No raczej sadzanie qcf+2 po dragon tailu może prowadzić do juggla off axis i dmg może nie być zbyt efektowne. Ja Dragiem mocno karalne ścinki karze raczej zwykłym d/f+2 (przeciwnik jest wtedy jakoś bardziej na wprost). Oczywiście najlepiej karać takie coś z pomocą u/f, N 4.
Fakt faktem że WS+2 często wiffuje i daje flipa, a to w połączeniu z wybiciem off axis (np. po d/b+4 Fenga) daje raczej średni dmg, chociaż tutaj Drag nie ma jeszcze aż tak źle jak inni, bo zawsze siedzi: WS+2, 2,1, 1,3,2 B! d+4,4.
WR+4 w ogóle nie używam, gdyż nie umywa się to do WR+2. Ma chyba z -7 na bloku, a na trafieniu jedynie przechodzi w hit-throw. Po WR+2 jak trafimy nawet jedynie na zwykłym hicie to możemy dalej męczyć przeciwnika na oki. Poza tym na CH mamy full juggla, a przy ścianie wall splata.