Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325479 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #705 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:26:46 »
Cytuj
aiden no longer has adv after b312 and 334 are blocked. he is now at -1
WTF? Liczyłem klatki po 3,3,4 i nie było tam nigdy przewagi na bloku :-X

Fajnie, że znerfili Kunga póki nie zacząłem nim grać na dobre, będzie zamykał mid tier.

Pamiętam, że kiedyś po dostaniu na blok b+3,1,2 Raidena robiłem d+2 Sonią (i7) i c***oza wyprzedził mnie swoim d+2 (podajże i12), więc według mnie przewaga tam była.

Pamiętam jak Dae wam mówił żebyście nie grali KL, bo po patchu będzie jeszcze gorszy no i jak widać miał rację... 8)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #706 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:30:28 »
Swoją drogą ciekawi mnie jak przebiegała narada przed wprowadzeniem tego hotfixa. Stawiam na coś takiego:
Cytuj
Ed Boon: Podobno Smoke nic nie osiągnął w żadnym turnieju, mówiłeś że OTG jest imba, wtf?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: No ale o co ci chodzi? Miał ponad 50% z juggla i już nie ma, powinno być ok, nie?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Ale przecież to OTG nawet nie ściąga z normalnego AA, to tylko tak do przedłużania juggli. Dużo postaci tak ma.
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Zaczynam rozumieć o co ci chodzi, ale czy nie obawiasz się że juggle tej postaci przestaną wyglądać fajnie i zaczną składać się z 2 stringów i airthrowa?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Eh, ok. *do reszty devteamu* Usuńcie to cholerne OTG. Jest imba.

QFT.

j.P, 3,d+1,2, ff 3,2 ff 3,2, j.K~TP
37%, feelsbadman.gif :-[

Poza tym, jeśli zabrali mu Bombe OTG to b+2,3~Smokbomba nie będzie działać, tak? Naaaajssss...

Pamiętam, że kiedyś po dostaniu na blok b+3,1,2 Raidena robiłem d+2 Sonią (i7) i c***oza wyprzedził mnie swoim d+2 (podajże i12), więc według mnie przewaga tam była.
Robiłem kiedyś research z drugim graczem pod ścianą, żeby sprawdzić, czy skoro mam przewagę po 334 to mogę pressować to w kółko, a przeciwnik nic nie będzie mógł zrobić. 334 ma 12 klatek, robiłem je Raidenem w kółko po sobie, przeciwnik blokował i po zablokowanym ostatnim hicie miał wciskać się ze swoim ciosem. I co się okazało? Wystarczyło tylko puścić blok natychmiast po zablokowaniu ostatniego hita z 334 i wyprowadzić atak, by przerwać Raidenową próbę loopa. Udawało mi się wciskać chyba nawet 15klatkowe ciosy, a na pewno wchodziły 12stki (Raiden vs Raiden, przeciwnik pod ścianą po zablokowaniu 4 wyprowadzał własne 334 i zawsze zdążył przede mną). Przewagi tam więc na pewno nie było, po prostu broniący się za wolno puszcza blok po przyjęciu ciosu na gardę.

//EDIT2: a sorry, ty piszesz o b312, a ja o 334 xD
Tam przewaga jest, ale nie więcej niż 2, może 3 klatki.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 13:40:33 wysłana przez Qjon »

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #707 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:34:23 »
Pamiętam jak Dae wam mówił żebyście nie grali KL, bo po patchu będzie jeszcze gorszy no i jak widać miał rację... 8)

Przecież ten nerf KL to nie nerf, loop był zbugowany więc wiadomo było że usuną, a spin i tak był w niektórych MU unsafe nawet przed fixem i poprawne użycie = przy hitconfirmie w combosach i jako AA/punisher. Ja się nawet z tego cieszę, bo będzie mniej nudnych spin-spammerów którzy myślą że są fajni bo nie grali nigdy z kimś kto wie jak sobie z tym radzić. To co KL spotkało to bardziej usunięcie bugów niż nerf, nerfa to łyknął Smoke, Sonya i Quan Chi - pytanie tylko po co skoro nie były to mocne postacie.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #708 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:44:11 »
Tzn z ludzi z forum to chyba nikt np. takim Quanem nie próbował grać za bardzo :p Jego dział nie jest zbytnio rozbudowany :p

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #709 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:45:20 »
Czy Soni zabrali dive kicka?  :o

Dobrze że przerzuciłem się na Ermaca bo jego nie tykają ;D

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #710 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:45:20 »
Smoke wcale nie byl mocny. Wcale. Raiden tez wcale nie jest mocny ;D.


Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #711 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:59:30 »
Czy Soni zabrali dive kicka?  :o
Nie, jakiegoś tam infinita z nim.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #712 dnia: Czerwiec 06, 2011, 14:05:14 »
Cytuj
Also, Improved netplay*

Ciekawe na ile...

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #713 dnia: Czerwiec 06, 2011, 14:15:46 »
Czy Soni zabrali dive kicka?  :o
Nie, jakiegoś tam infinita z nim.
k**wa to ja coś chyba przegapiłem :)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #714 dnia: Czerwiec 06, 2011, 14:21:12 »
Uwielbiam ten nerdżi-rejdżi przy każdym fixie.

Na TYM biadolą o nerfie QuanChi, ale co on tak na prawdę traci?

Cytuj
16. quan chi sky drop adv lessoned
17. quan chi reset after trance removed
18. quan chi skeletal boost after trance trade removed
19. quan chi can now move after trance

Widzę usunięcie dwóch rzeczy których nie powinno być in the first place, czyli setup na darmowego dmg boosta i reset dmg po trance.
Mniejsza przewaga po tele? Ludzie piszczą jak by teraz miał tam w chu straty i był karalny nawet trafieniu a tu jest zero informacji o ile ta przewaga będzie mniejsza...

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #715 dnia: Czerwiec 06, 2011, 15:55:02 »
Cytuj
Also, Improved netplay*

Ciekawe na ile...

O tyle o ile ;D

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #716 dnia: Czerwiec 06, 2011, 16:45:50 »
Smokebomba juz nie zbiera z ziemi, czy zle zrozumialem? Jezeli tak jest, to juz nawet dla zabawy w ta gre nie bede grac.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #717 dnia: Czerwiec 06, 2011, 17:43:40 »
Smokebomba juz nie zbiera z ziemi, czy zle zrozumialem?
Jeszcze zbiera, jutro już nie będzie :psyduck:

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #718 dnia: Czerwiec 06, 2011, 18:00:50 »
Uśmiałbym się do rozpuku gdyby się okazało że to jednak tylko majaki Brady'ego co do bomby. W końcu przy poprzednim hotfixie też to "mieli" usunąć.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #719 dnia: Czerwiec 06, 2011, 18:09:36 »
Mam pytanie... co to jest OTG. I co to jest imba.

Dziękuję.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.