Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325122 razy)

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #525 dnia: Maj 10, 2011, 06:04:29 »
6? Obstawialem insta 2-3, ale nie sprawdzalem jeszcze. Zreszta 6 i tak jest mega.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #526 dnia: Maj 10, 2011, 08:20:45 »
Jak się robi Fuzzy Guard w tej grze?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #527 dnia: Maj 10, 2011, 13:08:40 »
6? Obstawialem insta 2-3, ale nie sprawdzalem jeszcze. Zreszta 6 i tak jest mega.
Tak piszą nerdy, które zliczyły te klatki :) No i są to wartości z inputem, sama animacja spina faktycznie ma chyba te góra 3 klatki.

Cytuj
Jak się robi Fuzzy Guard w tej grze?
Trzymając blok tapiemy dół? Albo trzymając dółblok instapuszczamy kierunek.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2011, 13:11:14 wysłana przez Qjon »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #528 dnia: Maj 10, 2011, 13:22:16 »
W takim razie ile czasu trwa okno blokowania ciosów na low oraz overheadów i czy można się nauczyć używania tej techniki?

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #529 dnia: Maj 10, 2011, 13:23:28 »
Przeszedłem właśnie Challenge Tower. Goro i Kintaro są banalni do rozpracowania, gorzej z Mileeną która jest 2x szybsza niż normalnie (po każdym trafionym dowolnym ciosie ma przewagę pozwalającą np. zrobić kulkę i combo albo potrafi skoczyć 2x w powietrze z sai i oba złapią...) Shao jest przegięty ale w końcu mam to za sobą.

Zrobiłem to tylko żeby zobaczyć jak wyglądają uszkodzenia w 3 stroju Mileeny i teraz już wiem. W stroju z bandażami jest po prostu niezniszczalna. Czuję się oszukany.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #530 dnia: Maj 10, 2011, 13:42:10 »
W takim razie ile czasu trwa okno blokowania ciosów na low oraz overheadów i czy można się nauczyć używania tej techniki?
W sensie ile czasu zajmuje przejście między lowblokiem na standblokiem? W tej grze jest to tak śmiesznie zrobione, że można tak naprawdę timingowo blokować każdy cios na blockstunie bez względu na jego wysokość i nasz typ bloku (standing czy crouching), przez co czasem wychodzą takie kwiatki jak blokowanie lowów stojąc lub overhedów kucając, a to po prostu gra rejestruje to, że w momencie otrzymania danego ciosu nacisnęliśmy właściwy blok, tylko nasza postać nie zdążyła się już właściwie wyanimować, bo np. padające kolejne ciosy szły już na inną (mam nadzieję że wiadomo o co mi chodzi). Tak mi się przynajmniej wydaje z obserwacji różnych "dziwnych" sytuacji, choć może tylko wypisuję stek bzdur. :)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #531 dnia: Maj 10, 2011, 13:48:05 »
Ale tak faktycznie jest. Np 2,1 Sindel idzie na h,h,l a wizualnie wygląda to jakby przeciwnik blokował cały czas stojąc, chociaż musi po drugim hicie zrobić dolny blok. Po prostu string jest tak szybki że gra jakby nie wyrabia z animacją przejścia do croucha.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #532 dnia: Maj 10, 2011, 14:24:15 »
To nie tyle gra nie wyrabia, ile jest to po prostu element mechaniki. Z niskiego bloku jest dłuższe recovery więc idealnie jak już trzeba blokować to lepiej nie schodzić z tej animacji. Tak swoją drogą - żeby wyblokować overheada z animacji niskiego bloku trzeba po prostu puścić dół, czy wcisnąć w odpowiednim momencie górę?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #533 dnia: Maj 10, 2011, 14:29:51 »
Cytuj
Ale tak faktycznie jest. Np 2,1 Sindel idzie na h,h,l a wizualnie wygląda to jakby przeciwnik blokował cały czas stojąc, chociaż musi po drugim hicie zrobić dolny blok. Po prostu string jest tak szybki że gra jakby nie wyrabia z animacją przejścia do croucha.
Ototo, to samo jest np. przy 2,2b+4 Raidena - blokując wystarczy że przed ostatnim hitem pacniemy dół, postać zblokuje całego stringa, ale do croucha nie zejdzie.

Cytuj
Tak swoją drogą - żeby wyblokować overheada z animacji niskiego bloku trzeba po prostu puścić dół, czy wcisnąć w odpowiednim momencie górę?
Wystarczy puścić dół :)

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #534 dnia: Maj 10, 2011, 15:34:29 »
To prawda, że jak nie udaje nam się przejście czegoś w towerze to gra obniża poziom trudności?

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #535 dnia: Maj 10, 2011, 16:32:03 »
Prawda.
aka Di

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #536 dnia: Maj 10, 2011, 16:41:15 »
Nieprawda. Robiłem ostatnią misję ok 8 godzin i za każdym razem robiło się coraz ciężej.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #537 dnia: Maj 10, 2011, 16:42:41 »
To prawda, że jak nie udaje nam się przejście czegoś w towerze to gra obniża poziom trudności?
Baśń ludowa mówi, że po 10 Failedach (musi wyświetlić się ten ekran) i wybraniu Retry konsola ułatwia nam sprawę.
Nie można nacisnąć Start i dać Retry, wtedy łatwiej nie będzie.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #538 dnia: Maj 10, 2011, 16:44:34 »
Zeby dostac ten stroj mileeny mozna zebrac 50k punktow (bez wiekszego problemu samo sie zbiera) i "skipnac" ostatni challenge. Wtedy nie dostajemy osiagniecia, za wieze, ale jest stroj ;D.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #539 dnia: Maj 10, 2011, 16:46:22 »
To prawda, że jak nie udaje nam się przejście czegoś w towerze to gra obniża poziom trudności?
Baśń ludowa mówi, że po 10 Failedach (musi wyświetlić się ten ekran) i wybraniu Retry konsola ułatwia nam sprawę.
Nie można nacisnąć Start i dać Retry, wtedy łatwiej nie będzie.

Zaprawdę brzmi to jak baśń. Ostatnio byłem świadkiem jak Hato się okrutnie męczył z dwieście-którąśtam misją (Shang Tsung vs Baraka, Sindel, Shao Kahn) i brał Retry przynajmniej 30 razy. Wcale się ten Kahn łatwiejszy nie robił.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))