Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325586 razy)

EndarSeth

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: EndarSeth
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #885 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:29:51 »
Obejrzałem i straciłem trochę zaufania dla twórców tej gry....

Jak to mogło przejść przez testy??
[/img]http://www.dark-souls.pl/upload/Forum/3ca70318e5.jpg[/img]

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #886 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:49:23 »
Mnie ten hitbox nie dziwi, u paru postaci już coś takiego widziałem, zwłaszcza kiedy kończymy combo robiąc dash cancel, d+2
To chyba nie jest kwestia samego hitboxa tylko tego dasha przed nim, wizualnie robimy dasha po czym cancelujemy go d+2, ale cios wchodzi jak by ten dash tam był.

To tak jak z tym combo Ermaca zakończonym b+1,2,f+1 dash, Push
Push nie powinien za chiny tam siedzieć bo postać jest na drugim krańcu planszy.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #887 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:50:32 »
Ale poruszenie ;d Mi chodziło tylko o polish bastarda i jego wypowiedź o "zajebistej ekipie" zakończoną wielokropkiem (która jak się domyślam była sarkazmem), tylko z tego powodu że dali ciosowi właściwość taką jaką chcieli, o której w kontekście wszystkich innych przegiętości nawet by pewnie nie wspomniał, gdyby tylko wyglądała naturalnie ;] Gadacie jakbyście nie byli przyzwyczajeni do nienaturalnych hitboxów w bijatykach, lol. To o czym ty mówisz Qjon to już inna kwestia, ale przecież ten hitbox nie jest jakoś super przegięty. Youtube jest na tyle dupny że wycina klatki, więc ciężko jest zatrzymać w momencie uderzenia (albo nawet się nie da), ale jak zapauzujesz klatke wcześniej to nogi Jade są dosłownie kawałeczek od ręki Scarlet. Po uderzeniu wygląda to ridiculous, ale to nic nie zmienia ;p Są o wiele głupsze rzeczy w tej grze.

Zaraz, czemu ja właściwie bronię tej gry przed wami? :psyduck:

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #888 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:52:21 »
You got Caged

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #889 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:05:11 »
Ja tam się dziwie w ogóle że w tą grę można przyjemnie się poobijać ;) Nigdy nie spodziewałem się po tej serii i stajni którą ją tworzy żeby byli mistrzami od balansu postaci. Nawet Blizzardowi coś umsknie czasami. A ich uważam za mistrzów w dopieszczaniu swoich gier ;)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #890 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:18:35 »
Wyjdaje mi sie ze na tym patchu łatwiej siada spin moze faktycznie negative edge jest mniejsze, command throw tez poki co w praktisie ani razu mi sie nie wpisał zamiast spina w stringu

łatwiej tez sie robi IAGB na prawiodłowym zapisie ub,b wczeniej musiałem ub,ub klepac

ale jak patrzyłem spin po kolanku fBK(hold)b,fBK(relase) to mi sie robi z identycznym timingiem jakby NE było takie samo
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2011, 22:20:42 wysłana przez kowal »

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #891 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:22:39 »
Ja miałem dziś znikający dźwięk, komentator nie mówił "round one" i "fight" no i ogólne małe desynchro grając z Dae. Po restarcie gry wszystko ok na razie.
Dodaj do tego jednak mocno subiektywne "7. Reptile dash has more recovery on block." na razie in minus ;)
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #892 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:45:55 »
Hmm... po za pewnymi momentami netcode jednak nieco lepszy jest.

Znacznie częściej trafiam na mało lagujace gry z reszta Europy.

BTW Musze pograć z Toba więcej Manior, może to mnie oduczy pałowania wakeup Charge na trade z Forceballem Reptile'a :P :P

nadrill

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: nadrill
  • Skąd: ZG
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #893 dnia: Czerwiec 21, 2011, 23:31:11 »
online został mocno poprawiony, ludzie z 1 kropą są zdatni do gry, 2 to blisko do offline'a, 3 kropki to offline.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #894 dnia: Czerwiec 22, 2011, 00:08:17 »
Mi ZAWSZE u każdego wyświetla 4 kropki w chat roomie :-X To inni tak nie mają? xD

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #895 dnia: Czerwiec 22, 2011, 00:15:40 »
W KotH masz pokazana prawdziwa jakosc polaczenia

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #896 dnia: Czerwiec 22, 2011, 01:50:47 »
Grajac z Furbem mielismy camera glitcha przy XRayu Kung Lao.
Wygladal jak ten u Baraki i powstal kiedy Furb odpalil Xa pod sciana stojac na moim leżącym Noobie (wstalem akurat na koniec aktywnych klatek)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #897 dnia: Czerwiec 22, 2011, 07:36:53 »
na deathpool jesli wpiszemy pita z maxa odległosi tak ze hak wyglada jak z poza zasiegu to czesto kamerka tez ucieka łancuch zasłania albo zblizenie jest na tego trupa na łancuchu

Cytuj
W KotH masz pokazana prawdziwa jakosc polaczenia
no i czasem jak ktos chce ciebie wybrac
mnie starsznie draznia te kropki w roomie 


MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #898 dnia: Czerwiec 22, 2011, 07:53:26 »
Ale poruszenie ;d Mi chodziło tylko o polish bastarda i jego wypowiedź o "zajebistej ekipie" zakończoną wielokropkiem (która jak się domyślam była sarkazmem), tylko z tego powodu że dali ciosowi właściwość taką jaką chcieli, o której w kontekście wszystkich innych przegiętości nawet by pewnie nie wspomniał, gdyby tylko wyglądała naturalnie ;]

Stary, tu jest troche inaczej...
Po pierwsze jest ledwo co wypuszczona postacia majaca taki blad a jezeli zrobili tak bo chcieli no to naprawde sa awesome!.
Po drugie jest to normalny cios a nie jakis Special - przykladowo Ermac i jego T-push.
Jak by nie patrzec hak a bardziej jego hitbox z zapodanego filmiku nie jest "naturalny" w normach Mortala (zakladajac, ze tworzyli gre wracajac do korzeni) Comprende amigo :)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #899 dnia: Czerwiec 22, 2011, 12:05:32 »
Wiecie coś o najnowszym hot fixie? Na TYM pojawiło się info, ale nie ogarniam czy już wyszedł czy nie...