Poza tym z ciekawostek: gra potrzebuje 30ms żeby zarejestrować wciśnięcie buttona - input lag wynosi więc koło 2 klatek, coś kojarzę że w Stricie na PS3 też jest jakiś input lag, którego nie ma na Xbocie, yo? Więc może to być przypadłość odgórna dla PS3.
Może to nie chodzi o to że gra potrzebuje tyle czasu na rejestrację, ale że jedynie takie lub dłuższe inputy rejestruje, czyli jak zrobisz 1 klatkowe "f" i puścisz to nic nie zarejestruje (co byłoby na tyle kiepskie że raczej ludzie klepiący szybciej raczej by zauważyli).
No ale jeżeli chodzi jednak o input laga to to zawsze było zależne od samej gry. O ile nie wiadomo ile gra potrzebuje czasu na rejestrację kierunków bo nie ma jak tego zmierzyć, tak wiadomo że to co zrobimy pojawia się na ekranie zawsze z przynajmniej 4 klatkowym opóźnieniem, lub później w zależności od gry, to już można zmierzyć. Oczywiście chodzi o idealne warunki czyli przy wyświetlaniu na crt.
Tak więc input lag jest zawsze przynajmniej 4 klatki i ewentualnie do tego mogą dochodzić kolejne klatki od przejściówek, lcd, różnych wersji (sf4).
W ogóle te info o 30ms’ach to info od twórców czy ktoś sobie policzył?