Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 322430 razy)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #450 dnia: Kwiecień 24, 2011, 01:07:06 »
To nie jest gwarantowane.

Możesz rozwinąć? Z tego co się orientuję system combosów w MK działa tak że dopóki chodzi "licznik" (na ekran nie wjechało podsumowanie combosa), jedyne co przeciwnik może zrobić to breaker - a tutaj wyraźnie widać że dalej nabija i skaluje dmg. Strasznie mindfuckujące te juggle Smoke'a... no bo czym to się w zasadzie różni od smokebomba jak typ spada na glebę i dostaje tuż zanim jej dotknie? Inna prosta akcja to jumpkick~airthrow~smokebomb - tutaj też nie siądzie, nawet mimo tego że Smoke jest w zasadzie szybciej/równo na ziemi jak przeciwnik? Wychodzi na to że to cholernie nietypowy atak.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2011, 01:09:05 wysłana przez Wombat »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #451 dnia: Kwiecień 24, 2011, 01:13:13 »
To jest chyba jakis bug na practice. W sensie ze w walce Ci project po rzucie nie wejdzie. Jesli sie nie myle.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #452 dnia: Kwiecień 24, 2011, 01:22:10 »
To jest chyba jakis bug na practice. W sensie ze w walce Ci project po rzucie nie wejdzie. Jesli sie nie myle.

No ja to rozumiem (chociaż czemu akurat po rzucie?), tylko że chcę wiedzieć czemu tak się dzieje bo w jugglach Smoke'a jest masa sytuacji w których projectile rzucony z dobrym timingiem na prawie przyglebiającego przeciwnika to jakieś +10% dmg... no i tu powstaje kolejne pytanie - jak jest z EX smokebombem, skoro ma większego hitboxa?

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #453 dnia: Kwiecień 24, 2011, 11:38:43 »
Kitana przez swoje ciekawe zastosowanie ciosów najbardziej mi sie podoba ze wszystkich kobit w nowym MK.
Sprawdzałeś Sonię? Jej arc kick jest bardzo pożyteczny, zarówno do karania projectili, zgarniania typów w powietrzu i ucieczek przed zamknięciem w rogu.  Do tego ma air drop, i nie wiem czy przypadkiem kartwheel nie przebija się przez dolny blok. Leg graba ładnie można w kombosiki wpasować też. Air Throwy są przydatne w każdej bijatyce chyba, a i to Sonia potrafi. Imho najlepsza żeńska postać po wstępnych oględzinach. Chociaż Kitaną gra mi się dużo przyjemniej, to jednak efekty pracy z Sonią wydają mi się znacznie skuteczniejsze. 

Jeszcze jedno. Z męskich postaci solidny jest Reptile. Ma tak wiele możliwości, że nie sądzę aby znalazła się jakaś postać, która będzie go mogła lać bez problemów. Oczywiście czas wszystko zweryfikuje. Na początku niezbyt wierzyłem w skuteczność niewidzialności, ale po kilku grach ze znajomym doszliśmy do wniosku, że jest przydatna. Ciężko było wyczuć, czy robi wślig, podcinkę, uppercuta czy pluje śliną w danym momencie. Jedyny mankament to to, że traci ją nawet jak zblokuje cios. Kuleczki są bardzo fajne i niezły X-Ray. Podoba mi się. 
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2011, 11:44:05 wysłana przez Punkstyler »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #454 dnia: Kwiecień 24, 2011, 11:53:25 »
Co do Reptile'a to się zgodzę, jego juggle na Force Ballach są bardzo miodne, a niewidzialność daje mu chyba nawet damage boost z tego co widziałem (chyba że coś pomieszałem). Jaszczur daje radę.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #455 dnia: Kwiecień 26, 2011, 10:18:06 »
Ex'owa niewidzialność daje damage boosta (+ jest całkowicie niewidzialny)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #456 dnia: Kwiecień 26, 2011, 10:42:14 »
Uppercut Speed

Fastest: Sonya, Noob, Kratos
Fast: Sektor, Jax, Cage, Liu Kang, Nightwolf, Kung
Lao, Stryker, Quan-Chi
Average: Scorpion, Sub-Zero, Shang Tsung, Kano,
Reptile, Ermac, Kabal, Cyrax, Sheeva, Kitana, Cyber
Sub-Zero
Slow: Sindel, Baraka
Slowest : Mileena, Raiden, Jade, Smoke


Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #457 dnia: Kwiecień 26, 2011, 18:54:24 »
Tylko ja mam wrażenie, że damage scaling jest jakiś zryty? Dziś posiedziałem nad Kabalem, i w jego przypadku bardziej skomplikowane akcje zabierają mniej niż podstawowe combosy :/ Najlepsze jest to:

<-X,Y,X air punch ~ air gas blast spin, ->A,Y Tornado Slam zabiera bodajże 28%
Tym czasem to samo bez air punch ~ air gas blast spin czyli:
<-X,Y,X spin ->A,Y Tornado Slam zabiera o 1 albo 2 % więcej a robi się 100 razy łatwiej...


Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #458 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:03:57 »
słuchajcie panowie i panie, jak wygląda online w tym tytule?
czy jest na poziomie capcomu czy gorzej, wrażenia?
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #459 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:08:49 »
słuchajcie panowie i panie, jak wygląda online w tym tytule?
czy jest na poziomie capcomu czy gorzej, wrażenia?

Niektórzy mają lagi , niektórzy nie. Grałem dziś z Ornitem na xlive i narzekał że u niego strasznie cieło i były duże lagi a u mnie natomiast chodziło bardzo dobrze coś na styl online SSF4.

gamer

  • TLT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 227
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: xTLTx gamerPL
  • PSN ID: Big_Boy1986_PL
  • Skąd: ŁDZ PL/Tilburg NL
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #460 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:49:46 »
przed awarią PSN pograłem na online jakieś 5x ale łączyłem przez router przewodo. Było trochę gorzej ale mój dostawca netu taki jest by uzyskać najwyższą jakość połączenia muszę podłączyć konsolę do modemu. W SSF4 przez router też mi się za dobrze nie grało ;/

A tak poza tym to ten flip stance został zrobiony tak dla picu czy ma jakiś cel :| ?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #461 dnia: Kwiecień 26, 2011, 23:05:16 »
@Dae: skąd Ty bierzesz takie info? :) Masz porównanie szybkości sweepów?

@Dadrot: nawet na przyzwoitym łączu czuję jakbym grał w kisielu (PS3), juggle trzeba klepać z pamięci, bo na reakcję nic nie wejdzie :-X

@Punkstyler: <-FP BP FP, dash ->FK BP~spin, ->FK BP~Tornado slam ;)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #462 dnia: Kwiecień 26, 2011, 23:58:40 »
jakby kogoś interesował zakup "gajda"
http://www.youtube.com/watch?v=TQ40YT4c5Ik&feature=channel_video_title
Ewentualnie może ktoś sobie tym poprawi humor ;]

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #463 dnia: Kwiecień 27, 2011, 00:06:53 »
Ładna i nieprzydatna książeczka. Dla kolekcjonerów.

"Fucking pictuers of every atack" :D


Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #464 dnia: Kwiecień 27, 2011, 01:47:41 »
Primę mam w pdfie, dużo ładnych obrazków, pokazują screenshoty każdego jednego ciosu w przykładowym jugglu :D Ale ogólnie weak.