W sumie jakoś tego nie sprawdzałem, ale powinno ukarać. DF ma -17, a f+1+2 Draga ma i17 więc powinno zadziałać. Dziś to sprawdzę z żywym przeciwnikiem.
EDIT: Z DF jest tak że chyba z bliska ma tylko -15 więc nie ukarzemy tego f+1+2. Jedynie z dalszej odległości DF ma -17, ale trudno jest to rozpoznać, dlatego najlepiej karać zawsze DF'a za pomocą 3,1
Eee... Nie wiem, czy dobrze myślę, ale wydaje mi się, że powinno być na odwrót. To znaczy, jeżeli jakiś cios ma ileś klatek hitboxu, to w im wcześniejszych klatkach tego hitboxu wejdzie na blok tym większy delay po bloku. Więc Twoja teoria mogłaby być dobra, tylko w drugą stronę.
Może też być tak, że delay będzie liczony od momentu bloku zawsze tak samo, niezależnie od klatki hitboxu, w której wszedł na blok, ale to by pociągało za sobą przymus dynamicznej zmiany animacji, czego sobie jakoś nie potrafię wyobrazić.
Zabrzmię teraz jak wafel, co się chce przywaflować, ale Chees powinien wiedzieć o tym więcej, więc niech go ktoś nakieruje na temat.