Z każdego stuna wyrywa się po określonej liczbie klatek tego stuna, zresztą zawsze tak było, tyle że w takim sc3 okienko które rejestrowało inputy zaczynało się wcześniej.
Tak w ogóle to zauważyłem że można boforować te wyrywania jeszcze przed trafieniem ciosu. Kilka klatek przed trafieniem klikamy 4 po zaraz po trafieniu 6, 4, 6 i postać się wyrywa. Sprawdzałem na tych stunach siega i setski. W sumie nie do wykorzystania w walce ale to dowodzi tego że nawet jeżeli postać znajduje się w początkowej fazie stuna gdzie nie może się wyrwać to i tak gra zapamięta kierunki i wykorzysta je w pierwszej klatce gdzie okno na wyrwanie się ze stuna się zaczyna.
Jak się szybko zrobi to czasami wygląda to tak że zrobimy 4,6,4,6 i postać będzie jeszcze stała zestunowana przez jakieś 15-20 klatek po czym się wyrwie.
Też jest jedna nieprawidłowość, czasami po wpisaniu tych kierunków takim sposobem postać się nie wyrwie, zdarza się tak wtedy kiedy wpiszemy dany kierunek w trakcie kiedy cios nasz trafia. W takiej sytuacji jak nie wpiszemy dodatkowego 4 lub 6 to postać się nie wyrwie. Nie wiem na 100% czemu tak się dzieje ale wygląda to tak jakby w małym przedziale czasowym w okolicach trafienia ciosu nie działał bufor i nie zapamiętywał wpisanego kierunku. Jak się na to uważa to takie wyrwanie działa zawsze.