Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325118 razy)

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #480 dnia: Kwiecień 28, 2011, 00:19:23 »
Stryker może pistole zarówno holdować jak i cancelować.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #481 dnia: Kwiecień 28, 2011, 11:43:20 »
I piękne to jest, tylko uważać trzeba na teleporty wszelakie. Ale miło się tym miesza.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #483 dnia: Kwiecień 28, 2011, 14:43:58 »
Całe szczęście że docelowym odbiorcom tej gry raczej zbytnio to nie przeszkadza.

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #484 dnia: Kwiecień 28, 2011, 15:25:08 »
No nie wiem. Ja jak siedzę w practice to siedzę też przed kompem z netem (nie mam routera) i sprawdzam różne rzeczy, albo szukam czegoś fajnego... I teraz co, nauczę się fajnego combosa i potem muszę podłączyć znów konsolę i sprawdzić czy działa? :/

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #485 dnia: Kwiecień 28, 2011, 15:36:07 »
Można gdzieś w ogóle znaleźć informacje co konkretnie już zostało spatchowane i zmienione?


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #486 dnia: Kwiecień 28, 2011, 15:54:46 »
Tia, na forach, bo Netherrealm chyba nigdzie tego nie podaje :-X
Zredukowali damage Smoka w kombosach, także nie gram już na konsoli Frizena! :[

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #487 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:10:59 »
Ta gra wcześniej czy później skończy jako materiał do robienia ładnych combo filmików, bo grać nikt poważnie w to nie będzie:P

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #488 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:11:20 »
Ciekawa sytuacja z tymi updatami na serwerach. Przeciez na turniejach nie ma konsol podlaczonych do neta.
Czyli Smoke po dymku wyciaga mniej niz 30%? Spory LOL.
I tez ciekawie, ze nerfia Smokowi dmg a nie np ermacowi :D
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2011, 16:13:02 wysłana przez Frizen »
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #489 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:11:38 »
Tia, na forach, bo Netherrealm chyba nigdzie tego nie podaje :-X
Zredukowali damage Smoka w kombosach, także nie gram już na konsoli Frizena! :[

Hurra! A Baraka nie dostał buffa? Powinien dostać, bo jego damage to śmiech na sali.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #490 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:24:56 »
Cytuj
Czyli Smoke po dymku wyciaga mniej niz 30%? Spory LOL.
Na TYM pisali, że jakiegoś kombosa znerfili z 48% do 44%

Cytuj
Ciekawa sytuacja z tymi updatami na serwerach. Przeciez na turniejach nie ma konsol podlaczonych do neta.
Na ps3 update zapisuje się na konsoli ;) Tylko Xbot ma problem.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #491 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:28:23 »
Czyli nic sie nie zmienilo w tych co robie. U mnie nie ma zadnego airthrowa.
No ale problem bedzie jak turniej bedzie na xboxach :D
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #492 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:29:58 »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #493 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:33:44 »
....Czyli że Switch Stance jednak COŚ robi! Myślałem że jest tylko do trollowania.
"Do the Hwoarang dance!" :D
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #494 dnia: Kwiecień 29, 2011, 19:42:00 »
Z cyklu "Na c**j to komu?":

Bardzo mi się nudziło, więc postanowiłem przeprowadzić mały eksperyment aby sprawdzić, która z postaci ma najszybszy dash (backdash nie był badany). Test polegał na "przepchnięciu" przeciwnika na drugą stronę areny w trybie practice. Z dwóch prób (w lewo i w prawo) wyciągnąłem średnią i sporządziłem tabelę. O czym warto wspomnieć wcześniej... Wyniki te w wielu przypadkach są bardzo podobne do siebie (były 3 przypadki eq aequo), a przy powtórce eksperymentu układ tabeli mógłby być zupełnie inny. Trzeba by przeprowadzić więcej prób aby mieć bardziej wiarygodne wyniki, ale to co zrobiłem wystarczy do wyciągnięcia najważniejszych wniosków. Ponadto wyniki nie są idealne, gdyż nie jestem maszyną i ciężko samemu zmierzyć to co do milisekundy.

Oto wyniki:

1. Sektor (10,86 sec)
2. Cyber Sub-Zero (11,09 sec)
3. Jax (11,17 sec)

4. Johhny Cage (11,44 sec)
5. Jade (11,46 sec)
6. Sonya (11,57 sec)
7. Mileena (11,80 sec)
- Kitana (11,80 sec)
8. Shang Tsung (11,92 sec)
9. Raiden (12,24 sec)
10. Sheeva (12.37 sec)
11. Kano (12, 51 sec)
12. Cyrax (12, 54 sec)
13. Nightwolf (12,55 sec)
- Stryker (12,55 sec)
14. Kabal (12,59 sec)
15. Scorpion (12,62 sec)
16.Ermac (12,63 sec)
17. Sindel (12,64 sec)
18. Kratos (12,65 sec)
19. Liu Kang (12,70 sec)
20. Sub-Zero (12,71 sec)
21. Quan-Chi (12,74 sec)
22. Smoke (12,84 sec)
23. Kung Lao (12,88 sec)
- Noob Saibot (12,88 sec)
24. Baraka (12,93 sec)
25. Reptile (14,93 sec!!!!!!!!!!!!!)

Oczywiście ile eksperymentów tyle wyników, ale można z całą pewnością stwierdzić, że pierwsza trójka w większości przypadków będzie podobna, tak i ostatni zawodnik raczej już nikogo nie dogoni w innych badaniach. Cóż, mam nadzieję, że komuś się to przyda ;P.