To się dość łatwo robi, tylko nie slide'm jak parasolka Setsuki. Najlepiej trzymać dalej palec na A a jednocześnie nacisnąć B w jednej klatce (z tego co pamiętam). Czyli mniej więcej można to robić jako 1[a]B
A co do postaci ogólnie to ona jest bardzo słaba imo. Damage i klatki ma koszmarne w JS, mały zasięg, a w GS zabiera sobie życie i kiedy masz mało HP to dużo zrobić nie możesz. Poza tym nie ma żadnego dobrego mida do zbierania z SS (jedynie JS 66AA ale to ma ponad -20 na bloku...) i jest koszmarna w karaniu (jedyny wyjątek 6AAAAA w GS). Tirę znam bardzo dobrze, grałem przez długi okres online z najlepszym graczem Tirą w EU (arnboku - powinieneś go dodać na PSN, on dalej gra) i szybko doszedłem do wniosku, że ta postać jest naprawdę słaba. Początkowo wydaje się nawet spoko, bo jest dość mocno rozbudowana ze względu na działanie na dwóch postawach więc można nie nadążać za tym co się dzieje, ale człowiek się szybko może przyzwyczaić i wtedy jest ciężko. No i element randomu w gwarantach też nie jest zbyt fajny.
Z zalet tej postaci to można wymienić "JF'owe" ciosy z GS które mają w wielu przypadkach dość przegięte właściwości, niezłe aGI (chociaż też nie idealne, jak jesteś za daleko to wtedy whiffuje i tracisz pół życia:P), niezłe lowy , updraft, dzięki któeremu można uciec czasami z podbramkowej sytuacji i to wszystko
Faktycznie ma trochę dobrych lowów. JS 2AB niewidoczne i niemożliwe do obejścia chyba, 1A jest bezpieczne prawie (-12) i niszczy nieźle SG, 11A zbiera z SS i trudno to zablokować, 44B daje przewagę na trafieniu, no i 88K czyli podcinka z super TC Xd