No tak. Teoretycznie 1f=czas na CC, ale w praktyce to by było raczej niewykonalne.
Ale ja tutaj mówię o 1 klatce przerwy a nie o 11 klatkach przerwy xD. Czyli żeby to przerwać musiałbyś mieć cios 1 klatkowy a i tak byłby wtedy trade. To jest taka sama sytuacja jak np. u Alisy gdzie jej "1,1" daje 9 klatek przewagi. Jak Alisa zrobi po tym "1" które trwa 10 klatek to przeciwnik ma 1 klatkę przerwy między hit stunem a kolejnym hit stunem. Ta jedna klatka to za mało żeby cokolwiek poza kucnięciem zrobić, ale wystarczająco wiele by "1,1,1,1,1,1..." nie było infinitem.
Przecież jeżeli tam by było wystarczająco wiele czasu na CC i 10 klatkowca to byłaby to jedna z setek kombinacji w której blokujesz jedną część a obchodzisz drugą : P.
Cambion, chodzi o to że ten cios ma 2 aktywne klatki tak jak jest we FD. Jak trafisz normalnie to nie jest to gwarant bo brakuje 1 klatki do tego żeby był to gwarant. Jak trafisz z max zasięgu to na niektóre postacie wejdzie to w drugiej aktywnej klatce (czyli cios będzie klatkę wolniejszy) i wtedy przeciwnik ma 1 klatkę wiecej hit stuna i to wystarczy żeby był to gwarant.
Sprawdź sobie na jakiejkolwiek postaci z boku albo jeszcze łatwiej sprawdź to na Wangu. Jego noga która wystaje przy normalnym stance, pozwala na to żeby zrobić to z dalekiego zasięgu stojąc na wprost postaci.
Jednym zdaniem włącz guard all, jebnij go tym w stopę i pacz co się dzieje xD.