Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325119 razy)

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #540 dnia: Maj 10, 2011, 19:43:08 »
Ok ostatnia misja jest prosta jak budowa cepa zwlaszcza na ps3
Wybieramy Kratosa
Goro - Crossujemy z j1,1,1,2 przeskok Goro robi Stompa a my mu b,f+4 w plecy znowu Crossujemy z j1,1,1,2 i tak w kolko
Kintaro - Crossujemy tylko z j1,1,1,2 az padnie
Milena - Tutaj trzeba pograc w miare normalnie ale mamy najadowanego x-raya i czekamy na zablokowanie Kulki albo Dive Kicka ktore kontrujemy najmocniej jak mozemy
Shao Kahn - Zmywamy sie na koniec ekranu strzelamy z Luku i przeskakujemy mlotki az padnie

Jak dalej nie jestescie w stanie ukonczyc tego Challange to ... nic wam juz nie pomoze :D

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #541 dnia: Maj 10, 2011, 19:56:06 »
W tej grze jest to tak śmiesznie zrobione, że można tak naprawdę timingowo blokować każdy cios na blockstunie bez względu na jego wysokość i nasz typ bloku (standing czy crouching), przez co czasem wychodzą takie kwiatki jak blokowanie lowów stojąc lub overhedów kucając
Lulz. To nie są kwiatki, tak po prostu działa fuzzy guard ;p Przyjmujemy jakiś cios z dużym blockstunem na wysoki blok, poczym niezależnie od tego czy blokujemy dołem czy górą, hitbox naszej postaci pozostaje "stojący" (tak, wiem że chodzi tutaj o tekkenowy fuzzy guard, czyli option select na blokowanie stringów - niestety ten termin ma dwa różne znaczenia, w sumie nie wiem jak do tego doszło, ale raczej zostanie już tak na zawsze ;p). Przez to stają się możliwe takie rzeczy jak instant overheady z ciosami, które normalnie whiffnęłyby postać blokującą na low (albo nawet unblocki w niektórych starych grach, które nie pozwalały na zmianę bloku podczas blockstuna, np. vampire savior).

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #542 dnia: Maj 10, 2011, 20:42:48 »
Zeby dostac ten stroj mileeny mozna zebrac 50k punktow (bez wiekszego problemu samo sie zbiera) i "skipnac" ostatni challenge. Wtedy nie dostajemy osiagniecia, za wieze, ale jest stroj ;D.

Szczerze... to c**j po nim. To najmarniejsza nagroda jaką zdobyłem grając w jakąkolwiek grę. Jak na tyle męczarni jest to kompletnie nieopłacalne, szczególnie patrząc z punktu widzenia ludzi którzy Mileeną nie grają. Skoro w ostatnim challengu można wybrać swoją postać to powinna być jakaś specjalna nagroda własnie dla niej a nie manekin w bandażach.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #543 dnia: Maj 10, 2011, 21:20:37 »
Zeby dostac ten stroj mileeny mozna zebrac 50k punktow (bez wiekszego problemu samo sie zbiera) i "skipnac" ostatni challenge. Wtedy nie dostajemy osiagniecia, za wieze, ale jest stroj ;D.

Szczerze... to c*** po nim. To najmarniejsza nagroda jaką zdobyłem grając w jakąkolwiek grę. Jak na tyle męczarni jest to kompletnie nieopłacalne, szczególnie patrząc z punktu widzenia ludzi którzy Mileeną nie grają. Skoro w ostatnim challengu można wybrać swoją postać to powinna być jakaś specjalna nagroda własnie dla niej a nie manekin w bandażach.

... a może klasyczne stroje dla wszystkich postaci które takowe mają? Ale nieee, bo wtedy przecież nie zarobi się na DLC.
Swoją drogą: http://allegro.pl/mortal-kombat-dlc-jade-classic-costume-ps3-i1603580986.html - niezłe jaja, ciekawe czy znajdzie na to jakiegoś jelenia :D

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #544 dnia: Maj 10, 2011, 21:24:36 »
To ten sam ziomek od tego sticka. Wyszedl polowac na Jelenie.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #545 dnia: Maj 10, 2011, 22:06:36 »
Cytuj
To nie są kwiatki, tak po prostu działa fuzzy guard ;p Przyjmujemy jakiś cios z dużym blockstunem na wysoki blok, poczym niezależnie od tego czy blokujemy dołem czy górą, hitbox naszej postaci pozostaje "stojący" (tak, wiem że chodzi tutaj o tekkenowy fuzzy guard, czyli option select na blokowanie stringów - niestety ten termin ma dwa różne znaczenia, w sumie nie wiem jak do tego doszło, ale raczej zostanie już tak na zawsze ;p)
Dziekuję profesorze, nie znam się na terminologii 2D ; p

ornit, bez urazy zioom

  • Gość
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #546 dnia: Maj 11, 2011, 20:34:33 »
http://testyourmight.com/forum/content.php?1037-MK9-Sub-Zero-s-Game-Breaking-Ice-Beam-Glitch-By-GimR&s=cd5484cbfb468e3cc154f9aeb5780672

Najlepszy jest ten akapit:

If Sub-Zero tries to jump over opponent and switch sides...LMFAO...

...YOUR CONTROLS GET SWAPPED BETWEEN YOU AND YOUR OPPONENT!

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #547 dnia: Maj 11, 2011, 20:48:12 »
xDDD

póki tego nie naprawią sub będzie bogiem, auto win po jugglu xD

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #548 dnia: Maj 11, 2011, 20:55:32 »
http://testyourmight.com/forum/content.php?1037-MK9-Sub-Zero-s-Game-Breaking-Ice-Beam-Glitch-By-GimR&s=cd5484cbfb468e3cc154f9aeb5780672

Zajebista muzyczka w tym filmiku :)

xDDD
póki tego nie naprawią sub będzie bogiem, auto win po jugglu xD
Tylko trzeba w momencie posadzenia tego mieć więcej życia niż przeciwnik ;D

Edit: Sprawdzałem i faktycznie działa tylko nie jest to takie super banalne bo trzeba dobrze trafić EX d,f+3.

Edit 2: Lol, usunęli newsa z TYM.
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 22:05:46 wysłana przez Cambion »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #549 dnia: Maj 11, 2011, 23:52:57 »
A niech usuwają, film na YT jest :D
http://www.youtube.com/watch?v=fgIeq9-Mnlc
B K

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #550 dnia: Maj 17, 2011, 10:33:40 »
Irytują mnie stringi z przewagą na bloku. Kto wymyślił, żebyśmy blokowali serię, tracili damage na bloku i na dodatek byli na stracie w klatkach? Eh... a może coś przeoczyłem i jest na nie jakiś sposób? Czy można w trakcie serii kucać i wcinać się czymś, czy jailowanie jest wszechobecne? Niestety nie mam tego jak sprawdzić.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #551 dnia: Maj 17, 2011, 11:50:33 »
Czy można w trakcie serii kucać i wcinać się czymś, czy jailowanie jest wszechobecne? Niestety nie mam tego jak sprawdzić.
Zależy od stringa: można albo się wciąć albo kucnąć pod hajem albo zrobić specjala z Armorem :D No i oczywiście nie wszystkie stringi są w jakikolwiek sposób przerywalne.
Taka to jest gra - liczy się spam z głową i napieranie w przód :)
(raz jeden Johny Cage wcisnął mi w Raidenowe 33,4 Xraya :D )

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #552 dnia: Maj 17, 2011, 21:05:59 »
Też mnie to wszechobecne jailowanie irytuje. Kung Lao raz mnie tak złapał i po prostu zabił guard damage'em, klepał jednego stringa w kółko i nie mogłem wyjść. :/
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #553 dnia: Maj 18, 2011, 00:12:32 »
Jak zobaczyłem filmy z testów TTT2, powiem tylko jedno: JEBAĆ MORTALA, W TĘ GRĘ NIE DA SIĘ GRAĆ!

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #554 dnia: Maj 18, 2011, 00:24:00 »
Da się, ja gram i jest ok, a Tekkena i tak w tym roku nie zobaczymy na konsolach (a mamy dopiero maj).