Założyłem sobie zeszyt ze stratsami do Tekkena, więc wyczekujcie ciekawostek przeciw różnym postaciom
u/f+4,4 - niektórymi postaciami (np. Alisą) można to obejść w obie strony po zablokowaniu pierwszego ciosu. Panda jednak nie może ani w lewo ani w prawo
Całe szczęście, że mam WS+4 z dobrymi obrażeniami (zawsze wchodzi na cleanie).
- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
Pandą można zawsze ukarać to hopkickiem, nie zależnie od wersji (wybije po b+3+4 i trafi lecącą Alisę podczas b+3+4,3+4). b+3+4 odsuwa bardzo mało, w przeciwieństwie do b+3+4,3+4. Sprawdźcie, czy Wasz hopkick tak zadziała.
Jednak nią tak naprawdę robi się tu d/b+1,2 - albo mamy karę za 37 (tylko jeden cios), albo juggle'a za 39 (chyba, że tam za każdym razem łapie CH, wtedy 41) - d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Jako że Panda ma problemy ze stepem i sidewalkiem, przeciw b+3+4,3+4 Alisy można zrobić taki myk: blokujemy pierwszy cios, robimy d+1_2 żeby Alisa przeleciała nad nami, RCc, b (odwracamy się). Następnie jak najszybciej robimy BTP, które wejdzie w plecy albo od przodu, zależnie od tego, jak szybko zrobiliśmy. Niezależnie jednak od tego nie można zablokować wybitki
- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
Tak samo jak przy b+3+4 / b+3+4,3+4, Pandą robi się tu zawsze d/b+1,2 - tym razem jednak za każdym razem mamy juggle'a za 39/41. Sprawdźcie, czy traficie ją tam w powietrzu czymś i12 (zwykłe punche są za szybkie i whiffują, bo Alisa jest jeszcze za daleko przed drugim ciosem z u/f+3,2).