- 
f+4,4 - stepujemy w dowolną stronę całość lub SSR po pierwszym hicie
- 
2,3,3 i 
2,3,4 - wymienianka blokowana na wzrok, 3 karalne na pancze, 4 na wybitkę
- 
f+2,3,3 - po pierwszym hicie SSR_AOP_FLA_...
- 
f+3,2,1 - po pierwszym hicie stepujemy lub kucamy (lub przechodzimy do AOP:P), po drugim jest możliwość wcięcia się i9 ciosem
- 
f+1+2 - kara na bloku -12
- wszystkie zagrania z 
boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
- 
df+1,1,2 - nie kucamy po df+1, bo możemy się spotkać z midową 4 (wogóle to między df1 a 1 można wbić się nawet i15 ciosem, ale jest ryzyko dostania z buta, więc nie zawsze warto), Xiałki mogą AOP-nąć pod ostatnim ciosem
- 
df+3,3 - SSL lub na bloku kara generic ws4
- 
db+2,2 - na bloku kara na pancze
- 
db+3 - ugh, szmaciarski low:P karalny na generic ws4, czasem da się to ominąć przez SSWL
- 
db+4 - mniej szmaciarski low, reszta podobnie jak db+3
- 
b+1 - da się to ominąć jedynie, jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy SSW
- 
b+2,1 - kara na blok -14
- 
b+2,4 - można kucnąć pod drugim hitem po przyjęciu pierwszego na blok, ale znów ryzykujemy oberwanie midowego 1
- 
b+3 - tak tak, AOP omija:P
- 
b+4,3 - można stepnąć 3 (lub AOP), można też wbić się magicznym CH4 na kanta po b+4 
 - 
b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
- 
b+2+3 - ja wiem, że anblok, że wolny i wogóle... ale uwaga na zasięg
- 
uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
- 
uf+4,4 - SSR (lub, o dziwo - AOP) po pierwszym hicie, karalne na generic ws4
- 
ff+2,3 - karalne i14 ciosem
- 
ff+1+2 - SSL i po sprawie
- 
WR 3+4,3+4 - SSL i Aliska jest w ciężkich tarapatach
- 
ws 1,2,4 - SSR po ws1 lub... AOP 
 - 
WS3 - SSR omija kontynuacje 3 i d+3
- 
DES 1 - Xiałki AOPują i wybijają
- 
DES 2 - oj dużo rzeczy to crushuje, na szczęście jest podatne na sidestepy
- 
10 hit string - po 3. hicie SSR, low idzie jako siódmy