do -14 włącznie (poza -10/11) i KND od -13 w moich oczach deprecjonują tę ocenę, bo według mnie te czynnik są najważniejsze przy ocenianiu kar.

Cytuj
Nie. Wiele razy zdarzyło się nam, że Alisa nie wybiła stojącej postaci.

Mnie się nigdy nic takiego nie zdarzyło. Pewnie ktoś trafił w trakcie kiedy druga osoba wstawała po jakimś ciosie fc/schylającym się. Mogło nawet trafić w trakcie czyjegoś bdc jako że nie problem tam o chwilowe schylenie się a Alisowe d/f+2 jest dość zasięgowe.
Już wiem, o co chodzi - d/f~n (low parry -> blok).

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #716 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:33:51 »
No możliwe.
Jeszcze z tą karą to trzeba pamiętać że jej hop kik raz że nie ma jakiegoś specjalnego zasięgu dwa że daje od razu bounda czyli nawet do ściany rzadko kiedy tym doprowadzimy.
Serio w momencie kiedy kaz ma knd + wakeup od -10, w! od -11, jg od -13 realnie -14 a jg z ws'a od -12 to te alisowe na prawdę nie wyglądają aż tak solidnie.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #717 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:49:16 »
tl;dr

Generalnie dobry opis, tylko:

3,5 za karanie
3,5 za ofensywę

Co do d/b+2,2, 4 W! b+3,4 3,2 to gwarant nie jest, nawet na CH po d/b+2,2 przeciwnik trzymając d położy się na glebie unikając 4  8)


Po u/f+4,4 jest kilka ładnych doprowadzeń np.

u/f+4,4, iWS 1,2, f+1, f+1, b,f+2

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #718 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:50:03 »
B+3+4 3+4 nie jest w żadnym wypadku najlepszym whiff punisherem. Każdy ewgf zjada go na śniadanie, zjadają go też pondowe pistony o ile się nie mylę. To jest trochę za wolne i raczej nie zobaczysz ukaranego na whiffie puncha na reakcje. No i jest to zbyt ryzykowne, jeżeli nie będziesz pewien czy zdążysz, to zazwyczaj nie zdążysz i lecisz:P.

Mnie to przypadlo do gustu przede wszystkim przez zasieg. EWGF chyba az takiego nie ma, no i dla slabszego manualnie gracza chyba latwiej zrobic b+3+4 ;d. Jesli sie trzymasz na dystans to mozna z powodzeniem z tego korzystac.

Jest przynajmniej 6 użytecznych ciosów z przewagą:
boot 2
wr+2
1
DES f+1+2
DES f+1
dual boot 1

Ali nie ma czegoś takiego jak 3+4,2 pewnie chodziło ci o boot 2 właśnie.
d/b+1~1 nie daje przewagi. Jest tam -4 na bloku.

Nie wiem czy kazdy kojarzy BOOTa, czy tez czasami FLY'a, wiec dalem tradycyjna notacje ;p.
Co do d/b+1~1 to korzystalem z frame daty na sd i tak bylo +4. Z reszta ten cios ma podobna animacje co BOOT 2 i WR+2. Glowy i tak za to nie dam ;p. Co do desa to faktycznie sa ciosy z przewagami, ale nie wspominalem o nich dlatego ze chyba jakos czesto w DESie sie nie przebywa (przynajmniej ja sie staram).

@dae
W ogole b,f+2 to swietny carry, tylko trzeba wyczuc odleglosc.

Co do tych scian to wyglada na to ze musial poszukac jakis fajnych opcji. Na pewno da sie cos wiecej wycisnac niz akcje z b+2,4

Co do calej oceny to z kara moze faktycznie przesadzilem. Nie jest biednie jak w przypadku niektorych postaci, a zawyzylem troche ocene przez moje ulubione jedynki ;d. W ofensywie zapomnialem o paru rzezach wiec teoretycznie moznaby podniesc ocene, ale czy do 4 to nie wiem.

Ogolnie spodziewalem sie ze podczas korekty aliska straci z 1,5 punktu, ale u cheese'a nawet pół zyskała ;D.
Dzieki wszystkim za pomoc!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2010, 11:54:40 wysłana przez Furb »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tier lista
« Odpowiedź #719 dnia: Kwiecień 06, 2010, 11:52:26 »
Zaraz się okażę, że alisa podzieli u nas los kazka i będzie sub 20pkt low tierem.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.