Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 150100 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #465 dnia: Maj 24, 2011, 20:32:11 »
Wychodzi jedyna konkretna zaleta SF4. Inifinity nie przeplatają się z loopami, a loopów kolejne edycje nie zastępują innymi loopami.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #466 dnia: Maj 24, 2011, 20:36:15 »
Ja nie wiem, to jest kwestia gustu przecież, jednym sie loopy podobają, innym nie. Ja akurat bardzo lubię. ;]

I "jedyna konkretna zaleta"? Wat? :psyduck:

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #467 dnia: Maj 24, 2011, 20:41:16 »
Moim zdaniem wszystko inne podpada pod subiektywność, a mnogość loopów to raczej obiektywnie wada, niż cecha charakterystyczna.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #468 dnia: Maj 24, 2011, 20:54:58 »
Ale z jakiego powodu? Jak gra jest dobra to obroni się mimo wszystko (przykład: marvel 2). No i zależy też czy mówiąc o loopach masz na myśli zawsze 100% combosy czy też inne (taunt loop tao itd.).

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #469 dnia: Maj 24, 2011, 21:32:23 »
Loop to loop a infinite to infinite. Czyli na loopa ktorego mozna powtarzac w nieskonczonosc mowi sie infinite a nie loop .
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2011, 21:33:57 wysłana przez VanDarkholme »
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #470 dnia: Maj 24, 2011, 21:42:11 »
Niekoniecznie, infinitami określa się też czasem loopy, których nie można powtarzać w nieskończoność, ale ilość powtórzeń które da się wykonać jest wystarczająca do zabicia każdej postaci w grze. Pierwszy przykład z brzegu to infinite Steve'a w T5.0 ;p

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #471 dnia: Maj 24, 2011, 21:52:27 »
W takim bądz razie Urien też ma infinita w 3s'ie bo moze Ci wsadzic dwa unblocki i Cie zabic? (zakladajac ze nie mozna parowac)

To przy okazji własnie mi sie przypomnialo o touch of deathach z ST, nie mozesz ich powtarzac bo nie mozesz/musisz, czyli to tez jest infinite ? : )
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2011, 21:55:37 wysłana przez VanDarkholme »
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Bellevar

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Bellevar
  • Skąd: Grudzidz
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #472 dnia: Maj 24, 2011, 21:55:04 »
Tak moim zdaniem to przede wszystkim Loop to kombos ze skończoną ilością repetycji którym nie da się zabić przeciwnika z pełnym HP. Infinite z kolei to kombos z nieskończoną ilością powtórzeń którym da się zabić przeciwnika nawet takiego który ma maksymalną ilość HP. Poza tym zapominacie, że Infinite to bug.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #473 dnia: Maj 24, 2011, 21:55:37 »
Niekoniecznie, infinitami określa się też czasem loopy, których nie można powtarzać w nieskończoność, ale ilość powtórzeń które da się wykonać jest wystarczająca do zabicia każdej postaci w grze. Pierwszy przykład z brzegu to infinite Steve'a w T5.0 ;p
A to nie jest przypadkiem overkill?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #474 dnia: Maj 24, 2011, 21:59:10 »
Ale są sposoby na wydostanie się z tego (po co zakładać że nie można parować? ;p), no i nie jest to combo tylko setup.

@Bell - przecież nikt nie mówi, że infinity to nie bugi ;p

@Di - no ja bym tak na to raczej mówił, chodziło mi o to że nie wiedziałem co właśnie Hiryu rozumie przez to określenie (bo pamiętam że w regulaminach turniejów t5 było zawsze "infinite Steve'a - zbanowany", no i wszyscy ogólnie tak to nazywali) ;]

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #475 dnia: Maj 24, 2011, 22:01:18 »
To będzie trochę zamotane, ale:
Krytykuję gry, w których panuje mnogość loopów. To dlatego, że moim zdaniem loopy zabijają kreatywność. Innych combosów nie warto się uczyć, bo loop łatwy i skuteczny. Wiem, że grając w coś na poważnie i tak korzysta się z wąskiego zbioru najlepszych combosów, więc można powiedzieć, że to bez różnicy, czy powtarzamy sekwencję 3 ruchów w loopie, czy 20 w combie. Niemniej loop tworzy dwie negatywne sytuacje: po pierwsze oglądanie 15 sekund powtarzania 3 ataków jest nużące. Po drugie: kiedy już odkryje się dobrego loopa następuje budowanie gry wokół niego. Wszyscy szukają setupów do tego jednego loopa, ergo wspomniane kasowanie kreatywności.


EDIT:
Loop - combo, które składa się z krótkiej, powtarzanej w kółko sekwencji, które nie zabija przeciwnika mającego full hp.
Infinit - combo, które składa się z krótkiej, powtarzanej w kółko sekwencji, które zabija przeciwnika mającego full hp.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2011, 22:07:04 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #476 dnia: Maj 24, 2011, 22:01:54 »
Ponieważ próbujemy konkretyzować pewne definicje, teoretyczne zakładanie rzeczy zazwyczaj to połowa drogi do sukcesu : )
Tamten post editnalem wiec zerknij plz
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #477 dnia: Maj 24, 2011, 22:19:05 »
po pierwsze oglądanie 15 sekund powtarzania 3 ataków jest nużące. Po drugie: kiedy już odkryje się dobrego loopa następuje budowanie gry wokół niego. Wszyscy szukają setupów do tego jednego loopa, ergo wspomniane kasowanie kreatywności.
Co do tego drugiego to mogę się w sumie zgodzić, ale też do końca, przecież przy wynajdywaniu i wykorzystywaniu setupów na to konkretne combo też można się wykazać kreatywnością. Ale z tym pierwszym to przecież tak jak pisałem wcześniej - kwestia gustu. Dla mnie na przykład to nie tyle nie jest nużące, co wręcz mi się podoba. O wiele bardziej wole oglądać takie badlands/taunt/sidewinder/kij wiec co loopy niż np. combosy Litchi, po prostu bardziej mi się to podoba. Wybitnie subiektywna kwestia, zwłaszcza gdy combosy zabierają podobny damage i to, czy są loopami czy nie, nie ma żadnego wpływu na gameplay.
Cytuj
Infinit - combo, które składa się z krótkiej, powtarzanej w kółko sekwencji, które zabija przeciwnika mającego full hp.
Ja bym powiedział że infinite to combo które można powtarzać dosłownie w nieskończoność na practice, to czy zabija nie ma imo znaczenia (np. przy scalingu po pewnym czasie loop może zabierać już tak mały damage, że nie starczy czasu w rundzie do tego, aby zabiło postać i trzeba je zakończyć superem lub czymś innym).

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #478 dnia: Maj 24, 2011, 22:25:55 »
Ja bym powiedział że infinite to combo które można powtarzać dosłownie w nieskończoność na practice

Agreed.
A loopy w GG wydają mi się szybsze/krótsze. Nawet na Potemkinie najdłuższy BL loop trwa krócej niż najdłuższy Tauntloop, którego długość jest w dodatku niezależna od postaci.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #479 dnia: Maj 25, 2011, 00:58:15 »
A możecie przestać skakać sobie do gardeł i po prostu mieć z fun z gry? Co was obchodzą loopy czy inne infinity(jak zwał tak zwał) skoro i tak nie zostanie to na was użyte na 99%? Narzekanie dla narzekania przestało być modne 2 lata temu bodajże.


Dobra komu jeszcze mordy nie obiłem....a tak, calopsowi, bo nie ma patcha hi hi ;3. Ale jestem złośliwy.