Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325097 razy)

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1425 dnia: Maj 19, 2012, 15:11:46 »
Dzięki za odpowiedzi. Mam tego więcej.

Jak trudno jest wyrwać się z rzutu (klatki)? Dlaczego Street jest zbanowane? Co to są iagd, iafp i inne rzeczy zaczynające się na "ia"? Jakie są praktyczne zastosowania flip stance? Czy na turniejach wogóle gra się w tag team, a jeśli tak, to czy jeden gracz na jednego, czy dwóch na dwóch?
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1426 dnia: Maj 19, 2012, 15:33:48 »
10f na input throw breaka (rzuty mają 10f startupu); ważne jest, że nie wyrwiesz się z rzutu trzymając jednocześnie blok.
Street jest zbanowane bo jeżdżą samochody na 1 planie i zasłaniają postaci.
ia - instant air, czyli cios z powietrza (zazwyczaj proectile) wykonywany możliwie najszybciej/najbliżej ziemi - dzięki temu ma zazwyczaj dużo lepsze recovery.
Flip stance w pojedynczych przypadkach zmienia hitbox niektórych ciosów (marginalne znaczenie) oraz w przypadku ciosów/specjali cancelowanych w dash pozwala na szybsze blokowanie; robiąc określonycios~dashcancel mamy ileśtam klatek, w których nie możemy blokować (do końca trwania dasha, którego w normalnym przypadku możemy cancelować w blok w dowolnym momencie), ale możemy użyć dowolnego ciosu/flip stance by to recovery przerwać. Dodatkowo robiąc flipstance~blok blokujemy trochę szybciej niż byśmy mogli bez niego. (w sumie też marginalne znaczenie).
Na turniejach nie gra się tag team, bo akcje w tym trybie są overbroken.

Amon85

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Skąd: łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1427 dnia: Maj 20, 2012, 16:58:25 »
Qjon, mam pytanie. Mówisz, że żeby wake-up attack był invisible przez 12 klatek, to trzeba go wklepać w ciągu 4 klatek od momentu walnięcia o glębę. Ostatnio na TYM ktoś wrzucił ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FpJ92hHzVD0
Na filmiku jest pokazane jak można przywalić Sektorowi podczas jego wake-up'a zwykłymi atakami.  Gościu ma chyba ustawiony w opcjach automatyczny wake-up Sektora. Moje pytanie brzmi - z jakiego powodu Sektor dostaje ?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1428 dnia: Maj 20, 2012, 17:26:12 »
Jego wakeupy trwają 18 (Flejmfrałer) i 29 (Teleport) klatek, jak sam napisałeś jest tylko 12 klatek invincibility, reszta jest już jasna ;)

Amon85

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Skąd: łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1429 dnia: Maj 20, 2012, 17:37:44 »
Już kumam. Zawodnik go trafiający uderza między 12 a 18/29 klatką.
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2012, 17:54:25 wysłana przez Amon85 »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1430 dnia: Maj 24, 2012, 21:17:24 »
Okazało się, że f4 Jaxa ma tylko 8f startupu.
 :kappa: :kappa: :kappa: :salt: :salt: :salt: :kappa: :kappa: :kappa:

Amon85

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Skąd: łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1431 dnia: Lipiec 04, 2012, 21:12:41 »
Niedługo EVO 2012. Standardowo turniej + USA vs. UK + GGA vs. UK.  Będzie hajp i ogień z du...y  :kapparyu: W związku z tym trzeba potrolować - jakie są wasze przewidywania ? Znowu CD Jr lub REO ? Czy A Foxy Grampa pokaże Amerykańcom gdzie raki zimują ?

sla

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 76
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: king-sla
  • Skąd: Kraków
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1432 dnia: Lipiec 05, 2012, 00:04:58 »
Po ostatnich turach ciekawy jestem jak sobie poradzi Pig of the Hut i Detroit Ballin. Cd i Reo pewnie zajdą daleko, ale ostatnio przypomniał o sobie Perfect Legend. Ciekawe jak sobie poradzą kolesie z UK - zarówno na EVO jak i na versusach. Osobiście czekam na występy Chrisa G, o ile będzie grał Jaszczurem no i Arturo (jw) :D

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1433 dnia: Sierpień 07, 2012, 13:02:26 »
http://www.destructoid.com/mlg-summer-fighting-arena-happens-friday-232664.phtml

10. sierpnia kolejne MLG. W końcu bez braci CD, za to m.in. PL, Tyrant i 16bit. Pewnie będzie opłacało się obejrzeć zapis stream'a dla Kenshiego Pig of the hut.
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1434 dnia: Wrzesień 13, 2012, 08:57:32 »

sla

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 76
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: king-sla
  • Skąd: Kraków
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1435 dnia: Wrzesień 13, 2012, 10:37:03 »
Szkoda tylko, że NRS i tak nic z tym nie zrobi. Co nie zmienia faktu, że dalej będę w to grał :)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1436 dnia: Wrzesień 13, 2012, 12:49:33 »
Kabal +10 do Top Tier  :dansgame:

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1437 dnia: Wrzesień 13, 2012, 12:55:07 »
Tajemnica sukcesów MoonSpella została wyjaśniona :kapparyu:.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1438 dnia: Wrzesień 13, 2012, 13:11:51 »
Cytat: Ed Boon
"This game needs no further patching"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1439 dnia: Wrzesień 13, 2012, 13:40:15 »
Skarlet, Raiden, Cyrax, Quan Chi też mogą tak sobie gliczować, niech to jeszcze wypłynie w mainstream i pewno będzie się teraz fajnie grało na online.