Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 763945 razy)

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #795 dnia: Lipiec 07, 2011, 12:28:46 »
Bryan też jest prosty :P

...napisał Komandos po czym pocisnął 10 razy pod rząd taunt~JU. 8)
Hate chyba czytasz mi w myślach :D

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #796 dnia: Lipiec 07, 2011, 13:10:06 »
Manul to trzeba mieć do Mishimów żeby np. karać cd2 Bruce'a elektrykiem
Manual rzecz względna. Ukaram CD2 elektrykiem, ale standardowe juggle Beaka, przerastają moje możliwości, choć opierają się na zwykłym wciskaniu i kontrolowaniu wciśniętego przodu, czy co się tam wciska. IMO pod względem kontrolowania postaci Miszimy są dosyć proste, bo zwyczajnie nie mają postaw, co wybitnie ułatwia sprawę, bo nie trzeba sobie zadawać pytań w stylu "na ilu nogach stoi postać? czy wcisnąłem i przytrzymałem 3? puść f, gaddemyt, bo ci wyjdzie f+3 zamiast 3+4!", etc. W zamian za to trzeba umieć robić f~d/f+2, co - dla mnie - jest do ogarnięcia o niebo prostsze. A że Brytan łączy jedno i drugie, znaczy nie ma postaw i nie trzeba umieć CeDeka, to i manuala nie wymaga wielkiego poza precyzją inputu taunta, bo z tym JU po nim bym tak nie przesadzał, to nie jest Kazkowe CH d/f+2, wybijający EWGF.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #797 dnia: Lipiec 07, 2011, 13:22:56 »
A ja sie wyjatkowo zgodze z Komandosem. Wylaczajac BDC i taunt~xx to Bryana prowadzi sie w miare prosto i przyjemnie. Bezpieczny, dobre ciosy, proste kombinacje. Takiego Leia prowadzi sie znacznie ciezej. Jednakze aby DOBRZE grac Bryanem to trzeba miec dobry BDC, dobry taunt-cancel i taunt~cios, wtedy dopiero to jest TEN MOCNY Bryan. I zapewne o to sie w tej "klotni" rozchodzi; ).

Bo prowadzac go jak zwykla postac to jest prosto. Nie powiem vs kto, ale grajac pierwszy raz w zyciu Byranem ever (z 3 miechy temu) zrobilem z kims od nas 5:0. Znajac 1 juggla, wiedzac m/w o co chodzi grajac ta postacia (bo sie napatrzylem i nagralem vs Bryan sporo). Sama postac prowadzi sie naprawde milo i lajtowo, jednakze aby zamiatac to trzeba miec opanowane bardzo dobrze to co wszyscy wspominaja, a to juz jest inna liga.

W sumie moze zle to traktuje, bo powinienem traktoac Bryana jako calosc (z jego specyficznym BDC, tautem itd) i wtedy nie mam racji ; )
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2011, 13:28:06 wysłana przez Solo »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #798 dnia: Lipiec 07, 2011, 13:25:03 »
Jezeli chodzi o wykorzystanie postaci w 100% to trzeba umiec taunt~JU. A to, ze nie zawsze jest to potrzebne do zwyciestwa to juz inna para kaloszy.

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #799 dnia: Lipiec 07, 2011, 17:52:45 »
Nie rozumiem o co chodzi z tym trudnym BDC. Każdą postacią robi się tak samo, jak robisz prawidłowo to robisz każdym ;]. Chociaż na padzie też miałem z tym czasem problem, ale po prostu nie umiałem BDC poprawnie, więc robiłem babole nim i Paulem.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #800 dnia: Lipiec 07, 2011, 21:33:21 »
U większości postaci można BDC robić na pauke, nawet jak wyjdzie qcb i szybko wciśniemy b to zaliczy nam bekdasza u bryśka i pawła trzeba idealnie wciskać d/b. Po tygodniowym treningu powinno wychodzić jak złoto ;d, a potem już można się bawić na przemian bdc,kilka słejów do tyłu i znowu bdc,efekt bardzo fajny ;D

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #801 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:05:48 »
U większości postaci można BDC robić na pauke, nawet jak wyjdzie qcb i szybko wciśniemy b to zaliczy nam bekdasza u bryśka i pawła trzeba idealnie wciskać d/b. Po tygodniowym treningu powinno wychodzić jak złoto ;d, a potem już można się bawić na przemian bdc,kilka słejów do tyłu i znowu bdc,efekt bardzo fajny ;D

Właśnie jest tak, że jak robimy "na pauke" to przez to niestety można czymś randomowym wyłapać :( b,b,d,d/b,b... czyli odwrócony motion wavedasha sprawdza się może jako narzędzie do samego poruszania, ale już w kwestiach obronnych jest lipa. Dlatego fachowo powinno się raczej zawsze robić b,b,d/b,b,b, trzeba być dokłądniejszym, ale to procentuje. Mi pozostał odruch z tym odwróconym motionem WD i przez to czasem dostanę czym rzuconym na pałe o dobrym zasięgu jak np. f,f+4 Yosha - podczas gdy przy poprawnym odklepywaniu takie coś raczej by miejsca nie miało.


Co do movementu w TTT2 jeśli jeszcze ktoś tego nie czytał na AVP:


I had heard reports of TTT2 having improved/faster movement when compared to T6. I didn’t feel this at all, and neither did MYK. However, Kane and Rip felt like movement was improved. I found this odd so I asked Murray and Harada for an explanation. Their answer was that movement has not changed in a universal way. However, they have altered movement in a case by case basis. For example, Alisa has a smaller back dash while Devil Jin has a much larger one. This explains why we all had mixed opinions on movement changes.


Więc będzie praktycznie to samo co w T6 z drobnymi zmianami zależnie od postaci... (Chyba, że jeszcze coś z tym pokombinują w Namco)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #802 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:11:45 »
Backdash jest podobny do tego co bylo w T6, ale tym razem dzialaja sidestepy + duze areny.

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #803 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:48:52 »
@ Solo:
Tylko w pierwszym BDC wciskasz 2x back, w drugim i kolejnych już tylko jedno (b,b, d/b, b, d/b, b, d/b....).

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #804 dnia: Lipiec 08, 2011, 01:14:48 »
Można pisać że się wciska jedno b jak się gra na sticku. Ale lepiej jest pisać że się wciska 2x b bo tak w rzeczywistości jest, poza tym jak ktoś gra na padzie to przy robieniu tego normalną techniką nie ma żadnych strutów więc między tym co sobie klikamy a co jest rejestrowanie nie ma różnicy.

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #805 dnia: Lipiec 08, 2011, 10:39:44 »

Co do movementu w TTT2 jeśli jeszcze ktoś tego nie czytał na AVP:


I had heard reports of TTT2 having improved/faster movement when compared to T6. I didn’t feel this at all, and neither did MYK. However, Kane and Rip felt like movement was improved. I found this odd so I asked Murray and Harada for an explanation. Their answer was that movement has not changed in a universal way. However, they have altered movement in a case by case basis. For example, Alisa has a smaller back dash while Devil Jin has a much larger one. This explains why we all had mixed opinions on movement changes.


Więc będzie praktycznie to samo co w T6 z drobnymi zmianami zależnie od postaci... (Chyba, że jeszcze coś z tym pokombinują w Namco)

Patrząc na walki... tjaaa, chyba mi poprawili movement u Yosha. ^^ Coś jakby dalsze backdashe ma.
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

Pychu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czy koń może założyć firmę?
    • Zobacz profil
    • Łukasz Pych Youtube Music Channel
  • PSN ID: MaDDOGPych
  • Skąd: Sosnovietz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #806 dnia: Lipiec 08, 2011, 16:19:44 »
Asuka - Jun
Xiaoyu - Devil Jin

juz nie moge sie doczekac :)
A MOŻE WARTO UWIERZYC?

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #807 dnia: Lipiec 15, 2011, 21:41:31 »
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #808 dnia: Lipiec 15, 2011, 21:43:56 »
A ile miało wcześniej?

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #809 dnia: Lipiec 15, 2011, 21:47:39 »
-10
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"