Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325222 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1275 dnia: Wrzesień 15, 2011, 15:50:11 »
Jestem praktycznie pewien, że nie ma przewagi po generic d3 (d1 tak samo).

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1276 dnia: Wrzesień 15, 2011, 15:52:33 »
Właśnie też mam takie wrażenie, w weekend troszkę ponerdzę nad frame datą...


MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1277 dnia: Październik 08, 2011, 16:36:42 »
Dzis zaczolem ogladac Devastation i musze przyznac, ze walka pomiedzy RIP i Joe Swift (czy jak mu tam) byla poprostu rewelacyjana. You gotta love that! poprostu zapiera dech w piersiach ROTL.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1278 dnia: Październik 08, 2011, 17:21:13 »
Brady wrocil do suba i jest juz w top4 :D

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1279 dnia: Październik 16, 2011, 19:14:56 »
Dla tych co jeszcze nie czytali;
There is an input window of almost exactly 40 milliseconds where the problem occurs. If you press "1" almost exactly 85 to 125 milliseconds after pressing "down" it seems to be completely random if you get a standing or crouching "1". If you hit "1" outside of this window and it doesn't matter if it is earlier or later then the "down 1" is guaranteed. (...)it doesn't seem to matter which poke is used.
- For a diagonal jump you need to keep "up" pressed for at least 35 ms for it to register
- For a neutral jump this window is doubled to about 75 ms or the command will be ignored
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2011, 19:20:39 wysłana przez Qjon »

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1280 dnia: Październik 17, 2011, 13:05:03 »
Dobrze ten problem jest nakrecany. Mysle, ze NRS zwroci na to uwage i pozbeda sie tego problemu.
Mi sie to bardzo czesto przytrafia NDC-ujac. Wchodzi o [3] zamiast f3 albo [3] zamiast d3 :(

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1281 dnia: Październik 17, 2011, 13:36:35 »
Dla tych co jeszcze nie czytali;
There is an input window of almost exactly 40 milliseconds where the problem occurs. If you press "1" almost exactly 85 to 125 milliseconds after pressing "down" it seems to be completely random if you get a standing or crouching "1". If you hit "1" outside of this window and it doesn't matter if it is earlier or later then the "down 1" is guaranteed. (...)it doesn't seem to matter which poke is used.
- For a diagonal jump you need to keep "up" pressed for at least 35 ms for it to register
- For a neutral jump this window is doubled to about 75 ms or the command will be ignored

Ah... to wiele tlumaczy

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1282 dnia: Październik 17, 2011, 14:13:55 »
Uwielbiam 4 zamiast d4

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1283 dnia: Październik 17, 2011, 14:14:38 »
Wchodzi o [3] zamiast f3
Problem dotyczy tylko downpoków, nie występuje przy innych kierunkach+ciosach, nie występuje także przy specjalach zaczynających input od "dołu", nie potwierdzono go też jeszcze przy inputach teleportów w stylu d,u.
Poza tym z ciekawostek: gra potrzebuje 30ms żeby zarejestrować wciśnięcie buttona - input lag wynosi więc koło 2 klatek, coś kojarzę że w Stricie na PS3 też jest jakiś input lag, którego nie ma na Xbocie, yo? Więc może to być przypadłość odgórna dla PS3.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1284 dnia: Październik 18, 2011, 07:15:51 »
Na ja slyszalem na streamie wyraznie nie raz jak REO i Bradek o tym mowili. A konkretnie na temat Kebaba rozmawial Reo z Warda nie tak dawno temu. So...mysle, ze problem jest znacznie wiekszy. Tak czy siak NRS bedzie robic late czy tego chca czy nie. Sajraksika pewnie tak nie zostawia. Pocisna IaFB Kebaba i oby w dziale nerff/buff na tym sie skonczylo lol.

EDIT:
Qjon, tutaj masz przyklad - na 0:54:15 (REO vs Cdjr)
http://pl.twitch.tv/teamsp00ky/b/297649631

Bradynski odrazu wychwycil.
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2011, 08:20:18 wysłana przez MoonSpell »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1285 dnia: Październik 18, 2011, 08:43:52 »
Poza tym z ciekawostek: gra potrzebuje 30ms żeby zarejestrować wciśnięcie buttona - input lag wynosi więc koło 2 klatek, coś kojarzę że w Stricie na PS3 też jest jakiś input lag, którego nie ma na Xbocie, yo? Więc może to być przypadłość odgórna dla PS3.
Może to nie chodzi o to że gra potrzebuje tyle czasu na rejestrację, ale że jedynie takie lub dłuższe inputy rejestruje, czyli jak zrobisz 1 klatkowe "f" i puścisz to nic nie zarejestruje (co byłoby na tyle kiepskie że raczej ludzie klepiący szybciej raczej by zauważyli).

No ale jeżeli chodzi jednak o input laga to to zawsze było zależne od samej gry. O ile nie wiadomo ile gra potrzebuje czasu na rejestrację kierunków bo nie ma jak tego zmierzyć, tak wiadomo że to co zrobimy pojawia się na ekranie zawsze z przynajmniej 4 klatkowym opóźnieniem, lub później w zależności od gry, to już można zmierzyć. Oczywiście chodzi o idealne warunki czyli przy wyświetlaniu na crt.
Tak więc input lag jest zawsze przynajmniej 4 klatki i ewentualnie do tego mogą dochodzić kolejne klatki od przejściówek, lcd, różnych wersji (sf4).
W ogóle te info o 30ms’ach to info od twórców czy ktoś sobie policzył?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1286 dnia: Październik 18, 2011, 10:49:06 »
Cytuj
Może to nie chodzi o to że gra potrzebuje tyle czasu na rejestrację, ale że jedynie takie lub dłuższe inputy rejestruje, czyli jak zrobisz 1 klatkowe "f" i puścisz to nic nie zarejestruje (co byłoby na tyle kiepskie że raczej ludzie klepiący szybciej raczej by zauważyli).
Zarejestruje 1klatkowe inputy, ale pokaże to właśnie po tych 30msach. Ziomek ze specjalnie do tego napisanym softem jakoś to sobie zmierzył.

Cytuj
Qjon, tutaj masz przyklad - na 0:54:15 (REO vs Cdjr)
http://pl.twitch.tv/teamsp00ky/b/297649631

Bradynski odrazu wychwycil.
Jeżeli ktoś z programowalnym "kontrolerem" wszysto sprawdził (i to nie raz, a kilkadziesiąt przynajmniej) i wyciągnął udokumentowane wnioski, że input bug dotyczy tylko kierunku dół, to nawet, ekhm, autorytet Brady'ego tego nie zmieni - Reo zepsuł input w tym momencie i tyle :) Poza tym Brady wylewał taką sól podczas komentowania streama, że dla niego każda pomyłka to był input bug wtedy... :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1287 dnia: Październik 18, 2011, 11:10:24 »
No to albo koleś źle liczy tym softem, albo mk9 reaguje na inputy 2x szybciej niż najszybsze bijatyki. W przypadku tego drugiego bynajmniej nie powinien nikt narzekać xD.

Czyli wychodzi też na to że mk9, tak jak tekkeny, nie ma żadnej tolerancji klatek co do kilkuprzyciskowych inputów czyli np przy flip stance trzeba co do klatki wcisnąć dwa przyciski jednocześnie.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1288 dnia: Październik 18, 2011, 13:00:05 »
No skoro sprawa tak sie ma to zmienia to postac rzeczy. Biedny Bradynski, jak wyszedl MK to szlo mu tak dobrze a teraz ledwo lapie sie w top 8.
Tak ogolnie to dzis dopiero widzalem SB i musze przyznac, ze Maxter ladnie zagralem Raidenem...
Za to szkoda mi bylo Chrisa G ktory zostal polkniety przez Maxtera  jego Sajraksika w sposob przerazajacy.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1289 dnia: Październik 18, 2011, 14:23:51 »
Qjon, wszystko by było świetnie i to co mówisz nawet miałby bo sens, gdyby nie fakt, że jest też filmik z kierunkiem "góra", więc szkoda twojego zachodu na tyle postów. ;)