Autor Wątek: [MvC3] Dyskusja ogólna  (Przeczytany 129584 razy)

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #390 dnia: Marzec 01, 2011, 17:46:34 »
http://www.newgrounds.com/portal/search/title/mvc3
Marvil Capkom oukeej (tylko te z oceną ponad 3)

« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2011, 11:00:59 wysłana przez TasTer »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #391 dnia: Marzec 04, 2011, 18:47:36 »
Odniosę się do dyskusji na temat systemu, która wyniknęła w temacie o walkach zagranicznych.

Uważam Wilku, że trochę za surowo oceniasz mahvela mówiąc o nim, że jest tylko for fun. Mało która gra daje tyle możliwości i jest tak wymagająca. Wiadomo, dopiero ją ogarniam, ale kiedy zagrałem z dobrym Magneto/Wesker/Sentinel, musiałem bardzo dużo myśleć i kombinować, żeby jakoś wyjść z naporu crossupów i mixupów. Jednocześnie wiele postaci nie ma narzuconego stylu (np Sentinel jest bardzo na jedno kopyto, ale już taki Mag-freakin'-neto z zoningu może gładko w ostry rushdown przejść).

Żeby nie było, niespecjalnie popieram niektóre rozwiązania capcomu. Na pewno X-F wyszedł na mało turniejową zagrywkę (za bardzo ułatwia comeback, albo instakill) i na pewno skalowanie obrażeń jest za małe przy tym, co można wyrabiać. Przepraszam, ale Gravity Squeeze (lvl3 Magneto) rzucany OTG po 20+ hitowym combie zdecydowanie nie powinien zadawać obrażeń w ilości "ilekolwiek zostało przeciwnikowi", a grając z dobrym Magneto takie wrażenie odniosłem ;p
Moje pięści krwawią śmiercią!

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #392 dnia: Marzec 04, 2011, 19:16:54 »
nie ma co się wymądrzać, czas pokaże co się z tą grą stanie.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

ornit

  • Gość
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #393 dnia: Marzec 04, 2011, 19:20:58 »
i na pewno skalowanie obrażeń jest za małe przy tym, co można wyrabiać. Przepraszam, ale Gravity Squeeze (lvl3 Magneto) rzucany OTG po 20+ hitowym combie zdecydowanie nie powinien zadawać obrażeń w ilości "ilekolwiek zostało przeciwnikowi", a grając z dobrym Magneto takie wrażenie odniosłem ;p
Supery z 3 levelu nie poddawane są scalowaniu damage'u... mehehehe

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #394 dnia: Marzec 04, 2011, 19:39:49 »
po prostu mahvel nie jest dla każdego ; f

trzeba mieć pewien poziom "tolerancyjności" żeby polubić te rozwiązania i dostrzec to co ta gra oferuje, niestety jak ktoś siedzi tylko w SF to faktycznie ten system może być nie do zaakceptowania do poważniejszego pogrania.

To trochę tak jak z ggxx które dla wielu jest nie do zaakceptowania w ogóle (a to bo jest za trudne, a to bo nie wiadomo co się dzieje, a to z powodu dziwnego designu) mimo że gra jest jedną z bardziej sprawiedliwych najmniej ograniczających i najbardziej zaawansowanych bijatyk jakie powstały:f.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #395 dnia: Marzec 05, 2011, 03:22:12 »
Więc na to poniżej ustosunkuję się tutaj jak Hiryu prosił
Przecież każdy może robić to samo w tej grze i wybierać jakie chce postacie, a niektórzy widzę na siłę dopatrują się jakiejś nieuczciwości systemu, każdy ma na początku pasek, każdy może użyć raz x-factora, każdy może mieć sentinela w teamie i co najlepsze można wybrać jeszcze dwie inne postacie itp. Niektórzy też nie zauważyli, że MvC3 to nie jest Sf2 ani Sf3S i nie jest to też chyba Sf IV, choć laik może odnieść mylne wrażenie, że jednak jest, to nie, nie jest.
100 a nawet 1000% racja, ale tym tokiem myślenia to ostatecznie będą teamy złożone z takich samych postaci lub lekko się od siebie różniące. Przy natłoku postaci jakie można wybrać chciał bym czegoś więcej.

Teraz zerknąłem na SRK żeby odpowiedzieć co nie co Hiryu na temat comba z użyciem Sentinela niezależnego od odległości bo co nie co tam chyba się pojawiło ale trafiłem na takie coś.
http://www.youtube.com/watch?v=lahhRQOnCTg
http://www.youtube.com/watch?v=urWruG63A5A
bug umożliwiający blokowanie z dwóch stron jednocześnie - fajna informacja dla grających padem, jeśli oczywiście potraficie ogarniać analog i krzyżak jednocześnie - crossup wam nie straszny, przynajmniej do czasu załatania gry o ile faktycznie takie rozwiązanie mają w zanadrzu lub do wydania poprawionej wersji za jakiś czas z dopiskiem Super ;p

A damage scaling przecież jest, chyba tylko lvl 3 supery nie są skalowane.
Też się do tego pojawiła informacja że potrafi się to skalowanie resetować
http://www.youtube.com/watch?v=gCW8fYbjhqg
http://www.youtube.com/watch?v=gkuoyOGuWfo
Ale o co tam chodzi to nie ogarniam jeszcze, tylko tyle co przeczytałem i zobaczyłem, może ktoś bardziej obeznany wytłumaczy czemu to określają jako glitch a nie de facto dozwolone przez system zagranie.

Wracając do Comba z Sentinelem z full screena do którego wykonania potrzeba 2 paski + X-faxtor>=lvl 1, wystarczy trafić randomowym superem żeby całkowicie uśmiercić przeciwnika.
http://www.youtube.com/watch?v=xClmaFQgUxQ
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2011, 04:22:01 wysłana przez wilku »
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #396 dnia: Marzec 05, 2011, 11:28:43 »
It's mahvel baby!


Jest w tej grze jakieś record function?

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #397 dnia: Marzec 05, 2011, 11:37:52 »
W sensie, że w treningu nagrywanie akcji? Jest ukryte w controller settings. Trzeba sobie pomapować niewykorzystywane buttony na record, playback itd.

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #398 dnia: Marzec 10, 2011, 01:20:49 »
Fak jee, mam pierwszego perfecta z żywym przeciwnikiem, mój onlinowy oponent chyba nie polubił divekicka Trish :D Oczywiście moje zwycięstwo z jakimś randomowym 8 danem z sieci to nic w porównaniu do filmiku wklejonego przez  ornita ;]

edit: Pierwszy koleś na sieci ma 12 perfectów, da się zrobić :p
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2011, 01:23:47 wysłana przez ZajmaN »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #399 dnia: Marzec 10, 2011, 10:22:53 »


Wiem, wiem i jeszcze raz: wiem.

Ale musiałem podrzucić ten obrazek.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Kris

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 589
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Pad Portal
  • PSN ID: Duke_Kris
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #400 dnia: Marzec 10, 2011, 10:24:44 »
Senticat xD i Deadpoooolcat :D

Dobre :D

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #401 dnia: Marzec 10, 2011, 12:23:50 »
Doomcat i akumacat są prze sweetaśne :*

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #402 dnia: Marzec 10, 2011, 13:51:43 »
a Stormcat i Ryucat....? za chiny nie mogę znaleźć

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #403 dnia: Marzec 10, 2011, 13:53:37 »
ryu na prawo od "CATCOM" a storm na lewo od iron cata chyba
mi sie najbardziej podoba trishcat (o ile to ona) - trzeci od dołu w prawym rogu (z czerwoną siekierką)
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2011, 13:55:55 wysłana przez apolon »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #404 dnia: Marzec 10, 2011, 14:14:39 »
Felicia powinna pozostac normalna.

Weskercat!

Poza tym to moja nowa tapeta ;D.
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2011, 14:18:49 wysłana przez Furb »