10f na input throw breaka (rzuty mają 10f startupu); ważne jest, że nie wyrwiesz się z rzutu trzymając jednocześnie blok.
Street jest zbanowane bo jeżdżą samochody na 1 planie i zasłaniają postaci.
ia - instant air, czyli cios z powietrza (zazwyczaj proectile) wykonywany możliwie najszybciej/najbliżej ziemi - dzięki temu ma zazwyczaj dużo lepsze recovery.
Flip stance w pojedynczych przypadkach zmienia hitbox niektórych ciosów (marginalne znaczenie) oraz w przypadku ciosów/specjali cancelowanych w dash pozwala na szybsze blokowanie; robiąc określonycios~dashcancel mamy ileśtam klatek, w których nie możemy blokować (do końca trwania dasha, którego w normalnym przypadku możemy cancelować w blok w dowolnym momencie), ale możemy użyć dowolnego ciosu/flip stance by to recovery przerwać. Dodatkowo robiąc flipstance~blok blokujemy trochę szybciej niż byśmy mogli bez niego. (w sumie też marginalne znaczenie).
Na turniejach nie gra się tag team, bo akcje w tym trybie są overbroken.