Phoenix
Can only have one action per jump... meaning one fireball then she floats down.
Tak tylko dodam, że wbrew pozorom to jest ogromny nerf, bo nie da się już np. robić setupów z kulką i teleportem - albo jedno, albo drugie.
No to jest spory nerf. Nie byłoby może tak źle gdyby to było tylko to, bo zawsze można by było zrobić fly 2x kulka + TP albo kulka + TP. Ale problem jest taki że teraz ta kulka trwa ponoć 2x dłużej mówią że może nawet do 70 klatek trwa zanim ją wypuści. A to już jest dzika przesada bo już w vanilii trzeba było uważać jak przeciwnik był zbyt blisko. Poza tym łatwiej będzie ją zabić po snapie bo jak nawet ci ucieknie to jak zrobi kulkę to już będze automatycznie martwa opadając sobie nie mogąc zrobić niczego.
Bardzo dzikim nerfem jest zabranie jej invincibility frejms z hypera. W vanilii jest to jeden z lepszych hyperów pod tym względem bo od pierwszej do chyba 16 klatki jest nieśmiertelna. Ja dzięki temu ratowałem się z tylu opresji i wygrywałem tyle potencjalnie przegranych walk, że już nie zliczę. Teraz prawie wszystkie one będą przegrane.
Jest nerf HP
Ludziki na srk piszą że to nie jest znaczący nerf bo i tak ginie ona od jednego comba oraz że jedynie pogorszy jej sytuacje przy chip dmg. No ale to są fajne teoretyczne wyliczanki ludzi którzy aż dziwne że potrafią w to grać. W praktyce bowiem jest tak że ten chip dmg bardzo jest ważny bo jest za dużo hyperów które leją po całej arenie albo sytuacji w których nie unikniesz chipa. Poza tym zapominają że to nie jest tak że 1 combo zawsze ją zabijało, wystarczy pograć sobie z kimś lepszym bądź pooglądać walki topowych graczy żeby zobaczyć że jest masa sytuacji w których ktoś psuje combo w połowie, albo combo jest robione po rzucie i czasami nie ma jak po nim zabić. Teraz takie sytuacje będą rzadsze bo łatwiej będzie zabrać 300 hp po rzucie i częściej combo zepsute i tak będzie ją zabijać. Nie mówię już o tym że to jest marvel, gdzie lata masa p***dółek i zdarza się dostać czymś randomowym, teraz będzie to bardziej boleć.
Ale wbrew temu co napisał TasTer system akurat wydaje się dawać jej w sumie buffa. Nie będzie już setapów na chipa na wyskakującą finix bo będzie mogła zrobić xf'a w powietrzu. Jak pokazał F.champ będzie można wciąż zabić xf'em 3 postacie przy dobrym mixapie. No i nerfują snapy. Będą wolniejsze i możliwe że z gorszym hitboxem, więc przynajmniej póki się ludzie nie przyzwyczają to będzie ciężej zasadzić snapa.
Generalnie wydaje się że to będzie jedna z lepszych postaci na 5 paskach i xf'ie, ale po kilku miesiącach może być tak że nikt nią już nie będzie grać bo się okaże że dojście nią do 5 pasków graniczy z cudem na lepszym poziomie.