Z pandą Di pewnie będzie to samo co mieli wszyscy na Art of Tekken ;-/ muszę tylko ogarnąć u Łukaszka co w nią siedzi, wiem na pewno że W! uf+4, f+2,1,4 nieźle ją kroi
Z resztą Di nigdy nie był wyznacznikiem dobrej gry w tekkena tylko kapy, to jest coś takiego jak Margoth, tylko znający lepiej framedate :-P bez urazy Kubo ;-P
Trzeba będzie namówić Gajde żeby wpadnie do Warszawy, albo zaciągnąć tego gamonia Swaya
___________________________________________
Opcje po CH 4 :
CH 4,3, 1+2, db2, d+3,2 (właściwie nie samo 4 tylko robimy 4,3 bezpieczna 3 na mida, nieprzerywalne combo, można wymieniać z samą 4 jeśli przeciwnicy atakują po niej)
CH 4, 1, 1, b+3~f, 4,2,1
CH 4, 1, b+3~f, CC, f+1, ff+4 B! uf4, 1, ff2 (najlepsza opcja na dmg, trzeba nauczyć się tylko CC w odpowiednim momencie)
CH 4, 1, b+3~f, CC, f+1, b+3~f, 4,2,1 (najlepsza opcja do wall cary)
CH 4, 1, b+3,1+2 B! b+3~f, 4,2,1 (jakoś nie chce mi się tego robić, nie klei tak dobrze jak opcja z CC)
muszę jeszcze sprawdzić czy siądzie CH 4, 1, b+3,1+2 B! uf+4, 1, ff2