Autor Wątek: Tekken 6 - temat ogólny  (Przeczytany 260416 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 09, 2010, 01:11:50 »
Ja gram z blurem. Mnie tam ząbki nie przeszkadzają. Nie przeszkadzały mi jak grałem na c64, NES'ie czy kilku innych konsolach więc po tylu latach grania w low resie nie powiem że nagle oczy mnie bolą od aliasingu z rozdzielczości 1024x5xx.

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 09, 2010, 02:12:06 »
Hmm, dla mnie najwazniejsze sa klatki, zeby ich bylo 60 w sekundzie, a z blurem czy bez to akurat bez roznicy :D

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

NuSzKa

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: NuSzKa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 09, 2010, 12:25:48 »
wydaje mi się też że przez mb słabiej widać motion niektórych ruchów vide low sweepy

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 09, 2010, 15:48:47 »
wydaje mi się też że przez mb słabiej widać motion niektórych ruchów vide low sweepy

To ciekawe, ja akurat widzę je lepiej, podobnie jak rzuty.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 09, 2010, 18:23:45 »
Gdzieś wyczytałam że normalne, nieprzedłużane rzuty mają 12 klatek. To jak ja mam to kurna widzieć? :P To jest na granicy mojej percepcji gdy mam naprawdę dobry dzień (wtedy widzę d+4 = 12 klatek). :) Będę musiała się uczyć animacji...
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 09, 2010, 18:27:14 »
1+3_2+4 = i12
f+1+3_f+2+4 = i15
Czyli moment animacji rzutu zaczyna się w 13./16. klatce, kiedy również zaczyna się okno na wyrwanie.


Jak "widzisz" d+4? Możesz napisać, co miałaś na myśli?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 09, 2010, 18:40:26 »
Tenshi, ale długość exe rzutu nie równa się wcale czasowi, jaki jest dany na wyrwanie z niego :) A co do d+4, nie da się tego blokować na reakcję.

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 09, 2010, 18:50:25 »
Nie blokuję d+4 na reakcję, paruję d+4 na reakcję. Tylko napisałam, że udaje mi się to gdy mam naprawdę dobry dzień. Jestem w stanie uniknąć wymianki d/f+1 i d+4, parując d+4 na reakcję gdy jestem z przeciwnikiem na żyletkach.

Czyli animacja rąk zaczyna się w 12 klatce? Czy animacja rzutu zaczyna się w 12 klatce? Wiem, że okno na wyrwanie jest większe, tylko obawiam się, że nie zobaczę rąk i będę musiała odgadywać animacje.

Edit: czyli zobaczenie rąk nie jest takie łatwe. Chyba że rzut jest przedłużany, wtedy jest to ułatwione.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2010, 18:55:11 wysłana przez Tenshimitsu »
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 09, 2010, 19:52:57 »
Wyrywanie się z rzutów na refleks to dla mnie coś nieosiągalnego chyba, jeszcze niektórych animacji praktycznie nie widać (rzut lawa co wbiega po tobie i spada na łeb) albo można je skutecznie zamaskować w atakach (rzut Beaka, który również zaczyna się od wystawienia nogi co w ferworze kopniaków, zwodów noga itp dla mnie jest niewidzialne lol). Generalnie czytalem na zaibatsu, że wszystkie rzuty prócz bodajże 3-4 w grze mają taką samą ilośc klatek na wyrwanie, niestety jest to ok 10/12 z tego co pamiętam, niewiele...
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 09, 2010, 20:22:38 »
Czyli animacja rąk zaczyna się w 12 klatce? Czy animacja rzutu zaczyna się w 12 klatce? Wiem, że okno na wyrwanie jest większe, tylko obawiam się, że nie zobaczę rąk i będę musiała odgadywać animacje.
W dwunastej klatce postać Cię łapie i klatkę później zaczyna się animacja rzutu.

AKI_WROC_PL

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 550
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..........
    • Zobacz profil
  • PSN ID: AKI_WROC_PL
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 10, 2010, 20:59:28 »
Wie ktoś jak robi się coś takiego 1:21?
http://www.youtube.com/watch?v=73PxsNZRcbA&feature=related

Mastachi

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 186
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mastachi
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 10, 2010, 21:10:06 »
Sproboj 1,1,2 ale nie jestem pewny

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 10, 2010, 21:13:32 »
Ma to też Marduk, ale nie wiem dokładnie jak to robić bo 1+2,2,2,2,2,2 jes to revers armbaru, a revers puncha robi się chyba właśnie 1,1,2 przynajmniej u Paula: http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken6/system_tackles.php . Czyżby działało tylko na right puncha??  :o
Ja Mardukiem robie to zawsze maszując 1+2 pod przyciskiem ;)

EDIT: Sprawdziłem. Jest to przechwyt chyba tylko na prawego puncha. Mają to Paul, Marduk i Drag.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2010, 00:03:32 wysłana przez Cambion »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 14, 2010, 18:20:53 »
Wytłumaczy mi ktoś czemu Lili w customize specjalnego stroju ma wiertła na rękach? Może programiści się pomylili i to miało być dla Jacka...

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 14, 2010, 18:28:38 »
Nikt z nas Ci tego nie wytłumaczy ze względów oczywistych, tak samo jak ty nie wiemy :P
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.