Wszystko zależy od postaci i przy bardziej dzikich combach trzeba mieć w miarę refleks, ale na razie wygląda na to, że bnb są banalne.
Jedynym problem jest, że wiele rzeczy siedzi przy odpowiednim spacingu (co widać zwłaszcza po prawdziwych walkach a nie treningu), więc trzeba albo nieco skrócić comba, żeby mieć pewność, że całe wejdzie, albo naprawdę dobrze oszacować sytuację.
Wydaje mi się, że większość skilla w tej grze to będą po prostu dobre setup upy, mix upy, strategia itd. Technicznie nie zapowiada się nic szczególnego. Być może jakieś bardziej przegięte taktyki wypłyną potem, bo naprawdę z każdą godziną w treningu odkrywa się nowe rzeczy.
PS. Też nie miałem kontaktu z tymi 'bardziej wymagającymi' postaciami, bo instynktownie wybrałem sobie prostackiego Hulka, Deadpoola i Iron Mana (chociaż on ma już trochę mieszania z combami we fly mode, mix upami high low).