Swoją drogą ciekawi mnie jak przebiegała narada przed wprowadzeniem tego hotfixa. Stawiam na coś takiego:
Ed Boon: Podobno Smoke nic nie osiągnął w żadnym turnieju, mówiłeś że OTG jest imba, wtf?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: No ale o co ci chodzi? Miał ponad 50% z juggla i już nie ma, powinno być ok, nie?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Ale przecież to OTG nawet nie ściąga z normalnego AA, to tylko tak do przedłużania juggli. Dużo postaci tak ma.
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Zaczynam rozumieć o co ci chodzi, ale czy nie obawiasz się że juggle tej postaci przestaną wyglądać fajnie i zaczną składać się z 2 stringów i airthrowa?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Eh, ok. *do reszty devteamu* Usuńcie to cholerne OTG. Jest imba.
QFT.
j.P, 3,d+1,2, ff 3,2 ff 3,2, j.K~TP
37%, feelsbadman.gif
Poza tym, jeśli zabrali mu Bombe OTG to b+2,3~Smokbomba nie będzie działać, tak? Naaaajssss...
Pamiętam, że kiedyś po dostaniu na blok b+3,1,2 Raidena robiłem d+2 Sonią (i7) i c***oza wyprzedził mnie swoim d+2 (podajże i12), więc według mnie przewaga tam była.
Robiłem kiedyś research z drugim graczem pod ścianą, żeby sprawdzić, czy skoro mam przewagę po 334 to mogę pressować to w kółko, a przeciwnik nic nie będzie mógł zrobić. 334 ma 12 klatek, robiłem je Raidenem w kółko po sobie, przeciwnik blokował i po zablokowanym ostatnim hicie miał wciskać się ze swoim ciosem. I co się okazało? Wystarczyło tylko puścić blok natychmiast po zablokowaniu ostatniego hita z 334 i wyprowadzić atak, by przerwać Raidenową próbę loopa. Udawało mi się wciskać chyba nawet 15klatkowe ciosy, a na pewno wchodziły 12stki (Raiden vs Raiden, przeciwnik pod ścianą po zablokowaniu 4 wyprowadzał własne 334 i zawsze zdążył przede mną). Przewagi tam więc na pewno nie było, po prostu broniący się za wolno puszcza blok po przyjęciu ciosu na gardę.
//EDIT2: a sorry, ty piszesz o b312, a ja o 334 xD
Tam przewaga jest, ale nie więcej niż 2, może 3 klatki.