Autor Wątek: Tekken 6 - temat ogólny  (Przeczytany 260524 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1035 dnia: Marzec 28, 2011, 18:32:15 »
No tak. Teoretycznie 1f=czas na CC, ale w praktyce to by było raczej niewykonalne.
Ale ja tutaj mówię o 1 klatce przerwy a nie o 11 klatkach przerwy xD. Czyli żeby to przerwać musiałbyś mieć cios 1 klatkowy a i tak byłby wtedy trade. To jest taka sama sytuacja jak np. u Alisy gdzie jej "1,1" daje 9 klatek przewagi. Jak Alisa zrobi po tym "1" które trwa 10 klatek to przeciwnik ma 1 klatkę przerwy między hit stunem a kolejnym hit stunem. Ta jedna klatka to za mało żeby cokolwiek poza kucnięciem zrobić, ale wystarczająco wiele by "1,1,1,1,1,1..." nie było infinitem.

Przecież jeżeli tam by było wystarczająco wiele czasu na CC i 10 klatkowca to byłaby to jedna z setek kombinacji w której blokujesz jedną część a obchodzisz drugą : P.

Cambion, chodzi o to że ten cios ma 2 aktywne klatki tak jak jest we FD. Jak trafisz normalnie to nie jest to gwarant bo brakuje 1 klatki do tego żeby był to gwarant. Jak trafisz z max zasięgu to na niektóre postacie wejdzie to w drugiej aktywnej klatce (czyli cios będzie klatkę wolniejszy) i wtedy przeciwnik ma 1 klatkę wiecej hit stuna i to wystarczy żeby był to gwarant.
Sprawdź sobie na jakiejkolwiek postaci z boku albo jeszcze łatwiej sprawdź to na Wangu. Jego noga która wystaje przy normalnym stance, pozwala na to żeby zrobić to z dalekiego zasięgu stojąc na wprost postaci.
Jednym zdaniem włącz guard all, jebnij go tym w stopę i pacz co się dzieje xD.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1036 dnia: Marzec 28, 2011, 18:43:34 »
Z tym CC już nie chodziło mi o przerywanie, a o blokowanie. Rozumisz, CC i już stoisz, ergo teoretycznie blokujesz.

EDIT: Cambion, chodzi o to, że jak d+1 trafi na blok w późnych klatkach hitboxa, to przewaga pozwala na gwarantowane 2, a na filmiku widzimy, że jak odpowiednio odpalić d+1 na rollującego, to trafi to w późnych klatkach hitboxa właśnie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2011, 18:46:02 wysłana przez HiKrush »
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1037 dnia: Marzec 28, 2011, 18:57:01 »
Z tym CC już nie chodziło mi o przerywanie, a o blokowanie. Rozumisz, CC i już stoisz, ergo teoretycznie blokujesz.
aha, no ale akurat tutaj zupełnie to nie ma z tym nic wspólnego tu mogłoby nie być tego FC i tak samo by to działało, nie ma w tej grze czegoś takiego że będąc sprowadzonym do FC nie będziesz mógł blokować midów trzymając tył tym bardziej że samo trzymanie tyłu to samo w sobie jest natychmiastowym CC

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1038 dnia: Marzec 28, 2011, 19:02:48 »
Ale nie doszedł ktoś kiedyś do wniosku, że najlepiej CC przez depnięcie u, bo to trwa jedną klatkę? Wtedy ta jedna klatka pomiędzy ciosami mogłaby być zbawienna. Chyba, że krołcz, do którego zostało się sprowadzonym działa na innych zasadach niż krołcz do którego się samemu wprowadziło przez wykonanie jakiegoś ciosu. Nie zrozum mnie źle, nie mądrze się, po prostu wydaje mi się, że - teoretycznie - powinno się tak dać ;)
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1039 dnia: Marzec 28, 2011, 19:18:36 »
Ale co się powinno dać : )?

CC w jakikolwiek sposób jest możliwe w 1 klatkę.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1040 dnia: Marzec 28, 2011, 19:22:35 »
Nie, dobra, ja pofajdałem. Myślałem, że po d+1 złapanym w późnych klatkach okienko między d+1, a 2 redukuje się do jednej klatki, tymczasem tam fabrycznie jest jedna klatka, a przy złapaniu d+1 w późnych klatkach redukuje się to do zera dając gwaranta. Źle zrozumiałem, sorry, my bad.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1041 dnia: Marzec 28, 2011, 19:41:28 »
Sprawdzałem właśnie na Wangu i siedzi ładnie, ale np. już na Marduka ni c**j się nie dało, czyli tak jak pisał Liber działa to na niektóre postacie.
Jest jakaś zasada co do postaci na które to siedzi? Chodzi o to żeby miały daleko wysuniętą nogę? :) Aha, no i czy po techrollu siedzi to na wszystkich czy tylko na te wybrane postacie?

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1042 dnia: Marzec 28, 2011, 19:46:57 »
Nie, dobra, ja pofajdałem. Myślałem, że po d+1 złapanym w późnych klatkach okienko między d+1, a 2 redukuje się do jednej klatki, tymczasem tam fabrycznie jest jedna klatka, a przy złapaniu d+1 w późnych klatkach redukuje się to do zera dając gwaranta. Źle zrozumiałem, sorry, my bad.
No : ). Poza tym nigdy tak nie było czy to w tekkenie czy w innym 3D żeby do bloku przy wstawaniu było wymagane CC. CC jest tylko i wyłącznie dla ciosów i istnieje tylko i wyłącznie dlatego że są ciosy które wykonują się podczas wstawania. Czyli te 1+ klatka na CC tyczy się tylko jakiejś tam części ciosów a nie bloku.


Cambion, sobie sprawdzaj. Jam mam co robić xD.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1043 dnia: Marzec 28, 2011, 19:53:41 »
Spoko, myślałem że już wymyśliłeś jakiś algorytm znajdowania postaci na które to siedzi :). Nie chce mi się tego sprawdzać bo i tak pewni nikt na mnie tego nie zrobi na polskich turniejach :cool:

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1044 dnia: Marzec 28, 2011, 20:00:56 »
Sprawdz czy siedzi na Twoje postacie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1045 dnia: Marzec 28, 2011, 20:02:30 »
Spoko, myślałem że już wymyśliłeś jakiś algorytm znajdowania postaci na które to siedzi :). Nie chce mi się tego sprawdzać bo i tak pewni nikt na mnie tego nie zrobi na polskich turniejach :cool:
oczywiście siądzie to łatwiej na postawy takie jak u wanga, noga wysunięta dalej jak tułów i powinno być ok, ale tak jak piszesz bez sensu czegoś takiego się uczyć : P

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1046 dnia: Marzec 29, 2011, 21:35:49 »
przepraszam dopiero teraz mam czas odpisac;p

jeszcze tego nie sprawdzalem(i pewnie przez jakis czas nie bede mogl;p)ale reka ganryu trafia w jakiejs koncowej aktywnej klatce przez co daje znacznie wieksza przewage niz z poczatkowa ,jest to tak jak u anny bar ,ktory moze trwac 13 klatek ,i byc
-15,lub lawa d/f+2(14 klatek,ale nie wiem ile na minusie wtedy;/).
w tym przypadku dzieje sie natomiast w druga strone,cios trwa teoretycznie dluzej ,przez co zwieksza przewage na bloku.
ja tego typu zagrania uzywam u julii juz od dawna przy ws+4->b+3,4-ktore staje sie naturalem;p
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1047 dnia: Marzec 29, 2011, 21:45:22 »
d/f+2 Lawa testowalismy już kiedyś i nie było potwierdzenia tego i14. Jeśli znasz sytuacje w której ten cios wyjdzie w 14 klatek był bym bardzo wdzięczny gdybyś mógł to opisać.

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1048 dnia: Marzec 29, 2011, 21:50:36 »
jak ktos na ciebie skoczy:P:P:P??
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #1049 dnia: Marzec 29, 2011, 23:11:02 »
przepraszam dopiero teraz mam czas odpisac;p
jeszcze tego nie sprawdzalem(i pewnie przez jakis czas nie bede mogl;p)ale reka ganryu trafia w jakiejs koncowej aktywnej klatce przez co daje znacznie wieksza przewage niz z poczatkowa
Nie "znacznie większą przewagę" tylko o klatkę większą przewagę, tak jak pisałem wcześniej. Zresztą nawet we FD jest to napisane : P.

A f/d+2 Lawa nigdy nie wchodzi w 14 klatek. Jak ktoś na ciebie skacze, to nic co idzie od dołu nie ma prawa trafić wcześniej. Więc nie trafia wcześniej, jak już coś, to trafia o klatkę później. 14 klatka d/f+2 nie ma żadnego hit boxa wystarczy wiedzieć jak ona wygląda i spróbować trafić nią przeciwnika który dostaje wall stuna i leci łbem do nas. W pewny momencie upadania ma głowę prawie że na jajach Lawa więc jakby 14 klatka miała hit box'a to by trafiła, a nie trafia tylko przenika przez głowę przeciwnikowi i dopiero 15 klatka uderza.