Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 322441 razy)

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #975 dnia: Lipiec 02, 2011, 14:20:16 »
Throw tomato muszę koniecznie wypróbować :D
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #976 dnia: Lipiec 02, 2011, 15:33:17 »
skunks i pomidor rox

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #977 dnia: Lipiec 06, 2011, 01:20:21 »
Mortal Komedii ciąg dalszy...
Retro Smoke ma OTG bombę, a retro Noob beznadziejne recovery po  BlackHole'u.
Wygląda na to że retro kostiumy z jakiegoś powodu mają moveset postaci z przed patcha.

W
T
F
.
.
.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #978 dnia: Lipiec 06, 2011, 01:20:48 »
Smoke no meter 56% again? :D
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #979 dnia: Lipiec 06, 2011, 01:30:59 »
Ta gra mnie coraz bardziej zaskakuje :D

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #980 dnia: Lipiec 06, 2011, 02:56:31 »
Cytat: Ed Boon
Panowie, spokojnie, tak miało być!
:D
Czy oni w ogóle to wszystko testują?

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #981 dnia: Lipiec 06, 2011, 02:58:56 »
Yay, Smoke 48% po j.p znowu dziala :D Kenshim po j.p wyciagnelem max 39% bez paska i 47% z x'em. Zrobil ktos wiecej? Bez sciany oczywiscie ;)
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #982 dnia: Lipiec 06, 2011, 03:08:30 »
W końcu to stroje "retro" :D


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #983 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:08:16 »
Mortal Komedii ciąg dalszy...
Retro Smoke ma OTG bombę, a retro Noob beznadziejne recovery po  BlackHole'u.
Wygląda na to że retro kostiumy z jakiegoś powodu mają moveset postaci z przed patcha.

W
T
F
.
.
.
Kolejna parodia. Chyba czas sprzedać ten shit..

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #984 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:10:50 »
To w sumie nie jest nic takiego.

Ban na klassiki na turniejeach i nie ma problemu.




U Kenshiego na razie widzę max 39% meterless midscreeny.

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #985 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:21:38 »
Wiem Dae,że to nie problem ale robi się to męczące. Czy gamonie z NR wreszcie zrobią coś jak należy??

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #986 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:47:50 »
Fakt, zaliczają wpadkę za wpadką - ale to ich pierwsza gra, co minimalnie usprawiedliwia cały ten cyrk.

Swoja drogą, z tymi strojami sprawa jest interesująca - pokazuje że zastosowano w MK ciekawe rozwiązanie w kwestii slotów, movesetów/framedate i modeli postaci. Np. u Cyraxa mamy de facto 3 różne postaci pod jednym slotem.

Na razie mamy tu bugi i patologię, ale jak by dobrze to ogarnąć to istnieje sporo możliwości. Mamy przykład Klassik Reptile'a z linką Scorpa jako secret char. Podejrzewam że zrobienie np. Unmasked Sub Zero z ice showerem musi być banalnie proste...

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #987 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:49:48 »
no napwno przeliczyli $ ;d, za rok dojdziemy do 126 postaci.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #988 dnia: Lipiec 06, 2011, 12:24:25 »
no napwno przeliczyli $ ;d, za rok dojdziemy do 126 postaci.

Ja tam jestem za :) Jeśli będą zbalansowane to czemu nie? Gra z tymi samymi Kung Lao, Smokami, Liu Kangami, Ermacami, Raidenami się znudzi, a tak będzie można pouczyć się trochę nowego meczapu, czy ogarnąć se jakaś nową postać. Nikt mnie nie zmusza żeby to kupować i takiej Scarlet nie kupiłem, a fajnie było jak trafiłem na nią i przez chwile nie wiedziałem jak to bić :)

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #989 dnia: Lipiec 06, 2011, 13:00:05 »
Rozumiem że Kenshi jest już na polskim xbla ? Na europejskim pss nie ma jeszcze  : |