A twoje gadanie przypomina gadanie najbardziej zawziętych fanboy'ów Tekkena i PS3
Nie. Jeżeli postarasz się czytać posty zamiast od razu na nie odpowiadać zauważysz że te gadanie jest bardziej obiektywne od twojego. Ja nigdzie nie napisałem że grafika w innych bijatykach jest beznadziejna a w tekkenie jest najlepsza. Napisałem że w t6 technicznie jest najlepsza co wcale nie oznacza że w sc4 ogółem nie jest ładniejsza, gdzie tu fanbojizm, jak mogę w ogóle być fanbojem tekkena kiedy gram/grałem w 4-5 serii na poważnie i kiedy wcale nie uważam tekkena za najlepszą bijatykę? Serio zejdź na ziemię xD.
Jak już to w twoich zdaniach typu "Tekken 6 wygląda beznadziejnie i na CRT i na LCD ^^ " jest masa głupoty i braku obiektywizmu (nie lubię słowa fanboj więc nie będę tego używać). Sorry stary, taka prawda, skoro statystycznie duża większość uważa że ta gra wygląda przynajmniej dobrze to bynajmniej nie może wyglądać beznadziejnie.
Co ma oznaczać gadka że tekken jest "technicznie" najbardziej zaawansowany?? Sprawy techniczne to rozdzielczość obrazu, rozdzielczość tekstur, liczba klatek na sekundę, AA, geometryczna złożoność obiektów, fizyka oraz zastosowane efekty
Nie technicznie zaawansowany, tylko że grafika jest technicznie najbardziej zaawansowana. Chodzi tutaj głównie o technologię i efekty.
Rozdzielczość imo nie łapie się w tych kategoriach (o ile nie idzie się w skrajności bardzo niska rozdziałka jak 320x240 czy super wysoka jak 7680x4320).
No bo popatrz na to logicznie, czy jak ustawisz w PC'towej grze rozdziałkę na 1280x1024 a następnie 1600x1200 to powiesz że technicznie gra miała lepszą grafikę? Przecież to tylko sposób wyświetlania i nic poza tym się nie zmienia dopóki tekstury nie mają rozdzielczości sporo powyżej 1000x1000 o co na konsolach nie trzeba się martwić.
Fizyka też się nie łapie. Czy gra z havock'iem będzie ładniejsza jak gra bez havock'a? Nie. Będzie miała lepszą fizykę ale nie grafikę. Fizyka z grafiką ma tyle wspólnego to grafika z muzyką, dziwię się że jej nie wymieniłeś.
Liczba klatek na sekundę też się nie łapie. Przecież technicznie gra w 10 klatkach wygląda tak samo i ma takie same efekty jak gra w 60. Zresztą tutaj akurat jest minus dla sc4 ze swoimi ~30~60 klatek/s na niektórych arenach;p.
Generalnie techniczna strona grafiki to głównie rozdzielczość tekstur i ich filtrowanie, geometria, obiekty w tym efekty cząsteczkowe, efekty uzyskane przez operacje na wierzchołkach i operacje na pikselach i wsio.
T6 to kompletny fail we wszystkich tych kategoriach poza liczną klatek i efektami
No chyba jednak nie skoro ludziom się podoba;].
Przy czym efekty też jakieś genialne nie są
Oczywiście że nie są genialne, gdyby były genialne nie byłoby rozmowy;], ale jednak są, i jest taka sytuacja że jest ich więcej;].
Na jednej planszy jest bardzo dziwnie i nienaturalnie wyglądający "efekt" promieni słonecznych
To jest gra, to nie ma wyglądać super naturalnie tylko wyglądać dobrze a ze zmienną porą dnia wygląda arcy dobrze. Jak chcesz naturalności to wyłącz konsolę, w elektronicznej rozrywce promil rzeczy jest naturalnych;].
A wszelakie plansze "mokre" czy z "wodą" to już totalna porażka - odpal sobie DOA 4 i zobacz jak powinna wyglądać woda, odbicia w niej czy dżungla
Wiem jak wygląda woda w doa4, przegrałem w to troszkę czasu, dobre odbicia z załamaniami poprzez operacje na pixelach to samo z refrakcją, prócz tego bardzo słaba fizyka wody i zwyczajne efekty cząsteczkowe jako plusk. Nie wiem czy taka woda byłaby fajna w tekkenie bo przez odbicia gorzej byłoby z widzialnością niektórych ciosów na low przy odpowiedniej głębokości.
T6 jest zdecydowanie najgorzej wyglądającą bijatyką ze wszystkich ważnych serii na obecną generację konsol.
Cieszę się że to napisałeś bo to tylko mnie przekonało że nie ma sensu dalej o tym pisać, skoro dla ciebie sf4 ma lepszą technicznie grafikę to ja wysiadam xDD, jesteś po prostu jedną z tych osób które uważały że SC ma lepszą grafę jak TTT, że między DOA3 a DOA4 nie ma różnic w grafice, ze DOA4 wygląda jak z x-box?a, że T:DR wygląda lepiej jak T6 bo ma mniejszy aliasing, już było mnóstwo tego typu osób i nie chce mi się tego powtarzać xDDDDD.
Ringu bump i przynajmniej normal mapping jest na pewno, gdyby nie było to postacie składały by się z kilkuset tys poly. A czy parallax jest w sc4 to nie wiem, zbyt słaby efekt jak dla mnie względem wysokości, gdyby to wykorzystali to chyba bardziej by to uwypuklili a tak te efekty jak na podłodze można wykonać i bez tego. Tak czy siak można tylko gdybać bo oficjalnie nigdzie to nie jest napisane.