Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 302575 razy)

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1170 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:09:04 »
Uwielbiam sytuacje kiedy jak ktos nie wie juz co ma wciskac na riposte pisze mniej wiecej w stylu : "wyrazam TYLKO swoja opinie..." anyway te wypociny ktore sie pojawiaja w tym temacie to jakas farsa ale oki prznajmniej mozna sobie humor poprawic.

Cytuj
Vipe, nie mów mi że pi***olę, kiedy wyrażam tylko swoją opinię na temat tej gry i nikomu się nie każę z nią zgadzać. Niech każdy sobie gra jak uważa, tylko naprawdę nie chce mi się czytać narzekania na grę od ludzi którzy w ogóle nie wykorzystują narzędzi które ta gra oferuje, tak samo jak śmieszą mnie wypowiedzi w stylu "gra jest uboga bo ma chainy zamiast linków" (w ogóle co to ma do rzeczy ).

Naprawde ciekawe sobie tutaj swiadectwo wystawiasz, nie wiem czy mamy Ci wspolczuc czy przeprowadzic eutanazje  :psyduck:

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1171 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:42:29 »
Naprawde ciekawe sobie tutaj swiadectwo wystawiasz, nie wiem czy mamy Ci wspolczuc
Na pewno nie ogarnięcia systemu gry, czego nie można powiedzieć o niektórych innych wypowiadających się.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1172 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:50:00 »
Toście sobie panowie pocisnęli. Z tego co widzę przynajmniej połowa biorących udział w dyskusji nie do końca załapała nawet co druga strona miała na myśli...
Moje pięści krwawią śmiercią!

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1173 dnia: Kwiecień 15, 2012, 22:56:37 »
To co chłopaki wypijecie po solonezie (http://www.youtube.com/watch?v=tCjjJqSjnNQ) na zgodę i będzie git :)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1174 dnia: Kwiecień 15, 2012, 23:19:40 »
@Hamtaro - jaką ripostę? Nie odróżniasz chyba dyskusji od napinki. Co do reszty to nie chce mi się nawet tracić czasu na odpisywanie na to.
Cytuj
Też przydało by się napisać kiedy mówimy o jakich chainach - tych z command listy, czy tych generic l m h h
Ja cały czas mówię tylko o generic boost combo, czyli l>m>h. Chainy z command listy (czyli i target combosy i tekken stringi) to praktycznie jak pojedyncze multihitowe normale, wszystkie mają jakieś tam swoje właściwości więc w ich przypadku nie da się generalizowac.
ok może Ty wszystko linkujesz widocznie lubisz utrudniać sobie życie :P
Vipe, tutaj nie chodzi o celowe utrudnianie sobie życia, bardziej na odwrót - o celowe robienie gorszych rzeczy tylko dlatego że są łatwiejsze i mniej troublesome. Weźmy na przykład Ryu, jeśli ktoś mi powie że takie l>m>h>h jest lepszą opcją niż c.lp, c.mp, c.mk xx launcher to naprawdę nie mam słów. Nawet jeśli chcemy zrobić samo c.mp > c.hp > hp to i tak lepiej jest to zlinkować, bo raz że mamy jakiś czas na hit-confirmation (nawet jeśli wsadzimy tego c.hp na blok, to i tak spokojnie możemy go scancelować w hadokena) i nie musimy się commitnąc na karalne c.hp albo mega karalnego launchera, a dwa że zada to większy damage (wprawdzie jeśli chodzi o hit-confirmy, damage ma marginalne znaczenie, ale more damage is never bad ;]). 
Cytuj
Cytuj
gra jest uboga bo ma chainy zamiast linków
bo taka jest prawda
Ale co ma poziom trudności egzekucji w danej grze do tego czy jest ona uboga? No i przecież w tej grze cały czas są linki, więc wtf?
Cytuj
teraz dopiero na to wpadłem, chyba nie pomyślałeś że gadamy o napi***zielaniu chainów jako block stringów... come on rly?
Nie, ja mówię o używaniu ich jako hit-confirmów na bliskim dystansie. To samo w sobie pociąga za sobą fakt, że mogą i będą wchodzić na blok, nie da się tego uniknąć. A w sytuacji kiedy mamy gwarantowany hit i nie potrzebujemy zmienić postaci, boost combo w launchera jest jedną z biedniejszych rzeczy jakie można zrobić (nawet w przypadku kiedy potrzebujemy taga, hp xx manualny launcher i tak jest lepsze niż pełny chain, o ile oczywiście mamy na to czas).

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1175 dnia: Kwiecień 16, 2012, 00:34:25 »
od zawsze wiedziałem że fora są z dupy na takie rozmowy

więc tylko na zakonczenie bo widzę, że gadamy cały czas o czymś innym.

To wszystko co piszesz to prawda. Tylko Ty mówisz o scrubach a ja myślałem bardziej o wyższym poziomie

Cytuj
    teraz dopiero na to wpadłem, chyba nie pomyślałeś że gadamy o napi***zielaniu chainów jako block stringów... come on rly?

Nie, ja mówię o używaniu ich jako hit-confirmów na bliskim dystansie.
tak ja własnie nie mówiłem o tym, to co dalej piszesz również swiadczy, że mówimy o różnych rzeczach

Ty mowisz jednak o napi***zielani chainow 1,2,3 przy footsies, co jest ryzykowne a mnie chodzi o napi***zielaniu chainów w momencie gdy są gwarantowane
np gdy gość już dostanie tego LP(LK or wateva), krótko mówiąc mi chodzi o comba w jugglach a tobie o granie na chainy 1,2,3, co jest absurdem.

np wez sobie KAza ustaw go jako drugiego i gdy wpadnie po wybitce zrób cLK,HP - to jest chain i o takich mówię

Nie wiem jak mogę prosciej to napisać , więc już kończę w tym temacie bo widzę, że to nie ma sensu.

aha a co do tego
Cytuj
Nawet jeśli chcemy zrobić samo c.mp > c.hp > hp to i tak lepiej jest to zlinkować, bo raz że mamy jakiś czas na hit-confirmation (nawet jeśli wsadzimy tego c.hp na blok, to i tak spokojnie możemy go scancelować w hadokena)

robisz cMP (blokuje) robisz wateva, robisz cMP(trafia), robisz kolejny(linkujesz) cMP(lubcMK) i dalej chaina do wybitki i gdzie tu jest ryzyko?
ok może jest różnica w scalowaniu DMG ale nie zauważyłam by ktoś na świecie za bardzo się przejmował takimi rzeczami. To jest poziom którego nikt jeszcze chyba nie ma bo jak jest mozliwosc to wszyscy i tak chainy walą.


« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2012, 00:36:14 wysłana przez Vipe »

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1176 dnia: Kwiecień 16, 2012, 01:18:20 »
Cytuj
Też przydało by się napisać kiedy mówimy o jakich chainach - tych z command listy, czy tych generic l m h h
Ja cały czas mówię tylko o generic boost combo, czyli l>m>h. Chainy z command listy (czyli i target combosy i tekken stringi) to praktycznie jak pojedyncze multihitowe normale, wszystkie mają jakieś tam swoje właściwości więc w ich przypadku nie da się generalizowac.

Snake ja wiem ;)

Cytuj
Cytuj
Podpiszę się pod Wenrzem - w versusie (bo chyba o tym trybie defaultowo rozmawiamy) chainy mają swoje zastosowanie a linki swoje i nie można powiedzieć, że "ooo chainy są takie ę ą to na stos z linkami!!". A jakie zastosowanie mają to już dywagacja na cały artykuł albo  2.

no ale wonż napisał ze chainy są ujowe, podczas gdy KAŻDY ich używa


lol wut


Użyteczność chainów zależy od postaci dlatego oboje macie rację. Ibuki, czy Hwo może nawet nawalać na pałę generic chainy bo oboje mają z tego dmg / pressing znacznie lepszy niż luncher. Taki Hugo prawie nie ma z tych genericów nic.

Btw traktujcie to jako dyskusję bez zbędnego "napi***zielaniu chainów jako block stringów"
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2012, 09:25:46 wysłana przez TasTer »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1177 dnia: Kwiecień 16, 2012, 01:45:44 »
Sneju ma 100% racji, Vipe sprawdź sobie na praktisie jak wygląda scaling po boost combo a po zrobieniu linków w launcher. I pooglądaj jakieś walki, bo zdecydowanie nie wszyscy walą chainy. ;]

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1178 dnia: Kwiecień 28, 2012, 02:48:24 »
Bomba ma znaczenie, ilość % jest odwrotnie proporcjonalna do radości z gry :D
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1179 dnia: Kwiecień 28, 2012, 10:54:13 »

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1180 dnia: Kwiecień 28, 2012, 16:40:22 »
Ten patch to jest jakaś komedia. Osłabianie Xiaoyu i Juri podczas gdy takie postacie jak Ryu i Raven pozostają nieruszone = :psyduck:. To co zrobili Xiaoyu jeszcze można zrozumieć bo zrobili to nieumyślnie, ale ten nerf Juri jest totalnie niezrozumiały. Po co osłabiać postać która nawet nie jest top tierem? I what the fuck is "sink"?!

Kolejna rzecz to Rufus. Też uważam że należy mu się lekki nerf i to co zrobili z hitboxem dive kicka to chyba najlepsze co mogli zrobić. Ale jeśli w tym "at its fastest, Falcon Kick is about -4F on guard." nie ma żadnego błędu w przekładzie, to ta postać stanie się niegrywalna.

Stay free, capcom.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1181 dnia: Kwiecień 28, 2012, 17:03:09 »
To nie moze byc kompletna lista zmian bo yoshek nie dostal nerfow. :kappa:

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1182 dnia: Kwiecień 28, 2012, 17:20:22 »
Dobrze że znerfili Juri - za łatwo mi się rozpierdalało wszystkich Rajów, Hugów i innych Rolentów.  :kappa:

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1183 dnia: Kwiecień 28, 2012, 17:31:59 »
3000 POSTS HYPE!!!!!!!!

Akurat Hugo to co najwyżej mid tier, a Rolento jest ok - bardzo solidna postac, ale ze średnim damagem i pratycznie zerowym mixupem. Imo nie załapuje się do top 5, ale w top 10 jest na pewno.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #1184 dnia: Kwiecień 28, 2012, 17:45:02 »
Cytuj
Akurat Hugo to co najwyżej mid tier, a Rolento jest ok - bardzo solidna postac, ale ze średnim damagem i pratycznie zerowym mixupem. Imo nie załapuje się do top 5, ale w top 10 jest na pewno.

bardzo ciekawi mnie to co piszesz w porównaniu do ciągłego narzekania na Ryja, serio nie kumam tego, ale spoko każdy ma swoje zdanie :D