A Ivy to nie jest oryginalna?! ;] Ivy to nie tylko rozbudowanie, to też nieograniczone możliwości mieszania atakami, przejścia między postawami w każdym momencie, ukryte ciosy, gwaranty, specjalne rzuty itp, już pomijając jej wygląd i styl:P
Co do aGI - podawanie tego ile one trwają klatek mija się z celem trochę, w przypadku Tiry mamy do czynienia z tym typem aGI mniej przydatnym w grze imo, którego używa się mając do czynienia z jakimś stringiem high-mid lub po prostu na reakcję widząc wolny cios. Na pałę tego używać nie można, bo recovery ma jakieś 50 klatek i wtedy po prostu możesz stracić pół zycia. Jak to porównywać do aGI, które są niemal bezpieczne? - wychodzą z atakami dającymi przewagę (Hilde), lub bezpiecznymi (Amy), albo po prostu są lepsze pod względem właściwości (Vader ma aGI na wszystkie ciosy w grze + rzuty w jednym, oraz ma na trafieniu gwaranta z przewagą na trafieniu lub RO do wyboru) lub mają małe recovery (Mitsu RLC A+B+K). W ogóle odnośnie Mitsa, to wiele osób gra nim na samych postawach i Belial np robi A+B+K na reakcję w wielu przypadkach.
W tej grze jest naprawdę dużo aGI, ale najlepsze wg mnie są te, które po prostu mają najmniejsze ryzyko nawet jak damage jest minimalnie mniejszy niż GS B+K Tiry. Dobre aGI ma jeszcze Voldo, Maxi, Algol (na wszystkie midy i lowy, a cios jest TC lol), Xian, Sophitia, Mina, Cerv, Suka... nawet Ivy ma w niektórych przypadkach przydatne (jej WS A+B ma aGI na wszystkie typy ciosów, zbiera ze stepa i można ją kontrolować podczas animacji no ale rzadko się tego używa bo ma ogromną stratę na trafieniu nawet)