-
f+4,4 - stepujemy w dowolną stronę całość lub SSR po pierwszym hicie
-
2,3,3 i
2,3,4 - wymienianka blokowana na wzrok, 3 karalne na pancze, 4 na wybitkę
-
f+2,3,3 - po pierwszym hicie SSR_AOP_FLA_...
-
f+3,2,1 - po pierwszym hicie stepujemy lub kucamy (lub przechodzimy do AOP:P), po drugim jest możliwość wcięcia się i9 ciosem
-
f+1+2 - kara na bloku -12
- wszystkie zagrania z
boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
-
df+1,1,2 - nie kucamy po df+1, bo możemy się spotkać z midową 4 (wogóle to między df1 a 1 można wbić się nawet i15 ciosem, ale jest ryzyko dostania z buta, więc nie zawsze warto), Xiałki mogą AOP-nąć pod ostatnim ciosem
-
df+3,3 - SSL lub na bloku kara generic ws4
-
db+2,2 - na bloku kara na pancze
-
db+3 - ugh, szmaciarski low:P karalny na generic ws4, czasem da się to ominąć przez SSWL
-
db+4 - mniej szmaciarski low, reszta podobnie jak db+3
-
b+1 - da się to ominąć jedynie, jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy SSW
-
b+2,1 - kara na blok -14
-
b+2,4 - można kucnąć pod drugim hitem po przyjęciu pierwszego na blok, ale znów ryzykujemy oberwanie midowego 1
-
b+3 - tak tak, AOP omija:P
-
b+4,3 - można stepnąć 3 (lub AOP), można też wbić się magicznym CH4 na kanta po b+4
-
b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
-
b+2+3 - ja wiem, że anblok, że wolny i wogóle... ale uwaga na zasięg
-
uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
-
uf+4,4 - SSR (lub, o dziwo - AOP) po pierwszym hicie, karalne na generic ws4
-
ff+2,3 - karalne i14 ciosem
-
ff+1+2 - SSL i po sprawie
-
WR 3+4,3+4 - SSL i Aliska jest w ciężkich tarapatach
-
ws 1,2,4 - SSR po ws1 lub... AOP
-
WS3 - SSR omija kontynuacje 3 i d+3
-
DES 1 - Xiałki AOPują i wybijają
-
DES 2 - oj dużo rzeczy to crushuje, na szczęście jest podatne na sidestepy
-
10 hit string - po 3. hicie SSR, low idzie jako siódmy