Autor Wątek: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3  (Przeczytany 82873 razy)

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #90 dnia: Październik 18, 2011, 21:06:33 »
Można gdzieś znaleść pełną listę zmian w postaciach? (buff, nerff) Zwłaszcza interesują mnie te phoenix, ale generalnie chciałbym zobaczyć całość. :)

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #91 dnia: Październik 18, 2011, 21:37:26 »
Głównymi nerfami Phoenix są zmiany systemu gry chyba (nerf x-factor i wymiana w powietrzu zabierająca pasek).

http://www.neoempire.com/forum/showthread.php?t=11445

Phoenix
Can only have one action per jump... meaning one fireball then she floats down.

Kot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • no-life 4life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nekonushi
  • Skąd: Warszawa
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #92 dnia: Październik 18, 2011, 21:41:31 »
Phoenix
Can only have one action per jump... meaning one fireball then she floats down.

Tak tylko dodam, że wbrew pozorom to jest ogromny nerf, bo nie da się już np. robić setupów z kulką i teleportem - albo jedno, albo drugie.
smh tbh fam

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #93 dnia: Październik 18, 2011, 21:48:29 »


Dobra, jednak ta postać to nie jest zmarnowany slot.
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #94 dnia: Październik 18, 2011, 21:53:51 »
a co to jest toto po prawej?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #95 dnia: Październik 18, 2011, 21:56:13 »
Bohaterowie gry Ghost Trick.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #96 dnia: Październik 18, 2011, 22:45:48 »
Phoenix
Can only have one action per jump... meaning one fireball then she floats down.

Tak tylko dodam, że wbrew pozorom to jest ogromny nerf, bo nie da się już np. robić setupów z kulką i teleportem - albo jedno, albo drugie.

No to jest spory nerf. Nie byłoby może tak źle gdyby to było tylko to, bo zawsze można by było zrobić fly 2x kulka + TP albo kulka + TP. Ale problem jest taki że teraz ta kulka trwa ponoć 2x dłużej mówią że może nawet do 70 klatek trwa zanim ją wypuści. A to już jest dzika przesada bo już w vanilii trzeba było uważać jak przeciwnik był zbyt blisko. Poza tym łatwiej będzie ją zabić po snapie bo jak nawet ci ucieknie to jak zrobi kulkę to już będze automatycznie martwa opadając sobie nie mogąc zrobić niczego.

Bardzo dzikim nerfem jest zabranie jej invincibility frejms z hypera. W vanilii jest to jeden z lepszych hyperów pod tym względem bo od pierwszej do chyba 16 klatki jest nieśmiertelna. Ja dzięki temu ratowałem się z tylu opresji i wygrywałem tyle potencjalnie przegranych walk, że już nie zliczę. Teraz prawie wszystkie one będą przegrane.

Jest nerf HP
Ludziki na srk piszą że to nie jest znaczący nerf bo i tak ginie ona od jednego comba oraz że jedynie pogorszy jej sytuacje przy chip dmg. No ale to są fajne teoretyczne wyliczanki ludzi którzy aż dziwne że potrafią w to grać. W praktyce bowiem jest tak że ten chip dmg bardzo jest ważny bo jest za dużo hyperów które leją po całej arenie albo sytuacji w których nie unikniesz chipa. Poza tym zapominają że to nie jest tak że 1 combo zawsze ją zabijało, wystarczy pograć sobie z kimś lepszym bądź pooglądać walki topowych graczy żeby zobaczyć że jest masa sytuacji w których ktoś psuje combo w połowie, albo combo jest robione po rzucie i czasami nie ma jak po nim zabić. Teraz takie sytuacje będą rzadsze bo łatwiej będzie zabrać 300 hp po rzucie i częściej combo zepsute i tak będzie ją zabijać. Nie mówię już o tym że to jest marvel, gdzie lata masa p***dółek i zdarza się dostać czymś randomowym, teraz będzie to bardziej boleć.

Ale wbrew temu co napisał TasTer system akurat wydaje się dawać jej w sumie buffa. Nie będzie już setapów na chipa na wyskakującą finix bo będzie mogła zrobić xf'a w powietrzu. Jak pokazał F.champ będzie można wciąż zabić xf'em 3 postacie przy dobrym mixapie. No i nerfują snapy. Będą wolniejsze i możliwe że z gorszym hitboxem, więc przynajmniej póki się ludzie nie przyzwyczają to będzie ciężej zasadzić snapa.

Generalnie wydaje się że to będzie jedna z lepszych postaci na 5 paskach i xf'ie, ale po kilku miesiącach może być tak że nikt nią już nie będzie grać bo się okaże że dojście nią do 5 pasków graniczy z cudem na lepszym poziomie.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #97 dnia: Październik 19, 2011, 00:15:39 »
Nie zapominaj, że paski będą się wolniej budować, że można będzie kraść paski air exchangem, że x-factor będzie nieco osłabiony, i że nie można będzie można blokować podczas airdasha.
To wszystko razem do kupy zbiera się w naprawdę potężnego nerfa.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #98 dnia: Październik 19, 2011, 00:24:14 »
też racja, zapomniałem o tym

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 19, 2011, 00:26:19 »
Areal exchange można wykonywać w lewo lub prawo? Tzn. tak, żeby przeciwnik musiał zgadywać, żeby nie stracić paska.
BTW. gdzieś obiło mi się o uszy, że ułatwione będzie wyrywanie z tego.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #100 dnia: Październik 19, 2011, 00:28:11 »
Nie, lewo i prawo liczą się jako jeden kierunek.

Z tego co wiem to samo wyrywanie nie będzie ułatwione, ale po wyrwaniu ma być jakiś tam gwarantowany dmg. ;]

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #101 dnia: Październik 21, 2011, 17:29:23 »
Okno na wyrwanie się będzie chyba większe, no i podobno w niektórych sytuacjach będzie można pociągnąć combo po tym.

EDIT

Changelog dla postaci marvelowych

http://www.eventhubs.com/news/2011/oct/21/ultimate-marvel-vs-capcom-3-official-changelog-marvel-side-only/

Kot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • no-life 4life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nekonushi
  • Skąd: Warszawa
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #102 dnia: Październik 21, 2011, 17:47:49 »
O łał. Dużo więcej zmian niż ludzie wynotowali w sieci.

BTW, orientuje się ktoś jak będą działać mashable Hypery? Będą jakieś limity w ogóle, jak duża będzie różnica między brakiem mashowania, a takim jakie "da się" zrobić?

@edit: Fajnie, zepsuli Taskmastera. Hawkeye, nadchodzę!
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2011, 18:29:49 wysłana przez Kot »
smh tbh fam

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #103 dnia: Październik 21, 2011, 18:33:22 »
Z tego co wiadomo to limity oczywiście są, a różnica między wymashowanym superem a niewymashowanym to może być nawet i 50%.

Odwiedzajcie link co jakiś czas, bo updateują go ciągle. Niektóre zmiany choć może i potrzebne są dość bolesne - człowiek zdaje sobie sprawę, że vanilla się jeszcze nie przejadła i żal będzie pożegnać niektóre comba, czy całe postacie.
Ale są buffy dla Hulka (chociaż ten wallbounce na aa gc popsuje moje flashy combo :P), Thora i wielu innych mniej używanych postaci, czyli nie mogę narzekać. Jedynie nadal nie jestem przekonany co do braku blokowania przy airdashach i mashowania :/

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« Odpowiedź #104 dnia: Październik 21, 2011, 18:38:04 »
Będę musiał zacząć nosić rękawiczkę - tak jak Yipes zza czasów mvc2
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."